|

اصول شیک پوشی

بهار جون میده واسه مانتوهای راحت و خنک؛ اینجوری که میگم بزن تو سبک کژوال تا خفن شی

تو بهار و تابستون تیپ و پوشش های راحت فقط جون میده، پس چه سبکی بهتر از کژوال که هم جذاب و خوشگله و هم راحت و همه جا پوش!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تو فصل جذاب و خنک بهار هستیم پس استقبال از استایل های راحت و در عین حال خوش پوش خیلی بیشتر شده اما باید دقت داشته باشید تا همخوان با اندام و سلیقه خود بهترین انتخاب رو کنید چرا که شاید یکسری آیتم به یکی بیاد و به شما نیاد! یکی از این استایل های پرطرفدار اما ریسکی کژوال هستش که زنونه و مردونه هم نداره و هر دو میتونن ازش استفاده کنند.

در یک کلمه استایل کژوال Casual یعنی سبک راحتی! این سبک لباس پوشیدن یعنی بدون زحمت زیاد طوری بپوشید که بتوانید روزمره مورد استفاده قرار دهید و در عین حال ظاهری جذاب و احساسی خوب داشته باشید. البته که کژوال مختص فصل خاصی نیست و شما میتوانید با کم کردن و یا زیاد کردن آیتمی سرد و گرمی را تنظیم کنید.

باور غلط: ممکنه وقتی اسم این سبک رو میشنوین به شلختگی فکر کنید، اما اصلا به این معنی نیست! اتفاقا کسانی که این سبک رو انتخاب می کنند ظاهری مدرن و در عین حال ساده ای رو دارند.

اما در مجموع برای اینکه به راحتی بتوانید استایل کژوال بزنید چند مورد رو تو کمدتون داشته باشید تا به راحتی و بدون دردسر در هر فصل تیپ خود را ست کنید.

تی شرت

داشتن یک تی شرت برای کمد شما الزمی است. میتوانید تی شرتی با یقه گرد که حالا بسته به سلیقه شما کوتاه، بلند و یا نرمال است انتخاب کنید. رنگ های طوسی و سفید و مشکی از انتخاب های ضروری هستند که برای هر فصل زیبایی مناسبی دارن نه اینکه تنها برا فصلی خاص مورد پسند باشند.

تی شرت رو میتونین با مانتو، شومیز، هودی و یا سویشرت ست کنید.

Untitled (3)

شلوار جین( مام استایل- اسکینی و...)

یک شلوار جین شیک و راحت مطابق با سلیقه خود که حالا ممکنه اسکینی باشه یا مام استایل و یا مام فیت و بگ تهیه کنید چرا که شلوار جین در این سبک زیبایی خاصی به شما خواهد داد و اگر به رنگ تیره باشد که دیگه چه بهتر. در این نوع تیپ شلوار های مام استایل بیشتر پیشنهاد می شود!

Untitled

کفش کتانی

بین انوع کفش ها، کتونی راحتی و دوام خلی بهتری داره و باعث میشه تا شما بتونید برای هر فصل و هر مکان استفادش کنید. در انتخاب کتونی خود بهتره که اول راحتی پا براتون مهم باشه و بعد برند و مدل.

اگر علاقه دارید تا استایلتان به سمت اسپرت باشه و هر کجا قابلیت استفاده رو داشته باشه بهتره که کتونی های ساده تر و بدون لوگوهای ورزشی خریداری کنید و در انتخاب رنگ هم بیشت سفید مورد توجه خانوما قرار میگیره و خوشگلی خاصی داره، اونم با همه لباسا!

Untitled (4)

شومیز

شومیز امسال حسااابی ترند شده و فصل بهار دقیقااا فصلیه که باید از این آیتم خوشگل استفاده کرد. ممکنه فکر کنید شومیز ها تنها پیراهنی هستش که مختص مهمانی هاست اما شومیز ها در طرح های مختلف که بلند تر هستند همانند مانتو استفاده میشن و اتفاقا ترکیب دخترونه و جذابی هم تحویلتون میدن.

شومیز همراه با کتونی یا صندل و شلوار مام استایل و یا بگ ترکیبی دیدنی و خنک خواهد شد.

Untitled

هودی_ ژاکت کژوال

خب از اونجایی تقریبا دیگه گرما رو پشت سر گذاشتیم این قسمت رو همرو با هم میگیم! هودی ها برای پاییز و خصوصا زمستان انتخابی بسیار ایده آل می باشد که هم دختر و هم پسر میتونن به راحتی با آیتم های مختلف ستش کنن. ملا امسال استفاده یه هودی بلند با پافر کوتاه خیلی ترند شده بود. هودی ها با رنگ ها و طرح های مختلفی هخستند که همگی کلاه دارند.

ژاکت نیز پوششی راحت و گرم می باشد که در قد های بلند و کوتاه خریداری میشن. ژاکت های دخترونه اگه رنگ باشن با کتونی و شلوار یه ترکیب ددن و ناز و در عین حال راحت رو به شما میدن.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها