|

خانومی از رنگ ابرو غافل نشو که خیلی مهمه چی بهت بیاد؛ ترفند برداشتن ابرو

برای آرایش ابرو یک سری نکاتی وجود دارد که لازم است خانم ها حتماً به آن ها توجه داشته باشند تا جذاب و آراسته باشند.

لینک کوتاه کپی شد
2

آراستگی و زیبایی ابروها برای خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد و البته برای بسیاری هم یک دردسر عظیم است چرا که یا ابروهایشان به قدری کم پشت است که اصلاً مشخص نیست یا اینقدر پرپشت است که زود به زود باید به اصلاح بروند و ابرو بردارند.

به گزارش «شایانیوز» البته این ابرو برداشتن هم برای خودش داستانی دارد. در بسیاری از خانواده ها برداشتن ابروی دختر خانم ها قبل از ازدواج خیلی پسندیده نیست و پدر و مادرها به فرزندانشان چنین اجازه ای نمی دهند و از طرفی دختر ها بسیار دوست دارند که ابروهای خود را مرتب و اصلاح کنند تا جذاب و زیبا تر شوند.

رنگ ابرو تیره یا روشن؛ مسئله این است!

پیدا کردن رنگ مناسب برای آرایش ابرو یکی از  مراحل مشکل در میکاپ است و سختی آن در هنر طبیعی به‌نظر رسیدن رنگ ابروها است. گاهی رنگی که برای ابرو انتخاب می‌کنید تا با کمک مداد، سایه، ریمل یا رنگ ابرو، روی تارهای ابرو اعمال کنید، ظاهری غیر طبیعی به چهره‌ی شما می‌دهد و با فرم صورت شما همانگی ندارد. بنابراین انتخاب اشتباه رنگ می‌تواند ابروهای شما را بیش از حد تیره نشان دهد یا بی‌اندازه در چهره خودنمایی کند. رنگ ابرو را باید متناسب با رنگ مو و پوست خود انتخاب کنید. وقتی رنگ مناسب را پیدا کردید باید آن را به درستی روی ابروها اعمال کنید تا از نتیجه راضی باشید. در این مطلب قصد داریم که در مورد نحوه‌ی انتخاب رنگ ابرو بر اساس رنگ موی سر و پوست صحبت کنیم.

hair-color

برای انتخاب رنگ ابرو اول به موها توجه کنید!

حتماً برای انتخاب رنگ مناسب ابرو باید رنگ موهایتان را مدنظر داشته باشید یعنی اگر موهای قهوه‌ای یا مشکی دارید، باید برای ابروهای خود سایه‌ای انتخاب کنید که حداقل یک تا دو درجه روشن‌تر از تناژ رنگ موهایتان باشد. رعایت این نکته سبب می‌شود که رنگ ابرو طبیعی به‌نظر برسد و خط ابرو و پیشانی خیلی تناژ تیره نداشته باشند. در نتیجه چهره‌ی بازتر و شاداب‌تر خواهید داشت. همچنین روغن‌های موجود در پوست باعث می شوند که رنگ ابرو تیره‌تر به‌نظر برسد. بنابراین انتخاب رنگی یک تا دو درجه روشن‌تر از رنگ موهای سر باعث می‌شود که ابروها بیش از اندازه در چهره‌ی شما خودنمایی نکند.

موی مشکی یا قهوه ای؛ رنگ ابرو قهوه ای ملایم

اگر موهای قهوه‌ای یا مشکی دارید، بهتر است که برای رنگ ابرو به سراغ رنگ قهوه‌ای ملایم بروید. باید به دنبال سایه‌ای باشید که قهوه‌ای روشن باشد تا خیلی تیره به‌نظر نرسد؛ به‌خصوص اگر موهایی به رنگ قهوه‌ای متوسط ​​دارید.

Appropriate-eyebrow-color

نکته مهم: اگر ابروهای شما به‌طور طبیعی سیاه باشند، هرگز رنگ ابروی سیاه را انتخاب نکنید، زیرا در این حالت صورت شما می‌تواند بیش از حد خشن و تیره به‌نظر برسد. اگر به استفاده از رنگ تیره اصرار دارید، به جای سیاه می‌توانید از رنگ قهوه‌ای تیره استفاده کنید.

برای موهای بلوند رنگ ابرو چه رنگی باشد؟

اگر موهای بلوند یا قهوه‌ای روشن دارید، باید رنگ ابرو با تناژ رنگی یک تا دو درجه تیره‌تر نسبت به موی سرتان انتخاب کنید. بنابراین اگر موهای شما رنگ روشنی دارد، مطمئن شوید که رنگ ابروی مورد نظرتان کمی تیره‌تر باشد تا روی صورت شما جلوه‌ی خوبی پیدا کند. تیرگی رنگ ابرو نباید به حدی باشد که طبیعی به‌نظر نرسد. در عین حال باید تیرگی آن به حدی باشد که روی صورت جلوه پیدا کند.

اگر موهای بلوند دارید، در زمان انتخاب رنگ ابرو، سراغ رنگ خاکستری مایل به قهوه‌ای بروید. این رنگ سبب می‌شود که تناژ ابروهای شما طبیعی به نظر برسد و در عین حال بیش از حد تیره نباشد.

GIN-Services_EYEBROW-TINTING__FillWzkwMCw5MDBd

تناسب رنگ ابرو با رنگ پوست

برای تناسب رنگ ابرو با رنگ پوست، باید به چند نکته‌ی کوچک توجه کنید. اگر پوست شما روشن و متمایل به صورتی است، سراغ رنگ بلوند کمی متمایل به خاکستری بروید. پوست‌های صورتی‌ رنگ در زمان برانگیختگی و سرخ شدن، به رنگ صورتی یا قرمز تبدیل می‌شوند و اگر این ویژگی را دارید، در دسته‌ی پوست‌های صورتی قرار می‌گیرید. بنابراین در زمان انتخاب رنگ ابرو از تناژ بلوند خاکستری استفاده کنید تا چهره‌ای کامل و جذابی داشته باشید. همچنین اگر پوست روشن با موهای تیره دارید، می‌توانید قهوه‌ای روشن متمایل به خاکستری را برای رنگ ابرو امتحان کنید.

Eyebrow-color-for-dark-skin

چند نکته مهم درخصوص آرایش و برداشت ابروها

آرایش ابروها یکی از سخت ترین بخش های آرایش است، زیرا بیشتر خانم ها، معمولا نکات ریز و ظریف مربوط به آرایش کردن آنها را نمی دانند. خود خانم ها هم معمولا به یادگیری مدل های سایه چشم علاقه دارند و به آن بیشتر اهمیت می دهند، غافل از اینکه داشتن یک آرایش چشم زیبا، فقط در کنار آرایش ابروی حرفه ای به دل می نشیند.

در ادامه چند نکته مهم که برای آرایش ابروها که لازم است توجه کنید را به شما عرض می کنیم:

-ابروها را زیاد کوتاه نکنید؛ مدل ابرویتان هرچه که هست، سعی نکنید انتهای آن را کوتاه کنید. ابروهای بلند و کشیده در همه جای دنیا زیباتر به نظر می آیند.

-تاج ابروها را پررنگ نکنید؛ تاج ابرو به بخش مربعی مانند ابتدای آن گفته می شود، اگر در مدل های آرایشی دقت کرده باشید، متوجه می شوید که این بخش را آرایشگران حرفه ای هرگز پررنگ نمی کنند، بلکه با ریمل ابرو، کمی تارهای آن را بولد می کنند و با مداد ابرو، شکل مربعی آن را تقویت می نمایند.

Add-a-little-bit-of-body-text-1

-زیر و روی ابرو را خط نیندازید؛ خیلی از خانم ها با مداد ابرو یک قاب ابروی بولد ایجاد می کنند که اصلا حرفه ای و زیبا نیست. البته باید با مداد ابرو دور تا دور ابروها را خط بکشید تا شکل و مدل ابرو مشخص شود، اما بعدا با یک براش مناسب، کاملا خط را محو کنید تا فقط سایه ای از آن باقی بماند و ابروها مرتب و تمیز باشند.

-ابروهای لنگه به لنگه را خودتان برندارید؛ اول از همه باید تکلیف ابروهای لنگه به لنگه را مشخص کنیم. فقط حرفه ای ها می توانند چنین مدل های ابرو را به صورت مناسب فیکس کنند و اندازه، بلندی و بالا و پایین بودن آنها را متعادل نمایند، پس سعی نکنید که خودتان موچین به دست بگیرید و همه چیز را خراب کنید. شکل ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چشم ها و صورت دارد و آرایش آنها را آسان تر می کند.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها