|

خوش گذرونی "الناز شاکردوست" با رفقای باحالش تو کوه؛ خانم خانوما عجب ماشین غووولی داره!

الناز شاکردوست دل به طبیعت زده و حسابی خوش گذروند. خانم بازیگر پولدار سینما این روزها حسابی عشق و حال می کنه و انگاری از زندگیش کیف می کنه

لینک کوتاه کپی شد

الناز شاکردوست بازیگر درجه یک و سوپراستار سینما است. البته الناز خانوم تا همین چند سال پیش به هیچ پیشنهادی برای بازیگری دست رد نمی زد و بیشتر به خاطر جنبه های مالی سر هر کاری حاضر می شد. اما بعد از حضور درخشان در خفگی فریدون جیرانی و شبی که ماه کامل شد نرگس آبیار جنبه های بدیعی از استعداد و هنر الناز شاکردوست عیان شد و خود خانم بازیگر هم به اصطلاح چندین لِول سطح خودش را بالا برد و بسیار گزیده کار شد.

به گزارش «شایانیوز» الناز خانوم علاوه بر بازیگری عاشق گردش و طبیعت گردی هم هست و از هر فرصتی استفاده می کند و به همراه آبجی خانوم و تعدادی از دوستای باحالش میرن به دل طبیعت. جمعه هم که هم روز تعطیلی بود وهم روز زمین پاک الناز برای بزرگداشت این روز به طبیعت رفت و در کنار یک آبشار زیبا عکس گرفت.

تفریحات فوق لاکچری الناز شاکر دوست!

گفتیم که الناز خانوم بسیار اهل گردش و تفریح رفتن هستند و صد البته تفریحات خانم بازیگر فقط به مرزهای داخلی محدود نمی شه و الناز شاکردوست چندی پیش به مکزیک رفت و کلی عشق و حال کردند! وی عکس و فیلم های خاص و جالبی از خودش منتشر کرد. 

در این ویدیو الناز شاکر دوست ظاهرا در صندلی جلوی ماشین نشسته و از ویو جذاب و دیدنی پشت سر همراه با موزیک فیلم میگیرد. ناگفته نماند رنگ ماشین که صورتیه و معلومه خفن هم هستش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

البته خانم خانما خیلی خیلی پولدار هستند بنابراین این گشت و گذارهای لاکچری همچین بعید هم نیست!

الناز شاکردوست خانم مایه دار سینما!

اما الناز شاکردوست از بازیگرا پولدار می باشد که اگر از طرفداران او در اینستاگرا باشید متوجه این هستید که او به هیچ وجه تبلیغات انجام نمی دهد اما مدتی پیش هم تصویری از خود داخل ماشین منتشر کرد که مدل خودرو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. خودرویی که خانم بازیگر در آن مشغول فریح و گردش بود fjکروز است و این ماشین الان حدود 4 میلیارد تومان قیمت دارد.

elnazshakerdoost_1630746902

فوتسال بازی کردن الناز شاکردوست و اتهامی عجیب به خانم بازیگر!

چندی پیش ویدیویی از حضور الناز شاکردوست به عنوان کاپیتان در تیم فوتسال بانوان هنرمند مقابل پیشکسوتان تهران و فوتسال بازی کردن خانم بازیگر منتشر شد که حسابی تو اینستاگرام گل کرد و دیده شد. این بازی دوستانه گویا به نفع کودکان کار برزگار شده بود اما حواشی داشت و برخی الناز واطرافیانش را متهم کردند به استفاده ابزاری از کودکان کار برای ساختن تیزر و کلیپ!

ماجرا هم از آنجا شروع شد که اول قرار بود تا دختران کار با هم فوتسال بازی کنند تا هنرمندان تماشا و تشویق شان کنند اما تیم هنرمندان برخلاف توافق قبلی و با وجود اصرار حریفشان (پیشکسوتان تهران) اصرار کردند که او.ل خودمان بازی کنیم.

اینچنین شد که این بازی بزرگداشت الناز خانم شاکردوست شد که نامش در کنار کودکان کار همه جا جار زده شد.

Untitled

الناز خانوم نچرال و خیلی کم آرایش!

الناز شاکر دوست خیلی زده تو کار نچرال بودن. البته که خانم بازیگر به اندازه کافی جراحی زیبایی انجام داده اما خب زیاد تو خط آرایش نیست و برخلاف خیلی از همکاران خانومش که غرق در آرایش هستند الناز شاکردوست نچرال فیسه!

این موضوع در حدی شد که خانم بازیگر در اولین روز عید که میشد 01/01/01 ، تصویری از خود پست کرد که شلواری مامان دوز به پا داشت و کاملا بی آرایش بود. به همین دلیل  یکی از کاربران نوشته بود: الناز خانم یکم آرایش میکردی!

276967499_327726842555737_6048954435688575519_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها