|

تغییر خفن نیوشا ضیغمی بعد عمل!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر خوشگل ایرانی می باشد که از همون اول ورودش به سینما خوشگل بود و در همین راستا تصاویری از قبل و و بعد وی منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر خوش چهره و باحال ایرانی می باشد که سالهاست در سینما و تلویزیون بازی داشته است اما خانم بازیگر در چند سال اخیر کم کار و کمرنگ شد که خب با حضورش در شبکه های مجازی و اینستاگرام این نبود را حسابی جبران کرده است!

نیوشا ضیغمی از همان ابتدای دیده شدن هم خوشگل بود تا همین الان که ازش سن و سالی گذشته و صاحب فرزندی دختر است. نیوشا ضیغمی همسر پولدار و تاجر دارد که جزو بازیگران زن پولدار ایرانی محسوب میشود. وی خود نیز مدیر کلینیک زیبایی می باش که خب خوشگل بودن هم برای چنین شغلی طبیعیه! که حت دو سه باری هم عمل جراحی بینی داشته است!!!

نیوشا ضیغمی هواداران بسیار دارد که فن پیج ها زیادی هم برایش زده اند. در ادامه تصاویری از از قدم تا حالای نیوشا ضیغمی رو مشاهده می کنید ک چتر بلوند و کفش پاشنه بلند خانم بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

Untitled

Untitled

Untitled

نیوشا ضیغمی در افتتاحیه سالنی لوکس

نیوشا ضیغمی مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که در آن سالنی خفن و مجهز را نشان می دهد و هنرمندان خانم و آقا و دختران زیبایی حضور دارند.

اما نکته ای که توجه کاربران را به خود جلب کر بی حجاب بودن بعضی از دختران بود و اینکه اصلا چنین سالنی برای خود خانم بازیگره یا نه!

از آن جایی که خانم بازیگر لینک این کلینیک را در بیو اینستاگرام خود گذاشته اند به نظر می رسد برای خودش باشد چون هیچ گاه برای تنها تبلیغ هیچ بازیگر تو بیوش نمیزاره!

این کلینیک به قول خودشان مجهز ترین کلینیک زیبایی، لاغری، لیزر و... است که قطعا بالاترین هزینه را هم دریافت میکند. البته همه هنرمندان به جز بازیگری شغل دوم و حتی سوم و چهارمی هم دارند و خانم ثروتمندی مثل بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی باید هم چنین منبع درآمد های خفنی رو داشته باشند.

neushazeig_1639750326

اما در ادامه نیوشا ضیغمی رو قبل از عمل بینی مشاهده می کنید. البته که پیشرفت علم در هر زمینه ای مثل زیبایی، برای استفاده است و اگر شخص به دلیل بد فرم بودن بینی مثلا اعتماد به نفس پایینی دارد و یا مشکلی پیش آمده دارد بهتر است که عمل زیبایی داشته باشد اما هر چیزی تا حد و اندازه ای جذابیت خود را دارد و اگر همه چیز بخواهد زیر تیغ رود و از حالت طبیعی خارج شود چندان جالب نیست!

53861531637647333

حمایت نیوشا خانم از گرفتن تابعیت خارجی

نیوشا ضیغمی می گوید به دلیل اعتبار پایین پاسپورت ایران و مشکلاتی که برای سلبریتی ها در خارج از کشور به وجود می آید بهتر است تابعیت کشور دیگری داشته باشند.

یکی از مسائل جنجالی هنرمندان و سلبریتی های ایرانی به غیر از مالیات تابعیت آنهاست. اکثر بازیگران ایرانی به دنبال تابعیت کشور خارجی برای خود و خانواده شان هستند و به انتقاد از عملکرد خود به شدت واکنش منفی نشان می دهند.

newshazeighami1_1624562311

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است.

صحبت های خانم بازیگر

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر!

وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

_edrisbaghdadchi_1639820909

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی