|

"المیرا دهقانی" جدیدترین استار سینما

elmira dehghani shayanews

المیرا دهقانی بازیگر جوانی می باشد که شاید شهرت چندانی نداشته باشد اما تصاویر زیادی از خود منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- المیرا دهقانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون می باشد که شاید چندان او را با اسم نشناسید اما اما قطعا چهره او را در سرایل های تلویزیونی دیده اید. اولین بازی المیرا دهقانی در سریال "همه چیز انجاست" بود که در سال 93 جلوی دوربین رفت و در نقش دخترِ مردی که شرکت داشت بازی کرد.

المیرا دهقانی از هنرمندان آروم و بی حاشیه هستش که تا به حال مورد خاصی از او دیده نشده و با وجود اینکه جوان و خوشگلم هست اما چندان علاقه ای به حاشیه سازی و دیده شدن این چنینی ندارد. المیرا دهقانی علاوه بر بازیگری صدای خوبی هم دارد که کتابی به نوشته یاسمن خلیلی فرد رو هم در رادیو گوشه خواند. 

المیرا دهقانی در سریال های دیگری همچون گرگ و میش، هشت و نیم دقیقه، پرستاران، سایه بان و... نیز بازی داشته است و دیگر از هنرمندان شناخته شده در این عرصه می باشد. در ادامه کتابی که خانوم بازیگر خواننده آن بوده را مشاهده می کنید.

276070315_748571676548488_7957967789029356081_n

بیوگرافی جالب المیرا دهقانی

المیرا دهقانی متولد 5 شهریور 1370 در شیراز ، بازیگر تئاتر و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته صنایع غذایی در تهران می باشد که با اینکه تحصیلات آکادمیک هنری ندارد اما از تئاتر شروع کرد و خیلی زود در تلویزیون چهره شد.

در یک خانواده 6 نفره بدنیا آمده است ، پدرش دندانپزشک و مادرش خانه دار می باشد و سه خواهر بزرگتر از خود دارد که یکی از خواهرانش در ایتالیا زندگی می کند.

مادرش اصالتا اهل شیراز و پدرش اصفهانی می باشد و نام خانوادگی کامل اش المیرا دهقانی دولت آبادی است.

عشقی که او را از شیراز به تهران کشوند

فعالیت تئاتری خود را از سال 88 وقتی 18 ساله بود زیر نظر سیامک کمالی سروستانی در شیراز شروع کرد تا اینکه با شروع فوق لیسانس در 22 سالگی به تهران رفت تا علاقه اش را دنبال کند. در تهران با کارگاه بازیگری محمد معتمدی بازیگری را از تئاتر ادامه داد.

honarmandan44_1623904904_1

بازی درخشان در 8.5 دقیقه

به گزارش شایانیوز: دومین تجربه المیرا دهقانی با سریال پرمخاطب هشت و نیم دقیقه کنار شبنم قلی خانی و آشا محرابی در سال 95 بکارگردانی دوباره شهرام شاه حسینی بود.

در این سریال با یک گریم سنگین نقش مریم ، مادر شخصیت احسان را بازی کرد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت که واقعا هم تحسین داتش چرا که وی در اون سال تنها 25 سال سن داشت و با گریمی سنگین و بازی خوبش توانست نقش مادر سام درخشانی را بازی کند.

پدری که از خانوم بازیگر میخواست پزشک بسازه

پدرم در ابتدا خیلی مخالف بود و واقعا دوست داشت دندانپزشک شوم ، حتی تو مطب خودش یک اتاق مجهز برام آماده کرده بود که در نهایت رضایت داد.

نقش تئاتر در مطالعه من

یکی از پیامدهای مثبت تئاتر در زندگی من ایجاد انگیزه کتابخوانی و مطالعه کردن بود چرا که این امر را جزو برنامه روزانه من کرد. من کتاب های هنری ، روانشناسی ، فلسفی و کتاب های تخصصی سینما را دنبال می کنم و معتقدم هر کدام از اینها می توانند دست کم برای من بازیگر مفید باشند.

Untitled

المیرا در کنار پدرش

المیرا دهقانی همه فن حریف تو ورزش

چون بابای من خیلی شدید فوتبالی بود علاقه داشت ما ورزش بکنیم ، من یادم هست وقتی کوچیک بودم با بچه ها در کوچه فوتبال هم بازی می کردم.

بعدا رفتم به سمت اسکیت ، دو میدانی ، والیبال و همینطور با بزرگ شدنم ورزش کردن با من ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها