|

شوخی و راحتی "لیلا بلوکات" با پسرِ امین حیایی پشت دوربین؛ خانوم چه جواهریم انداخته!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات بازیگر شیطون ایرانی می باشد که سر فیلمبرداری سریال از سرنوشت عکس و فیلم هایی باحال همراه با هاشم و سهراب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر دوست داشتنی و با سابقه ایرانی می باشد که ابتدا با بازی در سریال خیلی جذاب یوسف پیامبر معروف شد. البته که خانم بازیگر به گفته خود قرار بود نقش زلیخا را بازی کند که به یکبار تصمیمات عوض شد و این نقش که خیلی هم تاثیر کذاربود به خانم کتایون ریاحی داده شد!

حالا از قدیم که بیایم بیرون و برسیم به حال حاضر باید بگیم که لیلا بلوکات از هنرمندان کم سر و صدا اما پر طرفداری می باشد که در اینستاگرام فعالیت به نسبت خوبی دارد اما این روزها که سر خانم بازیگر شلوغ تر شده و درحال ایفای نقش در سریال "از سرنوشت" هستش کمرنگ شدنش تو اینستاگرام هم مشخصه. ولی به هر حال عکس و فیلم هایی هم گاهی منتشر میکنه که بعضیاشونم از پشت صحنه سریال هستش. در ادامه تصویری که لیلا بلوکات با موهایی باز و افشون در کنار دارا حیایی و کیسان دیباج منتشر کرده را مشاهده می کنید.

honarmandan_mashhor_1650200514

"از سرنوشت" در فصل چهارذم خود به سر میبرد و همانند پایتخت به درخواست مردم ادامه دار شد چرا به مذاق مخاطب خوش آمد اما با توجه به کامنت هایی که زیر این پست گذاشته شده انگاری کاربران این فصل از سریال رو چندان دوست ندارند!

شوخی بازی لیلا بلوکات با هاشم و سهراب!

اما لیلا خانوم بلوکات به تازگی ویدیویی جالب از پشت صحنه این سریال منتشر کرد که شوخی باحال او با دارا پسر امین حیایی به شدت مورد توجه قرار گرفت و خیلی زود وایرال شد.

حالا جدا از فیلم و سریال در ادامه تصویری که لیلا بلوکات از خود با ظاهری عجیب و گردنبند براقش منتشر کرد را مشاهده می کنید که به نظر برخی کاربران شبیه به راهبه ها شده!

278291606_1415047015584607_1159620584453268850_n

لیلا بلوکات و تیپای خفنش

لیلا بلوکات سن و سال دار است اما هنوز ازدواج نکرده و به گفته خود قصد شوهر کردن هم ندارد. وی خانمی پر جنب و جوش است که انواع و اقسام تیپ و استایل هارو هم ازش می بینید که البته خیلیاشونم گرون و برند هستند!

لیلا بلوکات تو صفحه شخصیش بیش از 2 میلیون دنبال کننده و 817 پست منتشر شده داره که با پوشش و تیپ های مختلفن که قطعا ست کردن اینهمه لباس هم گرون تموم میشه چه برسه به اینکه مارک پوش باشی! در ادامه ویدیویی که لیلا بلوکات برای عید گذاشته بود رو مشاهده می کنید.

لیلا خانوم بلوکات چرا در 40 سالگی همچنان مجرد است؟

در سینمای ما خانوم های بازیگر زیادی هستند که با وجود سن و سال نسبتاً بالا همچنان مجرد هستند و ازدواج نکردند. گفته می شود یکی از دلایلی که خانم های بازیگر خیلی علاقه به ازدواج ندارند این است که در سینما و تلویزیون ما قانون نانوشته ای وجود دارد که وقتی بازیگران خانوم ازدواج می کنند پیشنهادات کاری آن ها به شدت کم می شود.

البته علاوه بر این موارد لیلا بلوکات یک دلیل خاص هم دارد. او پیشتر در یک گفتگو اعلام کرده بود از اینکه مردم، دوستان و خانواده به دنبال شوهر دادنش هستند کلافه شده. لیلا بلوکات دلیل مجرد ماندش را ترس از شوهر دانست که شاید او همانند لیلا علاقه ای به کمک نداشته باشد و حتی بخواهد جلودار او از انجام کارهای خیر هم بشود.

53

اما لیلا بلوکات از هنرمندانی است فاز غمگین زیاد دارد و حوصله زیادی هم در آرایش و گریم و درست کردن فیلم و عکس و عکاسی و گشت و گذار و...دارد. او یک خانم قرتی است که برای تولید محتوا در صفحه اینستاگرامی اش از هر چیزی استفاده می کند.

لیلا بلوکات چند روز پیش هم ویدیویی پاییزی از خود منتشر کرد که مثلا در حال رد شد است اما این پست با نظرات مختلفی همراه شد و برخی کاربران گفتند شما که بازیگری چرا انقدر مصنوعی رد شدی و موضوع دیگر اینکه برگ ها چقدر مصنوعی تر ریزش کردند! 

البته این ها موضوعاتی نیست که مهم باشد اما چون هنرمندان زیر ذره بین اینهمه مخاطب و کاربر هستند پس باید توجه بیشتری به مطالب و مواردی که منتشر می کنند داشته باشند.

شباهت عجیب لیلا بلوکات و خواهرش

لیلا بلوکات دو خواهر به نام های میترا و نوشا دارد که شباهت عجیبی به لیلا دارند و تنها از فرم لب هایشان می توان آن ها را شناخت که کدام لیلا است و کدام نیست!

میترا خواهر کوچک لیلا بلوکات از ایران مهاجرت کرده و همسرش ایتالیایی است. ایشان گویا در زمینه عکاسی و مدلینگ فعالیت دارند.

حدود دو سال پیش بود که لیلا با انتشار تصاویر عروسی خواهر نوشت: من افتخار می کنم که شما دو نفر عشق، آرامش و خانه را در کنار هم پیدا کرده اید. دوستت دارم خواهر! آرزوی خوشبختی و آرامش در کنار هم براتون خواستارم.

عروسی-خواهر-لیلا-بلوکات-10+(1)

leilabolukat_1567798787

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها