|

مایه داری"علیرضا نیکبخت" تو این ویدیو مشخص شد؛ خانومش اینجارو با اروپا اشتباه گرفته!

alireza nikbakht shayanews

به تازگی ویدیو و تصویری از علیرضا نیکبخت و همسرش منتشر شد که طبق معمول مایه داری و نشان دادن خانومش در آن ها تو چشم بود!

لینک کوتاه کپی شد
1

علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن سابق تیم پرسپولیس و استقلال می باشد که حالا از پیشکسوتان فوتبال ایران شده است. همانطور که گفتیم وی در هر دو تیم محبوب بازی داشته و هم قرمز است و هم آبی!

به گزارش«شایانیوز» علیرضا نیکبخت البته در کار مدلینگ هم مشغول بوده و هست و از بازیکنان مایه داری محسوب می شود که علاقه زیادی به شاخ مجازی شدن هم دارد و خب چه چیزی بهتر از استفاده از همسری شاخ تر از خودش! علیرضا نیکبخت در زمانی که فوتبال هم بازی میکرد حواشی خاص خودش را داشت و به قول کاربران با حاشیه ها بیشتر معروف شده بود تا فوتبال و حالا هم از طریق صفحه اینستاگرام و البته همسر پایه اش گاهی جنجال هایی به پا میکند و در فضای مجازی وایرال می شود!

ظاهرا این مورد که آقایون فوتبالیست مثل مهدی قائدی یا سپهر حیدری یا نیکبخت از خانوماشون برای بیشتر دیده شدن استفاده میکنند مد شده چرا که تصاویری نامتعارف از آن ها منتشر می کنند و خبر ساز که هیچ مضحکه دست کاربران نیز می شوند! البته افکار مریض جامعه هم کم نیستند که نظراتی شرم آور درباره آن میدهند اما ظاهرا آقایان فوتبالیست مشکلی با این قضایا ندارند!

به تازگی نیز تصویری از علیرضا نیکبخت همراه با همسر دومش خانم مونا نیکبخت منتشر شده که در اینستاگرام در حال دست به دست شدن است. در ادامه آن را مشاهده می کنید.

hashiye_va_havashi_1649156307

و اما ویدیویی که همسر وی در ماشینی لوکس منتشر کرد!

علیرضا نیکبخت در عید نیز برا تحویل سال ویدیویی منتشر کرد که در آن میزان ناز و عشوه خانوم و قربون صدقه آقا بیشتر از اصل موضوع یعنی تبریک سال نو بود!!!

رقابت فوتبالیستا تو نشون دادن همسران زیبا 

خب بین فوتبالیست ها و همسران دافشون هم ظاهرا همانند بازیگران مسابقه ای در خودنمایی و لاکچری بازی های اینستایی ایجاد شده که یکی از آن ها همسر مهدی قائدی است، دیگری همسر سپهر حیدری می باشد و بعدی هم همسر علیرضا نیکبخت که خودش هم در این موارد لوس شریک شده و سعی بر دیده شدن دارد.

Untitled+(2)

فوتبالیست هایی مثل قائدی و نیکبخت با استفاده از پول هنگفتی که از باشگاه های داخلی و خارجی دریافت می کنند زندگی هایی لاکچری برای خود می سازند . از آن طرف هم همسرانشان صورت و استایل را کوبیده و از نو می سازند. حالا این زوج جوان هم پول و ماشین خفن دارند و هم تیپ و چهره ای عروسکی، بر همین اساس در فخرفروشی و لوس بازی های اینستایی رقابت می کنند.

البته بعضی از آن ها از طریق همین پیج ها درآمد بالایی هم کسب می کنند.

272854083_1061432587756894_8609687836127628258_n

کنسرتی که نیکبخت ترکوند!

اما جدا از این ها در این مدت که کنسرت خوانده های مختلف اجرا می شود هر روز یکی از سلبریتی ها ویدیویی از خود در کنسرت پخش می کنند. اینبار نوبت به علیرضا نیکبخت و همسرش رسید که به کنسرت آرش و مسیح رفته و همسرش هم لحظاتی از آن را ثبت کرد. اما چیزی که نظر کاربران رو به خودش جلب کرد لباس علیرضا نیکبخت بود که به قول برخی شبیه به پتو است و چهره پررر عمل خانومش بود که دیگه کاری نمونده نکرده باشه!

ناگفته نماند در آخر هم آرش اسم آقای نیکبخت رو پشت میکروفون میگه و دستی هم برای وی از سوی هواداران زده میشه.

مدلینگ و بازیگری نیکبخت واحدی

نیکبخت در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد. وی تجربه بازیگری نیز دارد و از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش دربیاید.

277115330_370101318349130_19274880436021322_n

زندگی لوکس و اشرافی آقایون فوتبالیست

او با توجه به تصاویر منتشر شده از زندگی شخصیش وضع مالی خوبی دارد و انواع ماشین های میلیاردی و خانه لوکس مجلل این موضوع را نشان می دهد. وی بسیار هم علاقه مند به خودرو مازراتی می باشد.

275970450_310928811132874_501926764092776137_n

بیوگرافی علیرضا نیکبخت 

علیرضا نیکبخت واحدی  در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او یک برادر و 3 خواهر دارد و یکی از آرزوهای کودکیش دکتر شدن بود که نرسید. ورزش را از دوره نوجوانی با والیبال شروع کرده و به دلیل داشتن قد بلند و اندام و استایل به این ورزش روی آورد. اما بعد از مدتی علاقه اش کم شد و به سمت فوتبال گرایش پیدا کرد و از همان زمان بطور حرفه ای دنبال فوتبال رفت.

ازدواج اول

علیرضا نیکبخت که تا به حال دو بار ازدواج کرده در مورد همسر اولش گفت: از طریق فیسبوک با همسرم آشنا شدم و اما بعد از سه سال کارمان به جدایی کشید. تمام زندگی اعم از خانه و ماشین و اقلام دیگر را به نام همسرم کرده بودم.

ازدواج دوم

اما همسر جدید نیکبخت واحدی ارایشگر می باشد و در حرفه آرایشگری و گریم فعالیت دارد و خودش نیز مدرسه فوتبال دارد که فعلاً به خاطر کرونا تعطیل است. علیرضا نیکبخت درباره زندگی دومی که ساخت احساس رضایت دارد و با همسرش زندگی خوبی دارند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها