|

کِیف کوک "زنِ قائدی" در حریم مادر شوهر جونش؛ آبجیش هم دکتره هم 180 زده خفففن!

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی تو این روزها که قائدی خیلی اوضاع خوبی نداره و فرصت بازی ریاد بهش نمی رسه به ایران اومده و رفته بوشهر پیش مادر شوهرش

لینک کوتاه کپی شد
3

مهدی قائدی این روزها با شباب الاهلی در عربستان است و البته اصلاً شرایط خوبی تو تیمش ندارد و در دوبازی الاهلی یکی را فیکس روی نیمکت بود و در مقابل فولاد هم اصلاً تو لیست 18 نفره الاهلی قرار نداشت و سکو نشین بود. ستاره معصومی اما در این مدت که مهدی درگیر لیگ قهرمانا آسیا است به ایران برگشته و در کنار خانواده اش است.

به گزارش «شایانیوز» ستاره معصومی به شدت اهل خانواده است و این را می شود از حضور دائم و پیوسته خواهران و برادرش در دبی فهمسد که به هر بهانه ای سریع چمدان می بندن و راهی امارات می شوند. این عکس ها و تصاویر خانوادگی ستاره باعث شده بود که برخی در فضای مجازی به قائدی انتقاد کنند که چرا همش با خانواده خودش است و اصلاً هیچ عکسی از پدر و مادر و خانواده قائدی منتشر نمی کنه؟

حالا اما به نظر ستاره بعد از بازگشت به ایران یکراست به بوشهر رفته و در منزل مادرشوهر ساکن شده تا بدین ترتیب جواب منتقدانی را که می گفتند ستاره به خانواده مهدی بی احترامی می کنه را بدهد.

ac-image-tZ1649665613hv

ستاره شون چه گندم ورزشکاری دارن!

ستاره معصومی دو خواهر به نام های پریسا و گندم معصومی نیز دارد که هر دو هم از زیبارویان عالمند و ظاهرا هر سه خواهر بسیار علاقه مند به چهره های پلنگ طور بوده اند و عمل های زیبایی زیادی دارند.

گندم معصومی به تازگی پستی منتشر کرده که نشون می ده خانوم به شدت ورزشکار هستند. البته گندم خانوم گویا به تازگی پزشکی هم قبول شدن و قرار خانوم دکتر خانواده باشن!

gandommasoumi_1649427663

Untitled

دوستی رفاقت ستاره معصومی با زن احمد نوراللهی!

چندی پیش همسر مهدی قائدی ویدیویی از حضور در ورزشگاه الاهلی دبی منتشر کرد که به همراه یک زن جوان دیگر با لباس یکدست قرمز که لباس الاهلی است مشغول تماشای بازی تیم الاهلی دبی هستند. برخی شبکه های اجتماعی و رسانه ها مدعی شدند شخص کنار ستاره معصومی که اتفاقا شبیه به ستاره هم هست مهتاب صلحی زاده همسر احمد نورالهی است.

خوشگذرونی قائدی و زنش به سبک اعراب!

ستاره سابق استقلال در تعطیلات نوروز که از قضا لیگ امارات هم تعطیل بود به همراه همسرش ستاره خانوم معصومی با سفر بستند و به سبک اعراب که برای تعطیلات دل به بیابان می زنند و چادر علم کردند و ستاره خانوم هم به سبک همیشگی از عاشقانه هایش با همسر برای فالوورهایش عکس واستوری گرفت تا همه ببینند چقدر خوشبختن! 

فخر فروشی های ستاره کُفر همه رو درآورد!

انتشار ویدیوهای اینچنین و تلاش ستاره برای فخر فروشی با واکنش های منفی زیادی مواجه شده و خیلی از کاربران به ستاره انتقاد کردند که چرا همواره سعی دارد تا خونه و زندگی لاکچری شو به همه نشون بده.

باهم تعدادی از نظرات کاربران را می خوانیم:

- انگار ایشون دبی ندیده است بابا پس چته کم ظرفیت هستی یه کم خودتو بگیر یه دبی رفتی

- خوش میگذره ستاره جون،چه خبر دبی ندیده

- ستاره قشنگ مشخصه تازه به دوران رسیده ی شانس اوردی مهدی تو را برای همسری انتخاب کرد و گرنه عقده ی بار میومدی

- خودتو نکشی یه وقت دبی تموم نمیشه

- زن انقدر ضعف خارج زندگی کردن داشته باشه

- این همه فوتبالیستا زن دارن همه دارن تو کشورهای عربی و اروپایی بازی میکنن. تو یکی چرا انقد ندید بدید بودی اخه گدا که معتبر شود از خدا بی خبر شود.

البته شاید باید به ستاره خانوم معصومی حق دارد چرا که گویا ایشان در ایران و قبل از ازدواج با مهدی قائدی یک زندگی خیلی معمولی داشت و به گفته برخی ها دستیار دندانپزشک بود.

WZkZTY2NWNmO

ستاره بعد از اینکه با مهدی ازدواج کرد با توجه به قرارداد 700 میلیونی قائدی با استقلال خیلی فرصت عرض اندام نداشت و شاید فقط کمی سطح زندگی اش تغییر کرد اما بعد از اینکه قائدی راهی امارات شد به یکباره همه چیز تغییر کرد و قائدی برای سال اول حضور در شباب الاهلی حدود 500 هزار دلار (15 میلیارد) دستمزد می گیرد البته این رقم برای سال دو و سوم قرارداد قائدی یک میلیون دلار هم می رسد که رقم بسیار خوب و بالایی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها