|

"شقایق دهقان" هم با شکل و شمایلی دیده نشده اومد اینستا

shaghayegh dehghan shayanews

شقایق دهقان بازیگر بانمک و معروف که به تازگی برای تولد مونا فرجاد تصویری صمیمانه منتشر کرد که چهره شبنم مقدمی در آن مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شقایق دهقان بازیگر بانمک و طنز و البته محبوب ایرانی می باشد که سالهاست کاراکترهای طنز رو به خوبی ایفا میکنه و لبخند رو به لب مخاطب آورده. اما خب طبق معمول مثل خیلی از هنرمندان معمولی که از یه جایی به بعد دیگه پیشنهاد کاری ندارن شقایق دهقان هم انگاری از رده خارج شده و بیشتر قصد داره تا با حاشیه سازی تو اینستاگرام دیده بشه و رو بورس بمونه!

شقایق دهقان بیش از دو ساله که از مهراب قاسمخانی همسر اولش جدا شده و در حال حاضر مجردی زندگی می کنه. وی از هنرمندانی بود که تو اوج کرونا این ویروس رو گرفت و طول درمان سخت و دردناکی داشت، تازه اونم سه بار!

احتمالا شما هم نقش خانم شیرزاد رو تو سریال پربیننده ساختمان پزشکان یادتون هست و تا مدتی پیش هم تصور میکردید شقایق دهقان شخصیتی آرام دارد اما خانم بازیگر بسیار بسیار اهل بحث و اظهار نظر می باشد و تا به حال در چند موضوع هم حسابی سر و صدا کرده! اما از این ها که بگذریم شقایق دهقان تو صفحه اینستاگرامش با بیش از 600 هزار فالوور تصویری به تازگی منتشر کرد که برای تولد مونا فرجاد بوده است و همراه با شبنم مقدمی در پشت صحنه سریالی جدید گرفته اند. مونا فرجاد به تازگی مادر خود را از دست داده و این عکس با نظرات خوب کاربران همراه بود و خیلی ها هم از چهره جوون شبنم مقدمی نوشتند که چرا پیر بشو نیست!

278500630_694093508457961_4200733724833584321_n

شکل و شمایل متفاوت از شقایق دهقان

اما همانطور که گفتیم سریالی جدید تو راه و بالاخره شقایق دهقان بعد از کلی غیبت تو تلویزیون دوباره دیده میشه. هنوز چیزی از این سریال گفته نشده اما به تازگی شقایق خانم دهقان تصویری چادر به سر منتشر کرد که چهره با حالی داره و خیلی هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

این چهره انگاری برای مخاطب هم اشناست و هم نااشنا چرا که بعضی گفتند شبیه خانم شیرزاد شدی و برخی دیگر هم گفتند چقدررر فرق کرده! شقایق دهقان در این تصویر با شکل و شمایلی جدید و متفاوت ظاهر شد.

278173815_369658465077171_7187273893182124523_n

شقایق خانوم بعد طلاق شُل حجاب تر شده؟

شقایق دهقان چندی پیش تصویری از خود منتشر کرده که به کل لباسش جنجالی شده است.

او در این عکس یقه لباسش ظاهرا خیلی باز بوده و سانسور کرده است اما خودش می گوید سانسور نیست و واقعا یقه لباسش می باشد و این موضوع سرنخی برای تمسخر کاربران شد. او حتی  مجبور به پاسخ بعضی نظرات شد اما همچنان کسی حرف خانم بازیگر را باور نکرده است.

shaghayeghdehghanofficial_1633623167

شقایق دهقان در مکانی که رفته عکس های دیگری هم گرفته است که یکی از آن ها را استوری کرد و نکته قابل توجه در این تصویر تیشرت او می باشد. ظاهرا تنها چهار تار مو برای بازیگران خطا است اما تیشرت آستین کوتاه و نشان دادن دست ها تا بازو مشکلی ندارد!

shaghayeghdehghanofficial_2680488408716951181_32692017661

شایانیوز- شقایق دهقان خود نیز از مهراب قاسمخانی پسری 14 ساله داره که ظاهر و قد و قامتی بسیار درشت پیدا کرده جوری که دیگه از باباشم گنده تره! در همین جهت آقای قاسمخانی یعنی پدر جانش واسه تولد پسرش نویان با انتشار تصویری از وی، بچه غولِ باباش خطابش کرد و مدتی هم سوژه کاربرا شد!

اما جدا از این ها مامان جانش یعنی خانم شقایق دهقان هم برای نویان تبریکاتی گذاشت که همراه با تصاویری نه چندان جالب بود. این عکس ها نویان با مامانش ژست هایی ناشایست دارد که مورد توجه و نظرات منفی همه قرار گرفت.

shaghayeghdehghanofficial_1642083432

شقایق دهقان پیربشو نیست!

جدا از نویان شقایق دهقان خواهرزاده اش رو هم خیلی دوست داره که پسری جوان هستش و تصاویر زیادی با او منتشر کده است با کلی قربون صدقه. شقایق دهقان مدتی پیش با انتشار دو تصویر از حالا و 19 سال پیشش در کنار خواهر زاده خود نشان داد که نه تنها پیر نشده بلکه به گفته کاربران جوان تر هم شده!

Untitled

اما شقایق و محراب چرا از هم جدا شدند؟

شقایق دهقان مدت هاست که از مهراب قاسم خانی طلاق گرفته و مجرد است. البته این خبر مثل همه اخبار طلاق هنرمندان ابتدا در قالب شایعه بود اما کم کم با پاک شدن تصاویر خانوادگی در پیج شقایق و نبود حلقه در دستش و فاز دپرسی که گرفته بود همه چیز برملا شد.

شقایق دهقان خودش نیز در برنامه فریدون جیرانی گفت دو سال و نیم است که متارکه کردم و از مهراب جدا شده ام.

او درباره ماجرای نویسندگی و آرزوی خود نیز صحبت کرد و در ادامه حرف هایش گفت: به خاطر این که نویسندگی باعث برخی مشاجره ها میان من و همسرم می شد، سعی می کردم که دیگر ننویسم.

shaghayeghdehghanofficial_1588054264

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها