|

"مهران غفوریان" و همسرش با این حرکت رفتن قاطیِ شاخای مجازی

mehran ghafourian shayanews

همسر مهران غفوریان تصویری از خود منتشر کرد که در حال بوسیدن سگ خانگی اش می باشد همین شد تا حجم زیادی از نظرات مختلف به سویش روانه شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهران غفوریان بازیگر بانمک و کاربلد ایرانی می باشد که سال هاست در سینما و تلویزیون دیده میشه و نقش آفرینی میکنه اما تو چند سال اخیر آقای بازیگر که تپل بود و از نظر مخاطب اصلا نصف نمکشم به این دلیل بود، لاغر شد و حالا با ظاهری کاملا متفاوت دیده میشود.

مهران غفوریان البته از هنرمندان خیلییی بی حاشیه بود تا اینکه زن گرفت و لاغر شد! این دو موضوع تاثیر بسیار زیادی در شهرت و تو چشم رفتن آقای بازیگر شد اما خب محبوبیتش کمی آب رفت چرا که اوایل که اصلا برای مخاطب نا اشنا به نظر میرسید و حتی همچنانم خیلی ها او را با همان ظاهر قبلی دوستش دارند و از نظرشون مهران غفوریان بعد از کاهش وزن عجیب و شدیدش تغییر اخلاق هم داه و دیگر مثل قبل خاکی و بامزه نیست! البته که باید در نظر داشت دیگر از مهران غفوریان هم سنی گذشته اما خب این چندان دلیل خوبی برای غرور آقای بازیگر نیست!

از این ها که بگذریم مهران غفوران هم در چند مدت اخیر راه و رسم شاخ مجازی بودن و حواشی و رو بورس بودن رو یاد گرفته و با استفاده از تصاویر همسرش جلب توجه می کند. ناگفته نماند آقای بازیگر عشق فراوانی به دختر و خانومش داره و خانواده دوسته اما دقیقا از همین طریق همسرشون خانم آرزو غفوریان رو به مخاطب شناسوند و حالا آرزو غفوریان 130 هزار دنبال کننده دارد چرا که عکس های فالوور پسندی منتشر میکنه. در ادامه استوری جدید وی را مشاهده می کنید.

Untitled

حالا در همین راستایی که گفتیم چند باری از مهران غفوریان نیز به همراه همسرش تصاویری منتشر شده و حاشیه ساز هم شده اما متی پیش آقای غفوریان برای دخترشون هانا جشن تولد گرفتند و همسرشون حسابی مورد توجه و البته انتقاد کاربران قرار گرفت. گویا مامان جان بیشتر قصد نشون دادن خود را داشتند تا تولد دخترشون! 90 درصد نظرات حول و حوش همین قضیه بود و اینکه چرا همسر مهران غفوریان شبیه به عروس شده و این لباس مناسب بیشتر نامزدی بود تا تولد بچه!

honarmandanclip1_1644096754_1

honarmandanclip1_1644096754_3

مهران بین اینهمه طلاق عاشق خانوم و دخترش

همونطور که اشاره شد و گفتیم مهران غفوریان علاقه زیادی به خانواده کوچیکش داره که خب این خودش از نکات مثبت وی هستش چرا که این روزها شاه طلاق و جدایی بسیاری از بازیگران هستیم و یا اخباری که از خیانت آن ها به خانوادشون شنیده میشه و سر و سر های که با خانم های بازیگر دارند. اما مهران غفوریان در هر کجا که باشه با عشق از دخترش و خانومش میگه. آقای بازیگر به تازگی هم عکسی از نوزادی هانا در آغوش مادرش استوری کرد که در نوع جذاب بود و دل کاربر براشون غنج رفت.

Untitled

دست پُر تتو همسر مهران غفوریان

آرزو و مهران غفوریان دختری خوش سر و زبون به نام هانا دارند و گاهی هم عکس و فیلم هایی از او منتشر می کنند. بعد از اینکه تصویری از دست تتلو شده آرزو خانم روی قلب مهران در شبکه های اجتماعی پربازدید شد حالا آرزو اینبار تصویری از نوازش دخترشان هانا را منتشر کرد که علاوه بر جلوهای مادرانه دست تتو شده خانم غفوریان هم جلو خاصی به این تصویر داده است.

arezoo_ghafourian_1636228188

arezoo_ghafourian_1636642183

آرزو همسر مدلِ مهران آقای بازیگر

آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان می باشد که چند سالی می شود با هم ازدواج کرده اند.

آرزو همسر مهران مدتی است که وارد مدلینگ شده و با برندهای آرایشی همکاری دارد. وی عکس های آتلیه ای و مدلینگ خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

ماجرای آشنایی

غفوریان در برنامه دورهمی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت که ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و آرزو من را نمیشناخت!!! و بعد از آشنایی به او گفتم که من بازیگرم و بعدا متوجه شد او میگوید که همسرش فقط شبکه آی فیلم را تماشا میکند.

او درباره اینکه آیا پدر خوبی میباشد یا نه گفت: اهل بزرگ کردن بچه در ناز و نعمت نیستم. دوست دارم با به دست آوردن هر چیزی ذوق کند نه این که برایش فرقی نداشته باشد. خودم از ۱۷ سالگی در یک کاغذفروشی در ظهیرالاسلام کار می کردم و هر چیزی که با دستمزدم می خریدم برایم جذاب بود.»

273559265_406215721276187_7608744822668665843_n

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان زاده ۳ شهریور ۱۳۵۳ بازیگر، کمدین، فیلم نامه نویس و کارگردان ایرانی است. او فعالیت خود را در سال ۱۳۷۳ با حضور در مجموعه تلویزیونی لبخند سوم آغاز کرد. وی  فارغ‌التحصیل رشته نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد تهران می‌باشد.

149592521_453426109120987_2551712409602923190_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها