|

خوشگلم تپلی و دوست داری باربی شی؟ با این مانتو و ترفندای باحال لاغررر دیده شو

اگه خانومی هستی که از چاقی اندامت کلافه شدی و نمیتونی دنبال ورزش و رژیمم بری پس حتما به این مطلب سر بزن تا با ترفندای استایل باربی شی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از خانوما هستند که اندامی تو پُر و یا چاق دارند اما خب دوست دارند تا تغییر سایز بدن و یا حداقل باریک تر از چیزی که هستن دیده بشن. حالا این وسط راه هایی هست که شما به اندام ایده آل خود برسید، مثلا ورزش کنید و ادامش بدید تا به نتیجه دلخواه به مرور زمان برسید. در کنارش هم رژیم های غذایی مناسب رو استفاده کنید و با برنامه، درست و سلامت پیش برید.

اما خب همه این ها زمان بَر هستن و مدت ها طول میکشه تا به اون اندامی که دلتون میخواد برسید یا شایدم اصلا شرایطش رو ندارید یا علاقه ندارید که ورزش کنید و رژیم بگیرید پس باید سراغ استایل هایی برید که شمارو لاغر نشون بدن و این خطای دید رو برای اطرافیان ایجاد کنن که شما باریک تر از چیزی که واقعیته هستید!

تو استایل یک خانوم زیبا حالا با هر قد و اندامی که باشید آیتم های مختلف وجود داره مثل مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری، اکسسوری و حتی آرایش و لاک ناخن که اهمیت زیادی دارن تا شما جذاب و خوشگل به نظر بیاید یا شلخته و بد شکل! انتخاب این موارد هم باید بر اساس قد و سایز و رنگ پوست و سلیقه و مدلی که دوست دارید باشه تا استایل نهایی هم به دلتون بنشینه و هم همخونی مناسبی با هم داشته باشه. پس در ادامه با ما همراه باشید تا هم ترفندای لاغر نشون دادن اندام رو با لباس یاد بگیریم و هم نمونه هایی از سِت های درست و جذاب رو!

175659267_819924808623502_4156630072231971657_n

مانتو یقه هفت، شلوار مام استایل

اگه شما یه خانوم تپلی هستید و دوست دارید تا باربی تر نشون بدید بهتره که از مانتوهای یقه هفت و کشیده استفاده کنید چرا که مانتو از آیتمای بسیار مهم در استایل محسوب میشه و انتخاب درست و یا غلطش تاثیر زیادی داره. دوم اینکه از شلوار های مام استایل خریداری کنید و بپوشید تا پاهایی یکدست داشته باشید و مثلا بزرگی ران با شلوار جذب باعث نشه تا چشم به سمتش بره و ناخودآگاه شمارو چاق ببینه. این مدل شلوار ها به دلیل آزاد بودنشون احساس راحتی خوبی رو القا می کنند ظاهر بهتری هم خواهند داد.

Untitled

مانتو لَخت و حریر، شلوار راسته

برای خانوم هایی که اندام تو پری دارند مانتوهای لَخت و حریر نیز مناسب می باشند چرا که حالتی پفکی ندارند و الکی سایز رو دوبرابر نمی کنن! شلوار راسته از مدل های پر طرفداری شده که از جنس پارچه ای و کوتاه زیاد پای خانوما دیده میشه. برای خانوم های با اندام پر تر بهتره که چه مدل جین و چه پارچه ای قد خیلی کوتاهی نداشته باشه تا ظاهری زیباتری بهتون بده.

a0fd864d89d360e0e8ac36da7d32ca49

مانتو با برش های عمودی، نه گشاد نه تنگ

اگه مدل طرحدار علاقه مند هستید بهتره که از مانتو هایی با برش های عمودی استفاده کنید تا خطای دید شمارو هم کشیده تر و هم باریک تر نشون بده. سایز مانتو نیز اهمیت خاص خودش رو داره که جذب نباشه چرا که ممکنه اندام رو بریزه بیرون و در نتیجه ظاهر تو پر رو به راحتی نشون بده اون هم به شکلی بد. مانتو گشاد نیز همینطوره و ممکنه اندام شمارو بزرگ تر ظاهر کنه.

Untitled

مانتو های تیره یا طرح ریز، شلوار دمپا رنگ تیره

رنگ تیره همیشه از قدیم گفتن و درست هم گفتن که اندام رو لاغر تر نشون میده پس یه ترفند راحت و سریع انتخاب لباس های تیره رنگه که اگه علاقه مند به مشکی هم باشید که چه بهتر! میتونید مانتو شلوار خود را تیره انتخاب کنید و با اکسسوری هایی مثل شال و روسری یا کیف و کفش رنگی یه ست جذاب بسازید. شلوار های دمپا گشاد نیز از پیشنهاداتی می باشد که برای خانومهای چاق مناسب است.

style_modane_1649090175_1

کفش های پاشنه بلند، کیف های بزرگ

برای خانومهای درشت اندام استفاده از کفش های پاشنه دار میتونه کمی باشه تا باریک تر نشون داده بشن تا کفش های تخت! کیف های بزرگ هم باعث میشه تا درشتی اندام کمتر به چشم بیاد اما اگر کیف های کوچیک استفاده شه بزرگی اندام بیشتر از قبل به چشم میاد.

Untitled

استایل مونوکروم تک رنگ، کمربند های باریک

برای اینکه هم کشیده تر به نظر بیاید و هم باریک تر از چیزی که هستید پس بهتره تا از چند رنگ استفاده نکنید و برید سراغ استایل های مونوکروم و تک رنگ. اینجوری انتخاب های راحت تری هم میتونید داشته باشید. برای مانتو نیز کمربند باریک زیبایی خاص خودش رو داره اما نباید تبدیل پهن بشه تا اندام شمارو دو تیکه نشون نده.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها