|

حیف نیست تو این حال و هوا مانتو ساده بپوشی! بیا و بهار با این آیتمای جور واجور خوشگل شو

بهار فصل تازه و نو شدن است و چه خوب است که شما هم تو این فصل دستی به کمد لباستون بکشید و مانتو لباس تازه بخرید.

لینک کوتاه کپی شد
3

بهار است و فصل طراوت و تازگی و چه خوبه که این زیبایی و طراوت تو لباس و پوشش ما هم نمود پیدا کنه! البته اگر برای فصل بهار خرید کرده باشین یا قصد خرید مانتو داشته باشین، متوجه این نکته میشین که رنگ‌های درخشان و شاد مثل سبز، سرخابی، یاسی، بنفش، نارنجی و… در ویترین همه برند‌ها جلب توجه‌ می‌کنن و به عاشقان لباس‌های رنگی رنگی چشمک می‌زنن!

به گزارش «شایانیوز» ایرانیان از دیرباز رسم دارند که هرسال با نو شدن طبیعت و رویش دوباره‌ی جوانه ها، دستی به سر و گوش خانه‌ها و کمد لباس‌هایشان بکشند و برای زیباترین فصل سال آماده شوند. در این مطلب قصد داریم ۱۲ ست پیشنهادی با انواع مانتوی بهاره را برایتان ارائه کنیم.

بهار با مانتوی رنگ سال خوشگل کن!

همان‌طور که می‌دانید رنگ بنفش به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ انتخاب شده و در میان ترندهای عید ۱۴۰۱ هم جایگاه ویژه‌ای دارد. یکی از زیباترین و شیک‌ترین ترکیب‌های رنگی، ترکیب تناژ‌های مختلف رنگ بنفش با آیتم‌های سفید رنگ است. در این ست بهاره‌ی جذاب یک مانتوی خوش‌رنگ بنفش طرح دار گشاد در کنار یک اورال یا سرهمی سفید رنگ می‌تواند انتخاب مناسبی برای این ست دوست‌داشتنی باشد.

یک شال سفید‌رنگ، یک کیف کلاچ بنفش و یک صندل یاسی دیگر انتخاب‌های ما برای این ست پیشنهادی است. از آنجایی که اکسسوری‌های بنفش بسیار درخشان و جذابند یک دستبند سنگی بنفش رنگ هم می‌تواند جذابیت این ست بهاره را افزایش دهد.

purple-collection

ست مجلسی و شیک با استایل مونوکروم سرمه‌ای

استایل مونوکروم یکی از جذاب‌ترین استایل های جهان مد محسوب می‌شود و در عین حال یکی از ساده‌ترین استایل‌ها. چرا که اگر رنگ درست و آیتم‌های درست را انتخاب کنید می‌توانید استایل بسیار شیک و جذابی داشته باشید. در این ست بهاری می تونید یک مانتو توری بسیار شیک و طرح دار انتخاب کنید البته حواستون باشه که با توجه به طرح‌دار بودن این مانتوی زیبا و شیک بهتر است باقی آیتم‌ها را با طرح‌های ساده انتخاب کنید.

یک شلوار راسته‌ی مخمل، یک شال ساده‌ی سرمه‌ای، یک کیف دوشی چرم سرمه‌ای و یک ست جواهرات با نگین‌های آبی تیره این ست شیک را تکمیل می‌کنند. در این ست شیک و دوست‌داشتنی که بسیار برای میهمانی‌ها و موقعیت‌های رسمی مناسب است، یک جفت کفش پامپ کلاسیک جیر سرمه‌ای هم انتخاب کرده‌ایم که جلوه‌ی جذاب‌تری به این ست بهاره خواهد داد. 

blue-Navy-collection

ست کژوال با رنگ بژ؛ انتخاب خوبی برای مانتوی بهار

این مانتوی بهاره جذاب و خوش‌دوخت دیگر انتخاب ما برای ست‌های بهاره است. طرح‌های زیبا و مینیمال این مانتوی دوست‌داشتنی به ما این فرصت را می‌دهد که رنگ‌های قابل ترکیب با این مانتو را به سادگی پیدا کنیم. پالت رنگی بژ تیره و روشن که جزو رنگ‌های خنثی محسوب می‌شوند به زیبایی با نارنجی و صورتی ترکیب می شوند. از همین جهت یک شال طرح‌دار نارنجی، یک کیف چرم صورتی و کفش کالج بسیار خوش‌رنگ صورتی انتخاب ما برای این ست بهاره‌ی لطیف و دوست‌داشتنی است. انتخاب اکسسوری مناسب هم می‌تواند این ست را جذاب‌تر کند بنابراین یک دستبند مهره‌ای با سنگ‌های صورتی انتخاب مناسبی برای این ست فوق‌العاده است.

bedge-and-Pink

ست بهاره با سرخابی و سفید

رنگ سرخابی یکی دیگر از رنگ‌های ترند ۱۴۰۱ خواهد بود. رنگی که یاد‌آور گل‌ها و لطافت نسیم بهاره است. مانتوی بهاره با طرح گل‌های رز و پالت رنگی طوسی، سرخابی و سفید انتخاب بسیار مناسبی برای یک ست بهاره با تناژ‌های سرخابی، صورتی و سفید است. این مدل مانتوی کوتاه با آستین‌های کمی پف‌دار و الگوی دوخت جذاب هم برای میهمانی و هم برای موقعیت‌های کژوال مناسب است از همین رو اگر می‌خواهید برای خرید مانتوی عید گزینه‌ای همه کاره داشته باشید این مانتوی زیبا انتخاب خوبی است.

یک کیف لاکچ و یک کفش پامپ صورتی انتخاب ما برای این ست بهاره است که شما با سلیقه و استایل شخصی خودتان می‌توانید آیتم‌های کژوال‌تری را هم انتخاب کنید. برای شال هم بهترین انتخاب‌ها برای ست کردن با این مانتو رنگ‌های سرخابی، صورتی، سفید و طوسی است که با توجه به پارچه‌ی طرح‌دار مانتو بهتر است شالی ساده انتخاب کنید.

set

ست بهاره رسمی با مانتوی طرح‌دار ارغوانی

به سراغ یکی دیگر از تناژ‌های زیبای رنگ بنفش می‌رویم؛ رنگ زیبای ارغوانی. رنگی که برای بهار ۱۴۰۱ بسیار مناسب خواهد بود چرا که هم جزو رنگ‌های ترند محسوب می‌شود و هم یاد‌آور گل‌های ارغوان در فصل بهار است. برای ترکیب رنگ با ارغوانی گزینه‌های زیادی در اختیار دارید از تناژ‌های خنثی بژ و نود و طوسی گرفته تا مشکی، سفید و آبی تیره. اما انتخاب ما برای ترکیب رنگی این ست جذاب پالت رنگی بنفش و ارغوانیست. برای این که یک ست جذاب نسبتا رسمی برای روزهای به یاد ماندنی عید ۱۴۰۱ داشته باشیم این مانتوی بسیار زیبا به رنگ ارغوانی و برای دیگر آیتم‌های ست سراغ تناژ‌های تیره‌تری از بنفش رفته‌ایم.

یک شلوار جذب به رنگ بادمجانی تیره از برند عاطفه نادری این ست جذاب را تکمیل می‌کند؛ جدا از رنگ مناسب شلوار، فرم مانتو که کوتاه و نسبتا پف‌دار است با شلوار جذب به تعادل خواهد رسید. برای کفش هم به سراغ یک کفش بسیار زیبا و منحصربه‌فرد چرم طبیعی با تناژ بنفش تیره از برند منط رفته‌ایم که جلوه‌ی بسیار ویژه‌ای به این ست فوق‌العاده خواهد داد. یک کیف مشکی طرح‌دار و یک شال زرشکی تیره دیگر انتخاب‌های ما برای این ست بهاره هستند و در نهایت یک نیم ست از برند کوییک با نگین‌های ارغوانی ست بهاره را تکمیل خواهد کرد.

set2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها