|

حساسیت عجیب تتلو روی سحر، مُفت بری ممنوع؛ چشم تتو شده قریشی کار دستش داد

sahar ghoreyshi shayanews

تتلو در اردیبهشت ماه قرار است کنسرت برگزار کند و برای اینکه طرفدارانش را برای حضور در این کنسرت تشویق کند بحث ازدواج با سحر را هم پیش کشید

لینک کوتاه کپی شد
13

امیر تتلو و سحر قریشی پرحاشیه ترین چهره های این روزها فضای مجازی هستند. این دو نفر که چند ماهی می شود با هم هستند گویا قرار است به زودی رسماً زن و شوهر شوند.

به گزارش «شایانیوز» از آن جا که تتلو اعلام کرده است که تصمیم دارد با حضور تمام طرفدارانش مراسم ازدواجش با سحر قریشی را برگزار کند، شنیده می شود در روز ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با کنسرت تتلو قرار است مراسم ازدواج آن ها نیز با حضور شرکت کنندگان در کنسرت برگزار شود.

حساسیت عجیب تتلو رو سحر!

تتلو انگار رو خانومش خیلی حساسه به طوری که در قسمتی از گفته هاش این نکته رو هم اشاره داشت که همکارای خانم بازیگر یعنی آقایون بازیگر و کارگردان و عوامل و...دیگه حق ندارن با سحر قریشی شوخی های نابه جا داشته باشن و از حد و حدود بگذرن وگرنه با آقا شوهر طرفن!

سحر این روزها تو خونه تتلو چه می کنه؟

سحر قریشی جزو بازیگران نسبتاً فعال و پرکار سینما و تلویزیون به حساب می آید البته حواشی خانم بازیگر همیشه از اصل بازیگری اش پررنگ تر بوده و شاید به همین دلیل است که در اینستاگرام بیش از 10 میلیون فالوور و دنبال کننده دارد. به هر روی سحر در این دو سه ماهی که به امیر تتلو نامزد کرده در استانبول بوده و اصلاً به ایران نیامد. تتلو در این مدت خودش را برای کنسرت اردیبهشت ماهش آمده می کند و حتی تمرین های اختصاصی بندش را هم شروع کرده و در طول روز یا مشغول تتو جدید زدن است یا با بند تازه اش مشغول تمرین!

در این شرایط تتلو خیلی وقت برای گذاشتن با سحر ندارد. سحر اما خیلی خبری ازش نیست و این احتمال می رود که در فاصله کوتاهی که تا کنسرت تتلو باقی مانده خانم قریشی هم خودش را محیای این کنسرت می کند. اما سوال اینجاست که سحر که نه موزیسین است و نه خواننده پس محیایی چه می شود؟ گویا قرار است همزمان با کنسرت تتلو و سحر رسماً با هم ازدواج کنند. بنابراین این کنسرت به نوعی مراسم ازدواج آن ها هم هست.

سحر تتو کند ممنوع الکار می شود؟

بعداز ازدواج تعجب برانگیز و جنجالی سحرقریشی با امیرتتلو، اخیرا سحر قریشی تصمیم به انجام کاری با ریسک بالا شده است. او می‌خواهد مانند همسرش تتو کند. حال با این همه خبرهای جورواجور و بحث برانگیزی که از این زوج می‌شنیدیم، خالکوبی سحر قریشی نیز دور از انتظار نبوده است. باید دید این تصمیم خانم بازیگر چه تاثیری بر شغلش خواهد گذاشت این احتمال می‌رود از سینمای ایران ممنوع التصویر گردد.

image_2022-04-05_155944

دلیل عجیب سحر برای تتو روی صورت!

سحر برای اینکه روی صورتش تتو بزند دلیل های عجیب و غریبی آورده او در صفحه شخصی خود نوشت: «مشابه همین عمل را نیز همسرم انجام داد که سال ها بعد مردم متوجه میشن که ایشون چه قدم بزرگی را برایشان برداشته چون انجام این کار واقعا دل بزرگی می‌خواهد. نظر شما چیه؟ تصمیم شما هر چه که هست من تصمیم را گرفتم و به زودی انجامش می‌دهم.»

maxresdefault-3-1

تتلو که حالا خیلی غیرتی شده آیا اجازه می دهد تتو آرتیست های مرد روی صورت سحر تتو بزنن؟

امیر تتلو با انتشار عکسی به همراه سحر قریشی نوشت:

«امشب وقت تتومونو دادیم حاج خانم خیلیا از من میپرسن که بَد نیست اگه تتو آرتیستِ خانم ها مرد باشه یا بر عکس ؟ اگه تتو جای معقولی باشه و فاصله حفظ بشه و خودتون بالاسر کار باشین !

از نظر من هیچ اشکالی نداره چون تتو قراره سالها بمونه رو بدن و مهمه که با آرتیست خوب کار بشه !!

من خودم اکثرا دوست دارم خانمم با خانم ها کار کنه و اگرم با مردها کار قراره باشه بکنه خودم کنارش وایمیسم تا کارش تموم شه و حواسم به فاصله و مکالمه و نگاه و همه چیز هست.»

سحر+قریشی+_+تتلو

پوسترهای کنسرت تتلو در خیابان های تهران!

تصاویر منتشر شده از ‌تبلیغات کنسرت اردیبهشت ماه امیرحسین مقصود لو معروف به ‎«امیر تتلو» در خیابان های تهران، با امکان خرید ریالی از ایران را ببینید.

دوست داشت امیر تتلو به سبک سحر قریشی!

سحر خانوم قریشی انگار یک دل نه صد عاشق تتلو شده و به خاطر امیر می خواهد از همه داشته هایی که تو این چند ساله به دست آورده بگذرد. سحر در صفحه یوتیوب خود درباره عشق شیرینش به تتلو نوشت: به نظرم قشنگترین شکلى که میشه به کسى دوست داشتنمون رو نشون بدیم اینه که بهش ثابت کنیم اون آدم کافیه…

برای خوشحالی…

برای عشق…

برای آرامش…

برای تکیه کردن…

براى پا به پاى هم تلاش کردن…

براى همه اینا تو کامل ترینى….

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها