|

سلفی "ترانه علیدوستی" با یه عینک قلبی و عروسکی تو ماشین لاکچریش؛ چه اعتماد به نفسی!

taraneh alidoosti shayanews

ترانه علیدوستی بازیگر جذاب ایرانی بهع تازگی تصویری باحال بدون ارایش و فیلتر و... منتشر کرد که مورد استقبال کاربران و همکاران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ترانه علیدوستی بازیگر خوش چهره و خفن ایرانی می باشد که این خفن بود در استعداد و بازیگری اش و البته اعتماد به نفس او می باشد که شاید خیلی از خانومهای بازیگر این روزهای سینما این موارد رو نداشته باشند و دائما یا تو سال های آرایشی و عمل زیبایی باشند و یا چندان بازیگر خوبی نباشند و تنها برای چهره ای خوشگل راه یافته باشند!

ترانه علیدوستی رو هیچگاه در تلویزیون ندیدیم و اعتقاد دارد بازی در تلویزیون به نوعی خیانت است به همین دلیل همیشه بازیگر سینما بوده و اغلب هم در مراسمات خارجی به عنوان یکی از دعوت شدگان از سوی ایران هستش! 

اما ترانه علیدوستی هوادران بسیاری هم دارد که دوست دارش هستند. وی در صفحه اینستاگرامش بیش از 7 ملیون و 300 هزار دنبال کننده دارد و در این شبکه اجتماعی خیلی هم فعال است و گاهی سکانس و یا معرفی فیلم و سریال دارد و گاهی هم تصاویر خود را منتشر می کند. در ادامه عکس جدید خانم بازیگر رو مشاهده می کنید که به قول خودش بی مناسبت گذاشته شده!

278965589_392698869180664_2285640522072624647_n

 همونطور که می بینید ترانه علیدوستی چهره ای ساده و طبیعی دارد که علاقه ای هم به آرایش ندارد و ترجیحش به چنین راه و زندگی ای است که از روی توانمندی هایش جلو برود نه صرفا به دلیل زیبایی. ترانه علیدوستی از بانوان اسم و رسم دار سینما می باشد که با بازی در فیلم "من ترانه 15 سال دارم" شناخته و معروف شد. وی به شدت مدافع حقوق زنان است که در ادامه بیشتر به توضیح آن میپردازیم.

ناگفته نماند که موضوعی نچرال بودن و ... این ها همه مواردی شخصی و سلیقه ای می باشد که شاید یک خانوم انتخابش میکاپ های غلیظ و تند است و خانوم دیگری انتخابش طبیعی بودن! اما گاهی بازیگران زن سینما با ظواهری آن چنان عجیب میان که چندان جالب نیست و یا عکس های خود را با کلی عمل زیبایی و آرایش و فیلتر اینستایی و افکت منتشر می کنند که نشون میده اعتماد به نفس خوبی نسبت به خود ندارند و تلاش بر تغییر چهرشون دارن که خب اینم زیاد جالب نیست!

Untitled

قربون صدقه آقای بازیگر برای ترانه علیدوستی!

در این پست حالا به جز کاربرانی که حسابی به به چه چه کردند نظرات زیادی از سوی همکاران خانم بازیگر اومد که اون ها هم تو رنج شخصیتی ترانه علیدوستی هستند و همگی تیک آبی دار. اما در پست قبلی ترانه علیدوستی که مربوط به سکانسی از فیلم برادران لیلا است آقای صابر ابر بازیگر معروف با لحنی بسیار صمیمی برای خانم بازیگر نوشته میدرخشی عزیزم!

این کامنت نیز برای مخاطبین تعجب داشت اما ظاهرا بین بازیگران این قربون صدقه ها عادیه!!!

Untitled

ترانه علیدوستی( فمینیسم) فعال حقوق زنان

این بازیگر پرستاره در زمینه اقدامات بشردوستانه فعالیت دارد و یکی از طرفداران حقوق زنان است. او در سال‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی حضوری فعال داشته و عمده پست‌ها و توییت‌هایش هم در حوزه‌های زنان، مسائل اجتماعی و سیاسی بوده است. 

t.a.alidoostifan_1549788126

خالکوبی جنجالی ترانه علیدوستی که لو رفت

اما از موارد حاشیه سازی که خانم بازیگر برایش در همین مورد پیش آمد تتو روی دستش بود که نماد فمینیسم بود. روزنامه امریکایی "نیویورک تایمز" با انتشار گزارشی اشاره می کند عکسی از بازیگر زن ایرانی "ترانه علیدوستی" در کنفرانسی خبری  شده است و بازتاب های مختلفی داشته است.

این روزنامه امریکایی با اشاره به خالکوبی روی دست ترانه علیدوستی نوشته است:

“این نماد قدرت زنان است. بازیگر محبوب ایرانی که اخیرا در جشنواره کن شرکت کرده بود خالکوبی فمینیستی روی دستش جنجال آفرین شده است. او روز دوشنبه در کنفرانس خبری به همراه عوامل فیلم “فروشنده” که اخیرا در کن برنده جایزه شد شرکت کرده بود.

 

tarane-alidosti-vaghtesobh

بیوگرافی جالب ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران، بازیگر است. دیپلمه کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر انی عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

music.v_cliip_1558539634

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش نادره حکیم الهی سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است. پویان علیدوستی تنها برادرش در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال 83 بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها