|

سارا و نیکا با ایده جادوی چشم!

sara and nika forghani shayanews

سارا و نیکا ویدیوهایی جدیدی تو اینستاگرامشون منتشر کردن که نشون می ده دوقلوها دوباره سراغ سوژه همیشگی شون یعنی چشم هاشون رفتن

لینک کوتاه کپی شد
9

سارا و نیکا فرقانی شاید جزو عجیب ترین بازیگران سینما و تلویزیون در ایران باشند. این دو خواهر دو قلو که البته خیلی ها آن ها را اصلاً بازیگر نمی دانند از زمانی که خیلی خردسال بودند کار بازیگری را در مجموعه پایخت شروع کردن و فقط هم در همین سریال حضور داشتند و در هیچ اثر دیگری ایفای نقش نکردن.

به گزارش «شایانیوز» این دو خواهر دو قلو بعد از اینکه کی بزرگ تر شدن و زنانگی شان شکل گرفت اسیر شبکه های اجتماعی شدند و خیلی زود به صدر اخبار پیج ها و صفحات اجتماعی زرد رسیدند. البته این حواشی برای تقریباً برای همه زنان بازیگر وجود دارد و اما آنچه که کار سارا و نیکا را در صداوسیمای ایران تمام کرد انتشار تصاویر این دو خواهر دوقلو در استخر مختلط در سوئد بود که باعث شد این دو خواهر حتی در قسمت های پایانی فصل ششم پایتخت هم اجازه حضور نداشته باشند و به نوعی ممنوع الکار شوند.

این روزها اما سارا و نیکا کمی از حاشیه فاصله گرفته اند و در سوئد مشغول درس و مدرسه شان هستند. به تازگی هم نیکا خانوم استوری گذاشت و که نشون می ده دو خواهر دوقلو برای اوقات فراغت خود به تماشای تئاتر نشسته اند.

جولان دادن سارا و نیکا تو اینستاگرام

سارا و نیکا فرقانی حالا 17 ساله هستند و در اوج نوجوانی و زیبایی به سر میبرند. البته که خواهران دو قلو جلو تر از سنشون هم رفتند و تا همین پارسال فیلم و عکس هایی بود که از آن در پارتی و قلیون دیده میشد اما حالا خیلی وقته که با احتیاط خیلی زیادی فعالیت دارند و تقریبا دیگر موردی از این دو خواهر دیده نشد. هر کدام از این دو در اینستاگرام بیش از یک میلیون فالوور دارند. 

آن ها به خصوص نیکا لایو های زیادی می گذارند و با کاربران صحبت می کنند. اما سارا فرقانی به تازگی ویدیویی کوتاه از خود در کنار نیکا منتشر کرد خط چشم دو قلوها بسیار غلیظ است و با انتقاد کاربران همراه شد. البته که این اولین باری نیست که سارا و نیکا با میکاپ زیاد دیده میشن و تقریبا از 14-15 سالگی وقتی که حسابی معروف شده بودند کم کم این موارد شروع شد و حالا همچون زنان آرایش دارند. در ادامه دلبری ریز این دو خواهر را مشاهده می کنید.

راز بزرگ مامان سارا و نیکا!

سارا و نیکا چندی پیش زمانی که مشغول لایو بازی با فالوورهاشون بودند به یکباره مامان خانوم شون رو هم آوردن تو لایو و راز عجیبی درباره مامانشون رو گفتن. گویا مادر سارا و نیکا در زمان حضور در ایران مدرس برنامه های آشپزی در صداوسیما بودن و تو برنامه به خانه برمی گردیم کلی آموزش آشپزی می دادن.

ژل لب سارا و نیکا برای شاخ شدن در اینستاگرام!

سارا و نیکا علاقه زیادی به فیلتر های اینستایی دارند و در 99 درصد مواقع با فیلتر و صاف و صوف میان جلوی دوربین! اون کی درصد هم اگر کاربران بهشون گیر بدن با چهره اصلی بیاین، نچرال و بی افکت میزارن.

اما در ویدیویی که مشاهده کردید سارا و نیکا هر دو لب هایی بسیار برامده دارند که انگار واقعا تزریق ژل انجام دادن! البته که با علاقه ای که سارا و نیکا به فیلتر های پلنگ طور دارند بعید نیست در آینده ای نه چندان دور زیر تیغ جراحی های زیبایی هم برن.

سارا و نیکا در سریالی تازه!

خیلی ها معتقدند کار سارا و نیکا در زمینه بازیگری تمام شده و این دو خواهر دیگر هیچ شانسی برای ادامه این حرفه ندارند. البته خود دوقلوها اما نظر دیگری دارند و در پرسش و پاسخی که چندی پیش تو اینستاگرام گذاشته بودند به فالوورها و طرفدارانشان وعده دادند که به زودی با در یک کار جدید حضور پیدا می کنند.

nikaforghaniofficial_2696830663511835224_6897872923

فخر فروشی سارا و نیکا با میز ناهار لاکچری شون!

سارا و نیکا چون هنر خاصی ندارند بنابراین چیزی هم برای عرضه در اینستاگرام ندارند اما این دو خواهر برای اینکه تعداد فالوورهایشان کم نشود هر از گاهی عکس و استوری از خودشان منتشر می کنند. البته در این استوری ها سارا و نیکا یا در حال ناز و عشوه آمدن هستند یا فخر فروشی!

به تازگی نیکا خانوم که کمی هم از خواهر دوقلویش شیطون تر است استوری از میز غذا و آیس پک خوردش استوری کرد. انتشار این ویدیو هیچ معنی و مفهومی ندارد جزو فخر فروشی البته این نخستین بار نیست که دوقلوهای پایتخت با میز غذا یشان خودنمایی می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی