|

خانومی دیگه تو خواستگاریت مانتو نپوش؛ یواشکی بیا تا بهت بگم چجوری مثل جواهر شی

گاهی وقتا انتخاب لباس برای یک شب چند ساعته مثل خواستگاری خیلی سخت میشه پس اگه تو چنین شرایطی هستی به این مطلب سر بزن تا همه چیزو یاد بگیری.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مراسم خواستگاری چه برای خانواده داماد که میخوان تشریف ببرن خونه پدر عروس و چه برای خود عروس خانوم که اون شب تو چشمِ و میدرخشه، شب مهمیه! حالا چرا ما خانومای مجلس رو در نظر گرفتیم چون همیشه و هر کجا پوشش خانوم ها سخت تر از آقایون بوده و هست و آیتمای بیشتری هم داره.

بعد شما فکر کن چنین شبی هم باشه پس باید از تیپای شیک رنگی استفاده کرد و نمیشه بدون برنامه لباس پوشید. مثلا آقایون کت شلوار یک دست و یک رنگ میپوشن با پیراهن و یا کت تک با شلوار جین یا کتان مشکی خب اینم چندان کار سختی نیست. اما خانوما چه مهمان باشن و چه میزبان باید در انتخاب لباس، مدل مو و یا شال و روسری و آرایش خود دقت داشته باشند که هم بهشون بیاد هم و هم مناسب این شب باشه.

276160411_5016341315089014_1306143822308151437_n

شب خواستگاری لباس مخصوص خودش رو میطلبه و نوع استایل و پوشش شما چه رسمی و چه غیر رسمی میتونه جایگاهتون رو چند برابر بهتر کنه. لباس به خودی خود میتواند تاثیرات روانی داشته باشد و بسته به سلیقه شما دارد و کاملا نمایانگر شخصیت شما می باشد پس برای انتخاب لباس و توربان و شال و روسری و آرایش و همه و همه ابتدا به خود و عقاید و خانواده خود نگاه کنید و متناسب با این موارد بپوشید و تحت تاثیر لباس هایی که تن یکی دیگه خوشگل به نظر اومده نباشید. در این شب علاوه بر زیبایی راحتی شما هم اهمیت داره چرا که حتی اگه دو خانواده کاملا با هم آشناییت هم داشته باشن باز هم استرس خاص خودش رو داره پس استایلی رو انتخاب نکنید که نتونید باهاش راحت بنشینید و یا راه برید و ...

در ادامه چند نمونه استایل مناسب برای خواستگاری رو مشاهده می کنید که علاوه بر زیبایی پوشانندگی خوبیم دارند و هم برای عروس خانوم و هم برای مثلا خواهر داماد پیشنهاد میشن که بسته به سلیقه شما میتونن تغییر رنگ و یا تغییر مدل در برخی ایتم ها مثل کفش داشته باشند.

نکات مهم واسه استایل عروس خانوم خوشگل

مورد دیگه ای که خیلی تو انتخاب لباس مهمه توجه به اندام هستش که متناسب با قد و قامت و هیکل خودتون رنگ و مدل استایل خود را انتخاب کنید.

در این شب از پوشیدن لباس های جلف، تنگ و غیر رسمی دوری کنید چرا که شایسته شما نیست و نگاه افراد را نسبت به شما تغییر میدهد!

شما در این مجلس اگر به عنوان عروس هستید قراره که همراه با داماد درباره نگرش و اعتقاد و آینده خود صحبت کنید پس بهتره که متناسب با خود واقعی تان لباس بپوشید و سخت گیر نباشید تا با سلیقه و مدل شما آشنا شوند. البته که این بدین معنی نیست که شلخته و خیلی راحت بپوشید بلکه در عین حال که لباسی راحت و مطلبق با شخصیت خودتان به تن دارید شیک و آراسته هم باشید

در این شب اگر از لباس های تیره استفاده کنید اثر کمتری بر روی طرف مقابلتان خواهید گذاشت پس بهتره که سراغ رنگ های روشن و آرامش بخش بروید. رنگی که به خودتون هم حس امنیت و زیبایی بده.

بهترین پارچه برای مراسم خواستگاری میتونه پارچه های حریر، ابریشم، ساتن، کرپ و کرپ حریر باشه و از جنس جین استفاده نکنید چرا که جین یک لباس اسپرت محسوب میشه و مناسب چنین شبی نیست.

ناگفته نمونه عروس خانوم خوشگل بهتره که در شب مراسم خواستگاریت از لباس رنگ سفید استفاده نکنید چرا که ممکنمه برای خانواده داماد این سوتفاهم پیش بیاد که جواب شما از همون ابتدا مثبت هستش در صورتی که شاید کاملا بلعکس این موضوع باشه!

275635249_974556579832701_3927520299337933033_n

نکات آرایشی برای شب خواستگاری

درسته که خوشگل شدن در کل مسئله مهمه تو این شب اما قبل از اون زیبایی طبیعی اهمیت داره که چهره خودتون رو زیر آرایش غلیظ پنهان نکنید و از چهره ای به چهره دیگر تبدیل نشید. فراموش نکنید اونچه که شما رو برازنده تر میکنه طبیعی بودن و رفتار فوق العاده شماست.

240868998_542913693577770_6564859533935380543_n

نکات کلیدی!

کفش: برای شب خواستگاری بهتره که از کفش های استاندارد با پاشنه متناسب مثلا 5 سانتی استفاده کنید تا هم زیبایی خاص خود را داشته باشد و هم راحت باشید. دیگر اینکه کفش های پاشنه خیلی بلند برای چنین مراسمی تولید نمیشن و گزینه مناسبی نیستند. بوت و یا کفش های ساق دار به هیچ عنوان برای خواستگاری پیشنهاد نمیشن و سعی داشته باشید تا از کفش های رسمی و ساده استفاده کنید.

اکسسوری: برای اکسسوری گردنبند های ظریف و همراه با گوشواره نقره و یا طلایی رنگ متناسب با رنمگ پوست و سلیقه و لباس خود انتخاب کنید. دستبند و انگشتر نیز فراموش نشود اما سعی داشته باشید تا همانند مواقعی که با دوستانتان در کافه هستید اکسسوری نیندازید و خیلی ظاهر خودتون رو شلوغ نکنید تا کلاسیک و جذاب به نظر برسید. در چنین شبی دستبند استفاده از گردنبند های مرواریدی نیز پیشنهاد می شود که خوشگل و عروس وارانه است.

ناخن: خوشگل خانوم که عروس هستید ناخن های خود را مرتب کنید و سوهان بکشید و اگر اهل لاک هستید لاک هایی با طرح های ظریف و زیبا انتخاب کنید نه طرح های کارتونی و رنگ های تیره مثل مشکی! تا جای ممکن هم اندازه ناخن هارو متناسب بلند بگذارید و زیاد از حد بلند بودن جلوه چندان زیبایی نخواهد داشت.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی