|

سحر قریشی استوری جدیدی در ویلای تتلو منتشر کرد

amir tataloo shayanews

سحر قریشی برای دومین بار در مدت که ساکن ترکیه شده اقدام به زدن تتو کرده و گویا طرحی هم که قراره بزنه پیشنهاد همسرش یعنی امیر تتلو بوده

لینک کوتاه کپی شد
8

سحر قریشی بازیگر معروف ایرانی که چند ماهی می شود از ایران رفته و با حضور در کنار امیر تتلو حاشیه های زیادی برایش به وجود آمد حالا برای دومین بار اقدام به تتو زدن کرده و گویا قصد دارد خودش را کاملاً رنگ رنگی کند!

به گزارش «شایانیوز» ویدیو منتشر شده از سحر قریشی نشان می دهد که او به همراه امیر تتلو برای زدن یک تتوی جدید، به یک سالن تتو رفته‌اند و یک تتوکار خانم بر روی طراحی تتو جدید سحر قریشی که روی دست او است، کار می‌کند.

اما چرا تتو آرتیست های خود تتلو برای سحر تتو نزدن؟

چندی پیش که سحر قریشی برای اولین اعلام کرده بود می خواهد روی صورتش تتو بزند و یک طرح اولیه هم نشون داد و اعلام کرد که می خواد روی صورتش این طرح را بزند. امیر تتلو هم که سلطان تتو است از این موضوع استقبال کرد و کلی از سحر به خاطر این تصمیم جسورانه تعریف کرد. اما در شبکه های مجازی این پرسش مطرح بود که تتلو که این همه روی حجاب داشتن سحر پافشاری می کند چگونه راضی می شود همسرش نزد تتوآرتیست های مرد خالکوبی کند؟

maxresdefault-3-1

امیر تتلو با انتشار عکسی به همراه سحر قریشی نوشت:

«امشب وقت تتومونو دادیم حاج خانم خیلیا از من میپرسن که بَد نیست اگه تتو آرتیستِ خانم ها مرد باشه یا بر عکس ؟ اگه تتو جای معقولی باشه و فاصله حفظ بشه و خودتون بالاسر کار باشین !

از نظر من هیچ اشکالی نداره چون تتو قراره سالها بمونه رو بدن و مهمه که با آرتیست خوب کار بشه !!

من خودم اکثرا دوست دارم خانمم با خانم ها کار کنه و اگرم با مردها کار قراره باشه بکنه خودم کنارش وایمیسم تا کارش تموم شه و حواسم به فاصله و مکالمه و نگاه و همه چیز هست.»

سحر+قریشی+_+تتلو

حالا سحر خانوم چه طرحی روی دست خود تتو کرده؟

سحر قریشی هم این روزها مثل همسرش امیر تتلو سخت مشغول تتو زدن است و گویا قرار است او هم مثل تتلو تمام رنگی شود. سحر تتو زدن را از دستش شروع کرد او چندی پیش و برای اولین بار طرحی از یک قلب و یک کلید را روی دست چپش تتو کرد که عین همین طرح را هم تتلو زد و گویا این زوج پرحاشیه می خوان به همه نشون بدن پایبند به یک قلب و یک کلید هستن.

اما تتو تازه سحر خانوم که تتو آرتیست خانوم ترکیه ای او رو زده تصویری از یک زن بی حجاب و عریان است که بالای مچ خودش تتو کرده. البته گویا این طرح هنوز کامل نشده و فعلاً طرح اولیه اون زده شده. البته احتمالاً این طرح مبتذل پیشنهاد تتلو بوده!

8fb19bcd-cb4b-44f7-8bfd-43b9522e3c66

طرح ابتدایی جدیدی که قرار سحر قریشی تتو کنه

واکنش تتلو به تتویی شدن سحر خانوم!

راستش هیچوقت فکر نمیکردم یه روزی با کیفیت ترین و کامل ترین طرح تتوی طرح امیر تتلو متعلق به به آرتیست سینما و تلوزیون و متعلق به همسر خودم باشه!! 

همیشه فکر میکردم موزیسین ها یا حتی ورزشکارایی که با موزیکام تمرین کردن و قهرمانی به دست آوردن یا حتی تتو آرتیست ها و هوادارایی که سالها رو با موزیک گذروندن باید لایق همچین چیزی باشن!

همچین تتوی رو اول از همه لیاقت فهم و شعور و البته جرات و سعادت میخواد و بعد صبر و تحمل درد زیاد !! باید اندازه ش باشی تا بشینه رو پوستت اینهمه رنگ کنار هم!!

سپاسگزارم که همسر خودم اولین شخصی بود که لایق این تتوی زیبا و پر قدرت شد!!

این کار برام خیلی ارزشمند بود و فهمیدم سهم من و حق من رو درست بهم داد.

278907295_709075960266957_340964371932644705_n

وقتی تتلو گوشی سحرو گرفته!! عجیب ولی واقعی

خب همونطور که میدونید سحر قریشی زمانی که ایران بود از هنرمندان بسیااار پرحاشیه و شیطونی بود که حسابی سرزبون داشت. اما از وقتی رفته و کنار تتلو دیده میشه ظاهرا از این رو به اون رو شده و کاملا مظلوم و کم حرفه! انگاری خانوم بازیگر پر حاشیه پیش سلطانه حاشیه کم آورده و قسمتیش هم برای اینه که احتمالا بعد از اتمام برنامه ها میخواد برگرده به ایران و میخواد که جنجالی تر از این نشه!

اما سحر قریشی با اونهمه روابط با آقایان مختلف و گرگ بودن حالا پیش تتلو خانوم شده و حتی گوشی و پیجش رو هم میده دست تتلو! بله اینبار تتل خان با گوشی سحر قریشی استوری گرفت و منتشر کرد که این هم در نوع خود تعجب داشت!

سحر خانوم با این کارا دیگه شانسی برای برگشتن داره؟

سحر قریشی اول گفته بود که برای ازدواج با تتلو به ترکیه رفته و اصلاً قصد موندن نداره و به ایران برخواهد گشت و به کار بازیگری ادامه می دهد تتلو هم با این موضوع مخالفتی نداشت و گفته بود سحر کاملاً آزاده که به ایران برگرده و بازگریش رو ادامه بدد. تتلو فقط برای اطرافیان و همکاران سحر خط و نشون کشیده بود که مراقب رابطه شون با سحر خانم باشن چرا که سحر دیگه متاهله و شرایطش با گذشته فرق داره. اما این تتو ها و عکس هایی که از سحر خانوم قریشی این روزها منتشر میشه احتمالاً سحر قصد ماندن پیش تتلو رو داره و حتی اگه به ایران هم برگرده امکان کار و فعالیت بازیگری بعید است براش محیا باشه.

unnamed48370ttjrj+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها