|

تیپ باحااال "آزاده صمدی" کنار دریا؛ خانوم چه ژست روشنفکری گرفته!

azadeh samadi shayanews

آزاده صمدی عاشق سفر رفتن والبته دریای جنوب است و از هر فرصتی که پیش می آید استفاده می کند به جنوب می رود

لینک کوتاه کپی شد

آزاده صمدی از آن دست بازیگران است که هم حاشیه دارد و هم ندارد! خانم بازیگر خیلی اهل پست گذاشتن تو اینستاگرام و زیاد حرف زدن و حاشیه سازی های اینچنینی که خوراک بهاره رهنما و سلبریتی های اینچنینی است نیست و سرش بیشتر تو کار خودش است.اما از آن طرف هر از گاهی عکس یا ویدیویی از آزاده صمدی بیرون می آید که همه هنگ می کنند و انگشت به دهان می مانند.

به گزارش «شایانیوز» آزاده صمدی عکس هایی به سبک خودش دارد. مثلاً یکی از ژست های خانم بازیگر سیس عقابی است که مثلاً من اصلاً حواسم نیست و عکاس محترم یهویی عکس می گیرد!

alidavoodnejade_1648892772

277694799_521553702690344_6786715510526190210_n

البته آزاده خانوم یک تیپ و ژست خاص دیگه هم دارد که به نوعی او را در بین سلبریتی ها منحصربه فرد کرده خانوم عاق تیپ و لباس های گنگ است و حتی در خیلی از مراسم ها و جشن های رسمی هم گنگ پوش است. مثل جشن حافظ که استایل خانوم بازیگر حسابی سروصدا کرد و کلی به چشم اومد.

جسارت در پوشش به سبک آزاده صمدی!

استفاده از رنگ‌های خنثی مثل سفید و مشکی، لباس‌های بیسیک و ساده با برش‌های منظم و یکنواخت در بین هنرمندان ایرانی بسیار رایجه، اما آزاده صمدی همیشه جزو ریسک پذیرترین‌ها بوده.

آزاده از رنگ‌های درخشان مثل زرد، قرمز، نارنجی، برش‌های مختلف، پترن‌ها و پارچه‌های متفاوت هراسی نداره. رنگ‌هایی مثل قرمز و سبز در بیشتر پوشش‌های اون دیده میشه. در بین رنگ‌های خنثی هم مشکی رنگ محبوب اوست.

در اکثر اوقات آیتم‌های ترندی در پوشش‌ او دیده میشه و هم‌چنین انتخاب اکسسوری برای او اهمیت زیادی داره و علاقه‌اش به اکسسوری‌های درشت رو نمی‌توان نادیده گرفت.

1tarahanelebas_1641711464_6

2tarahanelebas_1641711464_3

آزاده صمدی عاشق سفر و البته دریا

آزاده صمدی که این روزها 44 ساله شده عاشق سفر رفتن است و از هر فرصتی هم که برایش پیش می آید استفاده می کند و کوله اش را می بنند و به سفر می رود. انتخاب اول خانوم بازیگر هم برای سفر دریای جنوب است. آزاده در تعطیلات نوروز هم به همراه تعدادی از دوستانش در جنوب بود و حسابی خوش گذروند. حالا هم خانوم بازیگر عکسی باحال لب دریا از خودش منتشر کرد که با یه آریش جذاب و فیلتر و افکت های اینستاگرامی حسابی خوشگل شده است.

10

موتورسواری آزاده صمدی حاشیه ساز شد!

چندی پیش ویدیویی از آزاده صمدی منتشر شد که ترک یک موتور نشسته بود و حسابی تو اینستاگرام وایرال شد. ماجرا از این قرار بود که گویا آزاده صمدی برای رفتن سر قرار گرفتار یک ترافیک وحشتناک می شود و از آنجایی هم که انگار خیلی در قید و بند محرم و ناحرم نیست چاره را در این می بیند که اتومبیل اش را در گوشه ای از شهر پارک کند و با موتور ترافیک وحشتناک پایتخت را دور بزند.

خانم بازیگر ویدیو این موتورسواری هیجان انگیز را که انگار کمی هم برای آزاده ترسناک بوده را استوری کرد.

آزاده چرا از هومن سیدی جدا شد؟

آزاده صمدی وهومن سیدی سال 85 زمانی که هیچ کس آن ها را نمی شناخت باهم ازدواج کردند. اما این ازدواج در سال 1392 به جدایی انجامید.

آزاده خانم صمدی چندی پیش در برنامه پژمان جمشیدی به عنوان مهمان او درباره دلیل جدایی اش از هومن سیدی خیلی سربسته حرفی را مطرح کرد.

آزاده صمدی دلیل این جدایی را عدم عشق واقعی اعلام کرد.

آنطور که معلوم است آزاده صمدی چندان علاقه ندارد درباره گذشته و جدایی از هومن سیدی صحبت کند چرا که او پیشتر هم در یک گتگو اینترنتی در واکنش به سوال مجری که می‌گوید در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی، این گزاره را رد می‌کند.

هومن-سیدی-و-همسرش-آزاده-صمدی-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها