|

با رنگای ترند اما خاصِ بهار ست بزن و جدا از بقیه خوشگل شو؛ مثلا مانتو کاراملی تَن بزن

بهار که از راه می رسه وقت اونه که با مانتوهای تیره و خنثی خداحافظی کنی و لباس هایی با رنگ شاد بپوشی و حسابی بدرخشی و تو چشم باشی

لینک کوتاه کپی شد
4

رنگ یکی از جذاب ترین قسمت های مد و فشن است و از طرفی یکی از نکات خوش پوشی و خوش استایل بودن، به پیروی کردن از ترندهای هر فصل برمی‌گردد. این یک قاعده‌ی کلی است و مطمئنا همه مجبور به پیروی از آن نیستند. ترند‌های هر فصل را طراحان و برند‌های مطرح دنیای فشن، با ارائه‌ی مجموعه‌ها و طراحی‌های جدیدشان وارد هر فصل می‌کنند.

به گزارش «شایانیوز» با شروع بهار، به عنوان یکی از محبوب‌ترین فصل‌ها، اغلب افراد لحظه شماری می‌کنند تا بدانند که در این فصل، چه رنگ‌هایی به عنوان ترند، خودنمایی می‌کنند که از همین ابتدا باید بگوییم در بهار امسال، رنگ‌هایی که جسارت و بی پروایی را نشان می‌دهند و در چرخه رنگ، بیش از دیگر رنگ‌ها جلب توجه می‌کنند،ترند هستند.

برای اینکه بدانید بهار 1401 چه رنگ هایی مد شده تا مانتو و لباستان را متناسب با آن انتخاب کنید با ما همراه باشید:

- بنفش یاسی

امسال رنگ سال بنفش است و به طبع در تمام فصول سال هم تناژ هایی از این رنگ جذاب و زیبا ترند خواهد بود. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به رنگ بنفش علاقه ندارید و ترجیح می‌دهید که از طیف‌های رنگی چون یاسی استفاده کنید کارتان راحت است چراکه این رنگ در پالت رنگ‌های ترندی بهار امسال قرار دارد و بدون شک، با ته رنگ خاکستری و پاستلی مانند، شما را جذب خود خواهد کرد. بنابراین، اگر فردی را دیدید که کت و شلوار یا کت و دامن یاسی و یا حتی لباس یاسی براق پوشید، اصلا او را دست کم نگیرید.

IMG_20220205_134039

- زرد اونم از نوع قناریش!

زرد قناری از دیگر رنگ‌های ترند مانتو برای بهار امسال است که حتی اگر به سمت لیمویی هم برود، باز جزو چرخه رنگی محبوب این فصل است و شما می تونید با انتخاب یک مانتو این رنگی حسابی رو مد باشید و بدرخشید. برای اینکه ست تون هم حسابی کامل باشه با مانتو این رنگی می تونید شال و روسری به رنگ مشکی یا سفید انتخاب کنید و اگر کمی هم اهل ریسک هستید می توانید به سراغ رنگ آبی یا بنفش بروید.

IMG_20220129_130516

- صورتی نه معمولی بلکه جیغِ جیغ!

صورتی هم امسال جزو رنگ های ترند معرفی شده برای بهار است. البته نه صورتی معمولی بلکه صورتی جیغِ جیغ! شاید با خود بگویید این چه نوع صورتی چیست؟ که باید بگوییم به نوعی، طول موج ارغوانی و سرخابی یا چیزی بین رنگ های فوشیا و سرخابی است که برخی از افراد ممکن است به این رنگ درخشان، قرمز رودامین هم بگویند.

273470515_667067364924695_3830296210604985117_n

اگه نمیخواین مانتو صورتی بپوشید حداقل به اکسسوری صورتی فکر کنید. اگه یه لباس رنگ خنثی دارید به ست کردنش با کیف و کفش صورتی روشن، یک جفت گوشواره صورتی، دستمال گردن یا عینک آفتابی با فریم صورتی فکر کنید. 

pink-edit-fashion-2016-sn-main-l

- کاراملی یک تازه وارد نه چندان آشنا!

یک از رنگ‌های ترندی بهار 2022 کاراملی است که اگرچه در دسته رنگ‌های خنثی قرار می‌گیرد، اما شادتر از خاکی و برنزه تیره است؛ به طوری که وقتی در کنار سایه روشن‌های گیرا و جذابی مثل بنفش قرار می‌گیرد و یا همراه آن، از رنگ هلویی استفاده می‌شود و از تندی آن کم می‌کند، همه این‌ها باعث می‌شود که این استایل شیک به نظر برسد.

340486_837

سبز زنده و سبز نئونی

سبز از جمله رنگ‌هایی است که تا حدی لوکس به نظر می‌رسد و به همین دلیل است که طراحان از طیف‌های مختلف این رنگ در طراحی لباس‌های افراد پولدار استفاده می‌کنند.

سبز دیگری هم که در بهار امسال باید به اون توجه کرد سبز نئونی است. 

122794296_182245250106703_2567940229552433629_n

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی