|

"الناز حبیبی" جهت خاص بودن زد تو کار تیپای خارجی انگلیسی

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی از هنرمندان خوش چهره و خوش استایل ایرانی می باشد که اینبار تصویری از خود با لباس انگلیس قدیم منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الناز حبیبی بازیگر خوشگل و نمکیه ایرانی می باشد که وقتی نقشای طنز مثل دردسرهای عظیم رو ایفا میکنه مخاطب بیشتر دوستش داره چرا که در کل شخصیت و چهره ای باحال و شیطون داره و چندان اخم و جدی بودن بهش نمیاد!

الناز حبیبی مدتی میشه که از همسرش جدا شده اما شنگول تر از پیش داره به زندگیش ادامه میده و پیشرفت میکنه که خب این موضوع رو کاربرا از دو بُعد میبینن. عده ای میگن آفرین که یک خانم خودش رو تو ناراحتی حبس نکرد و حتی قوی تر از پیش داره حرکت میکنه و برخی هم میگن آقای شوهر دست و پاگیر خانم بازیگر بود و الناز حبیبی بعد از طلاق شاد تره و طلاق واسش عادیه!

حالا از این ها که بگذریم الناز حبیبی تو اینستاگرام هم خیلی فعال تر از قبله و تصاویر جذابی از خود و یا فعالیت های تئاتر و سینماییش منتشر میکنه. وی به تازگی هم تصویری رو استوری گذاشت که نقاشی او را به سبک پوشش انگلیس قدیم کشیده اند. برخی از پیج های هوادارای هم نظراتی جالب دادند و گفتند این نوع لباس چقد بهش میاد!

278464989_716743032680605_8859301357662939605_n

الناز حبیبی در دهه چهارم زندگی اش به سر میبرد و سن و سال کمی ندارد. خانواده او در خارج از ایران زندگی می کنند اما می گوید با این وجود مراسم خواستگاری اش به طور سنتی برگذار شد!

268484199_616652872875889_2207278646294471028_n

الناز حبیبی اینطور که معلومه بعد از جداییش رابطه خیلی نزدیکی با نرگس محمدی و علی اوجی پیدا کرده و عکس های راحت و دوستانه ای هم باهم دارند. در همین جهت چند روز پیش برای تولد نرگس خانوم بومرنگی باحال با هم گرفتن. الناز حبیبی با انتشار این پست نوشت:

نرگس تو در زندگی من کتاابخانه ای...دوستت دارم

تعطیلات متفاوت الناز حبیبی تو عید

الناز خانوم حبیبی برخلاف اکثر بازیگران و اهالی سینما که در تعطیلات عید به سفر رفته اند در تهران مانده بود و سعی کرد از خلوتی پایتخت نهایت استفاده را ببرد.

الناز خانوم به همراه تعدادی از دوستان خود تور تهران گردی با دوچرخه راه انداختند و یک روز کامل تهران را رکاب زدند. خانوم بازیگر ازاین تفریح نوروزی خود برای دنبال کنندگانش در اینستاگرام عکس هم گذاشت ونوشت: تور تهرانگردی با یه عالمه بچه های باحال

elnazhabibi67_1648219409_1

elnazhabibi67_1648219409_2

بیوگرافی الناز حبیبی و بینی که هنوز عمل نشده بود!

الناز حبیبی متولد سال 1367 و مرداد ماهی می باشد، او زاده شهر همدان، و در رشته تدوین و کارگردانی تحصیل کرده است. خانواده او در خارج از کشور زندگی می کنند. او در یک خانواده 8 نفری متولد شده و فرزند آخر می باشد، من از کودکی دختر مهربانی بودم. حبیبی می گوید: خانواده و اقوام خودم را خیلی دوست داشتم و الان هم دارم. خانواده من در ایران زندگی نمی کنند و من هم نمی توانم خارج از کشور زندگی کنم، چون با فرهنگ و زندگی شان جور در نمی آیم. و به علت همین دوری همیشه دلتنگ خانواده و اقوامم هستم.

خانم حبیبی از سال 1386 و با بازی در سریال روزگار قریب وارد دنیای بازیگری شد و در مدت کوتاهی به شهرت بالایی دست پیدا کرد. در ادامه قسمت هایی از بازی الناز حبیبی رو در فیلم روزگار قریب و در سن 19 سالگی مشاهده می کنید.

چجوری معروف شد؟!

او با بازی در سریال فاصله ها دیده شد، او بیشتر در نقش های کوتاه بازی می کرد تا اینکه با بازی در سریال تا ثریا ساخته سیروس مقدم به چهره ای مشهور تبدیل شد و سپس بازی در سریال دردسرهای عظیم و همچنین فیلم سینمایی خجالت نکش به ستاره بازیگری تبدیل شد.

mohselnaz67_1639244864

الناز حبیبی در رابطه با ازدواج می گوید: ازدواج سن خاصی ندارد، مثلا: نمی توان گفت (وقتی به فلان سن رسیدید) ازدواج کنید. من هم دوست ندارم برای کسی نسخه بپیچم و بگویم چون من در 24 سالگی ازدواج کردم، همه دخترها هم باید در این سن ازدواج کنند.

elnazhabibi67_official_1630584410

تهدید خانم بازیگر از سوی تیم ساخت فیلم

الناز حبیبی می گوید: بزرگترین ترس زندگی من این است که کسی مرا دوست نداشته باشد. همیشه از خدا می خواهم که انزوا و تنها بودن را از من دور کند. الناز حبیبی یک بار از جانب یک تیم ساخت فیلم تهدید شده بود، او می گوید که تا یک هفته در خانه گریه می کرده و ترسیده بوده است.

iranian_actress_new_1628427055

نامتعارف یا فتوشاپ؟!

به گزارش شایانیوز اما درسته که این روزها خانومای بازیگر دیگر چندان استایل درست حسابی ندارند و بیشتر سعی بر متفاوت بودن دارند که در این خاص شدنشان هم ممکن است اجق وجق شوند و هم نامتعارف! اما در این بین فن پیج ها و هوادارانی هم هستند که شیطونن و دست به حرکاتی میزنند. مثلا تصویری بی حجاب از الناز حبیبی منتشر شده که لباسی باز دارد و بی روسری است. خب این تصویر کاملا مشخصه که حاصل شیطونی یک هواداره اما مدتی پیش هم تصاویری ناجور از لیندا کیانی منتشر شد که با توجه به تیپ نامتعارف او در مراسمات سینمایی بحث شده بود تا صحت تصاویر فتوشاپی هم به شک بیوفتد!

ظاهرا هنرمندان ما بعد از کرونا وارد برهه ای جدید از استایل شده اند!

Untitled (1)

1606886262-parsnaz-com

2089537004-parsnaz-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها