|

تغییر سبک خفن "سارا و نیکا" تو ظاهر

saranika forghani shayanews

سارا و نیکا فرقانی که هر کدوم حالا پیج هایی میلیونی دارند اینبار عکس و فیلمی متفاوت تر از همیشه با چهره ای جذاب منتشر کردند.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- سارا و نیکا فرقانی دو بازیگر جوانی که با سریال پایتخت دیده شدند و بعد هم معروف و شاخ! سارا و نیکا در این سریال بزرگ شدند و اگر از بینندگان آن بوده باشید کاملا متوجه ریز ریز رشد دوقلوها شده اید. این دو خواهر را شاید بتوان از عجیب ترین بازیگران ایرانی در دهه نود دانست.

سارا و نیکا فرقانی اما دو سه سالی میشه که تو تلویزیون دیده نشدن و ظاهرا تنها پیشنهاد کاری آن ها همین سریال بود و بس! دوقلوها سالهاست که در سوئد زندگی می کنند و با همه این تفاسیر که گفتیم به دلیل حواشی و عکس و فیلم های برهنه که ازشون منتشر شده بود جذب فالوور بالایی داشتند و در نتیجه حالا هر هر کدام پیج هایی با یک میلیون فالوور دارند اما چندان پر کار نیستند و هر چند وقت یکبار عکسی چیزی از خود استوری می کنند!

نیکا که همیشه و در هر کار از سارا شیطون تر بوده و هست در صفحه اینستاگرامی اش ویدیویی کوتاه منتشر کرد که چهره ای جدید داشت. سارا و نیکا همیشه با چشمان آرایش کرده و زیبای خود جلب توجه می کردند اما اینبار نیکا خانوم انگاری تغییر فاز داده و ریمل خاصی به مژه هاش دیده نمیشه و سبک خط چشمشم عوض کرده.

این ویدیو همانند همیشه مورد توجه کاربران و دوست دارانش قرار گرفت و شاید باورتون نشه اما سارا و نیکا هواداران بسیاااار پر و پا قرصی دارند که حتی به ما از شهرستان ها زنگ می زنند و شماره دوقلوهارو میخوان!!! هوادار عزیز آخه مگه ما دفتر تلفنیم!!

سارا و نیکا تو اوج جوانی و خوشگلی

سارا و نیکا دیگر 18 ساله هستند و چهره و اندامی کاملا زنانه و جوان و باطراوت دارند. آن ها در حال حاضر در اوج جوانی و زیبایی خود هستند و از حق نگذریم چهره های نچرال خوبی هم دارند که با آرایش بهتر هم میشود! البته که سارا خانوم و نیکا خانوم چند سالی میشه که جلو جلو رفته اند و از تقریبا 14 سالگی شروع کردند به آرایش های غلیظ و همین موارد هم بی تاثیر تو جذب مخاطب نبود! در ادامه استوری جدید نیکا رو مشاهده می کنید که طبق معمولی با لباسی گرم م باشد. سارا و نیکا همیشه به دلیل آب و هوای خاص سوئد با لباس های گرم بوده اند و هنوز تیپ خنک ازشون دیده نشده!

nikaforghaniofficial_2818656656098632133_6897872923

این روزها اما سارا و نیکا کمی از حاشیه فاصله گرفته اند و در سوئد مشغول درس و مدرسه شان هستند. به تازگی هم نیکا خانوم استوری گذاشت و که نشون می ده دو خواهر دوقلو برای اوقات فراغت خود به تماشای تئاتر نشسته اند.

ژل لب سارا و نیکا برای شاخ شدن در اینستاگرام!

سارا و نیکا علاقه زیادی به فیلتر های اینستایی دارند و در 99 درصد مواقع با فیلتر و صاف و صوف میان جلوی دوربین! اون یک درصد هم اگر کاربران بهشون گیر بدن با چهره اصلی بیاین، نچرال و بی افکت میزارن.

اما در ویدیویی که مشاهده کردید سارا و نیکا هر دو لب هایی بسیار برامده دارند که انگار واقعا تزریق ژل انجام دادن! البته که با علاقه ای که سارا و نیکا به فیلتر های پلنگ طور دارند بعید نیست در آینده ای نه چندان دور زیر تیغ جراحی های زیبایی هم برن.

از زندگی  سارا و نیکا  چی میدونید؟

سارا و نیکا فرقانی  اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

sara.nika.fan.33_1628159107

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی