|

حامد آهنگی بالاخره راز زندگی "بهاره و حاجی" رو لو داد؛ مجید جان اون هِیتره نه هیتر!

Bahareh Rahnama shayanews

بهاره رهنما این روزها دوباره اسیر حواشی شده. ماجرا هم از حضور او و همسرش سابق در برنامه حامد آهنگی شروع شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

بهاره رهنما این روزها دوباره حاشیه ساز شده و تو اینستاگرام حسابی سوژه شد. ماجرا هم از زمانی شروع شد که خانم در برنامه شب آهنگی به همراه همسرش امیر خسرو عباسی حاضر شد که دوباره کلی حرف و حدیث به وجود آورد.

به گزارش «شایانیوز» حضور بهاره و حاجی باعث شد که شایعه طلاق این دو دوباره مطرح شود و خیلی ها این پرسش را مطرح کردند که اگه رابطه بهاره و حاجی شکرآب شده پس چجوری تو این برنامه باهم حاضر شدن؟

پاسخ اما خیلی ساده است. ضبط برنامه شب آهنگی مربوط به حدود 5 ماه پیش بوده و آن زمان رابطه بهاره و حاجی حسابی گل و بلبل بود!

بهاره تلویحاً از جدایی و طلاق گفت!

مطرح شدن این شایعات در فضای مجازی باعث شد که بهاره رهنما نسبت به آن واکنش نشان دهد. خانم بازیگر با انتشار استوری خبر از تغییرات عاطفی در زندگیش داد. بهاره رهنما با اشاره به روز های سختش در زندگی شخصی عنوان کرد که برنامه شب آهنگی برای قبل از تغییرات زندگیش بوده است. بهاره رهنما غیر مستقیم به جدایی از امیرخسرو عباسی اشاره کرد که این موضوع به سرعت وایرال شد. در ادامه استوری جنجالی بهاره رهنما را می بینید.

b.rahnama_2809200500464058665_30916040

سوتی عجیب بهاره رهنما؛ هِیتر نه هیتر!

بهاره رهنما علاوه بر ماجرای حضورش با حاجی تو برنامه شب آهنگی یک سوتی عجیب هم داد. در بخشی از این تاک شو بهاره وقتی از مخالفانش انتقاد می‌کرد، به‌جای کلمه «هِی‌تر» به معنای متنفر، از کلمه «هیتر» به معنای بخاری و گرماساز بهره گرفت.

قبلاً گفته بودیم که بازیگران و اهالی سینما گویا خیلی رابطه خوبی با بهاره رهنما ندارند. سر این داستان هِیتر هم تعدادی از ازیگران و هم صنفان بهاره ضمن انتفقاد از خانم رهنما او را مسخره کردن. به عنوان پرستو گلستانی در اینستاگرامش، از این‌که بهاره رهنما در یک برنامه تلویزیونی، واژه «هیتر» را به جای «هِی‌تِر» اشتباه به کار برده است، انتقاد کرد و به طعنه از او پرسید: «عزیز فرهیخته، چرا دلت می‌خواد هی «هیترتر» بشی آخر؟!»

او در اینستاگرامش با انتشار عکس یک بخاری نوشت:

«هیتر؟؟؟؟!!!!!
خب «هیتر« این است عزیز فرهیخته؛ وسیله‌ای که گرم می‌کند. و آن چه می‌خواستی بگویی گمانم «هی‌تر» (hater) بود. خب نگو عزیز، نگو! همون بگو متنفر، قبوله. والله که قبول است، بالله قبول است.

عزیز دوباره فرهیخته، چرا دلت می‌خواد هی «هیترتر» بشی آخر؟؟؟!!»

celebrity_mahboob_1649271729_2

تبریک خاص و متفاوت بهاره رهنما به بهرام خان رادان

بهرام رادان روز سیزده بدر به صورت رسمی از همسرش رونمایی کرد و اعلام کرد که با مینا مختاری مزون دار و بلاگر اینستاگرامی ازدواج کرده. بعد از انتشار این خبر هنرمندان زیادی به بهرام خان تبریک گفتند و برای او و همسرش آرزوی خوشبختی کردن. بهاره هم که در سال های دور دوستی نزدیکی با بهرام داشت و کلی هم عکس باهم دارن با انتشار استوری به بهرام بابت ازدواجش تبریک گفت.

بهاره+رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها