|

جولون سارا نیکا با چشمای خفن تو اینستا؛ اعتماد به سقفو! با کلی ریمل تهش اینه؟

sara and nika forghani shayanews

سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت که تو اینستاگرام کلی هوادار دارن همچنان از همون حربه همیشگی برای جذب فالوور استفاده می کنند مانور روی چشم!

لینک کوتاه کپی شد
3

سارا و نیکا دو بازیگر نوجوانی که با حضور در سریال پایتخت معروف شدند و به لطف اون تونستند تو اینستاگرام هم فالوور میلیونی داشته باشند و بعد وارد مسیر بلاگری شدند و سعی کردند از اینستاگرام پول دربیارن.

به گزارش «شایانیوز» سارا و نیکا بیشتر تو اینستاگرام روی چهره و علی الخصوص روی چشم هایشون مانور می دن و دلیل این موضوع هم خیلی مشخص نیست ام هرچه هست این دو خواهر دوقلو انگار علاقه زیادی به دلبری کردن با چشم دارند. به تازگی اما سارا خانوم انگار قدری به سمت تولید محتوا های دیگر رفته بود و سعی می کرد به مناسبت های مختلف استوری های مناسب بزاره. مثلاً روز زمین از طبیعت و لزوم توجه به اون گفت و یا تولد محسن تنابنده رو تبریک گفت و برای نمایش بهرام افشاری استوری تبلیغ گذاشت.

اما خیلی زود دوباره به همان مسیر و سبک و سیاق همیشگی برگشت رفت سراغ چشم هاش! البته ناگفته نماند که سارا و نیکا هر دو علاقه زیادی به آرایش چشم و برآمده کردن لب هایشان دارند و خب از انجایی که عمل زیبایی تا به حال نداشته اند با فیلتر های اینستایی این حرکت را می زنند و با وجود میکاپی که انجام می دهند اما برای جذاب شدن چهره شان فیلتر اینستا را استفاده می کنند.

279149033_373822331340954_6401016945678486267_n

دخترا یکم اعتماد به نفسم خوبه ها!

یکبار که نیکا فرقانی با همین روش ها استوری پر فیلتری گذاشته بود کاربران به او گیر دادند که بدون فیلتر هم بگذارد و خب خانم بازیگر نوجوان هم برای اثبات این که خوشگل است و اعتماد به نفس دارد استوری بعدی را بدون فیلتر گذاشت که ظرافت و جذابیت قبل را نداشت.

البته که هر کسی با هر چهره ای زیبایی خاص خودش را دارد آن هم در این سن و سال و طراوت نوجوانی اما این میزان آرایش و فیلتر نشان دهنده کمبود اعتماد به نفس است و یا شاید هم اگر کسی پلنگ طور نباشد از قافله عقب مانده! در ادامه استوری بدون فیلتر خانم خانما را هم مشاهده می کنید.

جولان دادن سارا و نیکا تو اینستا!

سارا و نیکا هم بعد از اینکه حذفشان از صداوسیما قطعی شد و فهمیدند شانس دوباره ای در کار نیست سعی کردند از طریق اینستاگرام با مخاطبان و دوستدارانشان که بیشتر هم پسران جوانان و نوجوان بودند در ارتباط باشند. این دو خواهر باوجود اینکه خیلی در فضای مجازی فعال هم نیستند اما هر پست و استوری که از خودشان منتشر می کنند به سرعت در فضای مجازی وایرال می شود. مثلاً همین استوری که نیکا خانوم از هنگ درام نوازی خود منتشر کرد و باوجود اینکه به گفته خودش خیلی در نواختن این ساز تبحر ندارد و هر چه هم که یاد گرفته از اینترنت بوده اما این ویدو در پیج های طرفداری این دو خواهر به سرعت پخش شد و کلی هم لایک و کامنت گرفت.


از این ها که بگذریم سارا و نیکا فرقانی دو سه سالی میشه که تو تلویزیون دیده نشدن و ظاهرا تنها پیشنهاد کاری آن ها همون سریال پایتخت بود و بس! دوقلوها سالهاست که در سوئد زندگی می کنند و با همه این تفاسیر که گفتیم به دلیل حواشی و عکس و فیلم های بعضا ناجوری که ازشون منتشر شده بود جذب فالوور بالایی داشتند و در نتیجه حالا هر هر کدام پیج هایی با یک میلیون فالوور دارند اما چندان پر کار نیستند و هر چند وقت یکبار عکسی چیزی از خود استوری می کنند!

نیکا که همیشه و در هر کار از سارا شیطون تر بوده و هست در صفحه اینستاگرامی اش ویدیویی کوتاه منتشر کرد که چهره ای جدید داشت. سارا و نیکا همیشه با چشمان آرایش کرده و زیبای خود جلب توجه می کردند اما اینبار نیکا خانوم انگاری تغییر فاز داده و ریمل خاصی به مژه هاش دیده نمیشه و سبک خط چشمشم عوض کرده.

این ویدیو همانند همیشه مورد توجه کاربران و دوست دارانش قرار گرفت و شاید باورتون نشه اما سارا و نیکا هواداران بسیاااار پر و پا قرصی دارند که حتی به ما از شهرستان ها زنگ می زنند و شماره دوقلوهارو میخوان!!! هوادار عزیز آخه مگه ما دفتر تلفنیم!!

قراره دوباره سارا و نیکا رو تو یه فیلم یا سریال ببینیم؟

خیلی ها معتقدند کار سارا و نیکا در زمینه بازیگری تمام شده و این دو خواهر دیگر هیچ شانسی برای ادامه این حرفه ندارند. البته خود دوقلوها اما نظر دیگری دارند و در پرسش و پاسخی که چندی پیش تو اینستاگرام گذاشته بودند به فالوورها و طرفدارانشان وعده دادند که به زودی با در یک کار جدید حضور پیدا می کنند.

nikaforghaniofficial_2696830663511835224_6897872923

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر هم خودشون رو تحویل میگیرن با این ادا و اطواراشون 😁🤭🤔👻👻😤😤

  • صمیرا ارسالی در

    واقعا فیلم خوب بود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها