|

اصول شیک پوشی

همش پیگر مانتو نباش؛ کفش مناسب شلوارا رو هم بدون تا هم خوشگل باشی و هم راحت

همیشه قرار نیست در پی مانتو باشیم خوبه که به دیگر آیتم ها مثل درست ست شدن شلوار با کفش هم دقت داشته باشیم تا استایلی جذاب تر داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اصول شیک پوشی تنها مختص مانتو نمی باشد و یا قرار نیست صرفا برای فضایی خاص و قرار و مهمانی ها رو اصول پوشش خود را انتخاب کنید بلکه مواردی هست که برای هر جا اگه به درستی انتخاب نشن نه تنها شما رو خوشتیپ نشون نمیدن بلکه ممکنه بد شکل و شلخته هم به نظر برسید.

همه ما دوست داریم تا حتی اگر ساده پوش هم هستیم آراسته و خوب به نظر بیایم پس بهتره برای رسیدن به این هدف یه تحقیق ریز تو گوگل و یا پیج های فعال در این زمینه داشته باشیم. اما استایل یک خانوم در مجموع از مانتو، شلوار، کیف و کفش و حتی لاک ناخن و آرایش و شال و روسری تشکیل شده. خانومای دلبری که همیشه در پی گشتن مانتو خوشگل و خوشرنگ هستید خوبه که به شلوار و کفش هم توجه کنید و نگید یه شلوار جین دارم واسه همه جا و با هر کفشی خوبه!

کفش و شلوار در یک استایل به همون اندازه ای اهمیت داره که مانتو داره! الانم که دیگه تنوع در شلوار ها اونقدری زیاد شده که با خریدشون هم میتونین تنوع جذاب و خوبی رو به استایلتون بدین و هم به نسبت مدل مانتو و جایی که قراره برید مناسب انتخاب کنید. اما ممکنه ندونید که اصلا کدوم کفشا برای کدوم شلوارا مناسبه پس اگه اینجوریه با ادامه مطلب همراه باشید.

241971942_674881066824655_901329152224986292_n

شلوار اسکینی

شلوار های اسکینی مدلی هستند که در هر رنگی که باشن خیلی زیاد تر از بقیه شلوار ها استفاده میشن! پس شلوار جذب بسیار پرطرفداره و برای خیلی از فضاها هم مناسبه. اما کفش مناسب برای اسکینی هم کفش های راه دستی هستن که زیاد ازشون استفاده میشه. این مدل شلوار همراه با کفش هایی مثل کتونی، پاشنه بلند، جورابی و لوفر پیشنهاد میشه.

Untitled

دامن شلوار

دامن شلوار حالتی مجلسی طور داره و مثلا برای کوهنوردی اصلا گزینه مناسبی نیست و در راستاش کفش هایی که با این مدل ست میشن هم مناسب هر فضایی نیست! دامن شلوار در عوض برای تابستون شلواری بسیار خنک و راحته که مدل های مجلسی ترش برای مهمانی ها استفاده میشه. دامن شلواری همراه با کفش هایی مثل صندل، صندل حصیری، پاشنه بلند و لوفر پیشنهاد میشه.

Untitled

شلوار راسته

شلوار راسته که امسال از ترند ها هم بود همراه با مانتو های مختلف به خصوص مانتو کتی جذابیت خوبی دارند. این مدل شلوارها مناسب هم مهمانی و هم کافه گردی و خیابان می باشد و با بیشتر مدل کفش ها هم به خوبی ست میشن. برای شلوار راسته کفش هایی مثل پاشنه بلند، لوفر، کتونی و صندل حصیری پیشنهاد میشه.

Untitled

شلوار بگی

شلوار بگی نیز از مدل های بسیار راحت و در عین حال خوشگلی هستش که ترند شده و خانوما ازش زیاد استفاده می کنند. شلوار های بگی بیشتر جین هستند که کفش های مناسب براشونم تقریبا راحت هستند. کفش هایی مثل ونس، کتونی، صندل و لوفز گزینه های پیشنهادی برای بگ می باشند.

Untitled

شلوار جاگر

نوع دیگر از شلوار ها جاگر هستند که شاید قبلا پای پسرا بیشتر دیده میشد اما حالا هم در زمستان با بوت و هم در فصل های گرم دختر خانومای زیاد هم هستند که ازش استقبال می کنند چرا که هم راحته و هم خوش استایل. در همین راستا کفش هایی که براشون مناسب هستند هم بسیار راحتن و میشه تفریحات باهاشون ست زد. برای شلوار جاگر کفش هایی مثل جورابی، کتونی، جردن و ونس پیشنهاد میشه.

Untitled

شلوار مام استایل

شاید تا چند سال پیش پوشیدن شلوارهای گشاد چندان مد نبود اما همانطور که تا اینجای مطلب خوندید شلوارهایی ترند شدند که گشاد و راحت و خوش استایل هستند. شلوار مام استال که دیگه صدر جدوله و کلی طرفدار پیدا کرده. این مدل شلوار اگه با آیتم های درستش ست بشه میتونه برای هررر فضا چه کوه و چه مهمونی و چه دانشگاه مناسب باشه. برای شلوار مام استایل کفش هایی مثل ونس، جورابی، پاشنه بلند و لوفر پیشنهاد میشه.

Untitled

شلوار واید لگ

شلوار واید لگ نیز همانند شلوار بگ و دامن شلواری، گشاده اما با این تفاوت که قد کوتاهی داره و همراه با مانتو و شومیز خوشگل میشه. شلوار واید لگ مناسب هر فضایی نیست و کفش های مناسبش هم برای هر جایی استفاده نمیشه. برای شلوار واید لگ کفش هایی مثل پاشنه بلند، لوفر، صندل و صندل حصیری پیشنهاد میشه.

Untitled

شلوار بوت کات

شلوار هایی دیگر در بازار شلوار عرضه میشن با نام بوت کات که قسمت زانو به پایین گشاد میشه. این مدل شلوارها مثل دمپا گشاد نیست چرا که از از دمپا گشاد، گشاد تره! شلوار های بوت کات شاید همه پسند نباشد اما طرفداران خاص خود را هم دارد و برای برخی از مهمانی ها ظاهری زیبا به شما خواهد داد. برای شلوار بوت کات کفش هایی مثل پاشنه بلند، لوفر، صندل و کتونی پیشنهاد میشه.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

عکس ها از پیج: (style_parisa)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها