|

اصول شیک پوشی

با این مانتوها هم خوشتیپ باش هم رو مد؛ استایل های محبوب دخترونه که دیوونه کنندت میکنه

تو فصل قشنگ بهار هستیم پس بهتره که استایل و تیپمون هم بهاری و شاد باشه، در این مطلب با ست های محبوب دخترونه آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

تو بهار هستیم، فصلی که پر از رنگ های شاده و هوا خنکه و فرصتی عالی برای استایل های ناب و خوشگله. تا چند سال پیش شاید خیلی از دختر خانوم ها تنها از مانتو و شلوار استفاده میکردند که اون هم تقریبا در یک حوالی بود و چندان تنوع خاصی دیده نمیشد مگه اینکه یکی تپل میبود و یکی لاغر یکی رنگی میپوشید و یکی مشکی! تازه تو رنگی پوشیدن هم زیاد جسارت نبود و از رنگ های خنثی بیشتر استفاده میشد.

به گزارش«شایانیوز» اما تو چند سال اخیر خیلی موارد تغییر کرده و هم سلیقه ها تنوع بیشتری دارن و هم طرح ها و رنگ ها. شیک پوشی تنها برا استایل های رسمی نیست و شما میتونین در عین راحتی شیک و جذاب و خفففن باشید و با توجه به اینکه طراحان عزیز آیتم هایی جدید رو روانه بازار کردن و بلاگر های پرتلاش هم اصول ست کردن این مدل هارو به راحتی آموزش میدن پس اگه خانومی هستید که به دنبال تنوع و زیباییِ بیشتر هستید و از پیج های اینستایی و سایت های فعال غافلید دیگه وقتشه که یه تیپ بهاری و خوشگل بسازید.

اما دختر خانوما تو این فصل در تمامی آیتم های استایلشون میتونن بهاری و رنگی باشن. از لاک ناخن گرفته تا آرایش و شال و روسری و مانتو و شلوار و کیف و کفش و حتی تنوع در اکسسوری و...! پس در ادامه با استایل های محبوب دخترونه آشنا بشید تا راحت تر بتونید ست بزنید و اگر فکر میکنید مثلا شلوار گشاد بهتون نمیاد ببینید که اتفاقا چقدر جذابیت داره و ترنده!

شومیز جین 

شومیز ها هم تو این چند ساله خیلی مورد استقبال قرار گرفتن و در انواع رنگ ها و مدل های کوتاه و بلند و سقه دار و آستین پفی و مجلسی و مانتویی دوخته میشن که خب مدل هایی که مناسب بیرون پوشیدن هستن برای بهار و تابستون زیاد انتخاب میشن. اما بین مدل ها، شومیز و مانتوهای جین همیشه طرفدارای خودشو داشته و از مد هم نیوفتاده.

شما میتونین با استفاده از یه شومیز جین خوشرنگ و تیشرت و شلوار مام استایل که خیلی هم دخترا دوسش دارن و ترنده همراه با کتونی ست بزند و استایلی ایده آل بسازید.

Untitled

کت شلوار

کت شلوار هم تا چند سال پیش شاید فقط واسه سنای بالا و مامانا خوب بود چرا که ساده و زنانه دوخته میشد اما حالا کت شلوارهایی خوشگل و ناز برازنده خانومای جوون طراحی میشه که اتفاقا خیلی هم طرفدار پیدا کرده و تو مدل و رنگ های مختلف هستند.

شما میتونن از این استایل واسه دورهم های دخترونه و کافه و... استفاده کنید که هم با کفش پاشنه دار خوشگله و هم با کتونی ستی فوق العاده میشه.

Untitled

شومیز

باز هم شومیز در طرح دیگر زیبایی خاص خودش رو داره که رنگ سفیدش از پرطرفدارترین رنگ هاست به خصوص شومیز مجلسی! اما استفاده از یک شومیز همراه ا شلوار اسلش هم ستی راحت میتونه باشه و هم دلبری و دخترانگی خاص خودش رو داره که همراه با کتونی پیشنهاد میشه.

Untitled

کت اور سایز

کت های اور سایز کوتاه نیز از ترند های محبوب دختر خانوم ها می باشد که برا اندام های تو پر هم زیبایی داره اما باید به درستی با آیتم های دیگه انتخاب بشه. مثلا استفاده از کت اور سایز همراه با شلوار بگ و کتونی عالیه و برای خانومای لاغر اندام نیز پوشیدن یک بادی زیر کت استایل رو تکمیل میکنه.

Untitled

شومیز سفید

در قسمت بالا تر هم گفتیم که شومیز سفید طرفدارای زیادی داره و رنگی هستش که به خیلی از فضاها و قرار ها میخوره. شومیز سفید همراه با شلوار راسته و کفش تخت خیلییی خوشگل میشه و راحتی خوبی هم به شما میده.

Untitled

وِست و شومیز

امسال واسه عید وِست ها هم خیلی خوب بودن و کلی استقبال شدن که خب به دلیل نداشتن آستین، زیرشون شومیز استفاده میشه و ترکیب وست و شومیز یه استایل خفن و شیک رو بهتون میده. اما این ترکیب همراه با شلوار راسته خوشگل میشه که با کفش پاشنه دار هم میشه پوشید اما با شلوار جذب و کتونی هم عالی میشه.

Untitled

کت شلوار 

وقتی اسم از کت شلوار میاد احتمالا یه لباسی به ذهنتون میاد که خیلی مجلسیه و راحتی خوبی نداره اما بدونین که برخی از مدل کت شلوار ها هستند که با تیشرت ست میشن و همراه با کتونی هم ظاهری جذاب دارن و شیک و راحتن.

Untitled

مانتو آزاد

حالا شاید بگین چقدر رفتی تو کار ترند و مد و از مانتو ها غافل شدی. حالا میخوایم نمونه ای هم از مانتو ببینیم از نوع بلندش که برای اندام های مختلف خوشگله و همراه با شلوار جذب و کفش تخت پیشنهاد میشه. مانتو های بلند هم ظرح های مختلفی داره که شما میتونین از مدل داراش خریداری کند تا استایلی طرحدار داشته باشید نه ساده.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها