|

وقتی "نازنین بیاتی" خودش رو لو میده؛ خانوم اسم و رسم دار شده و البته پولساااز

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی بازیگر زیباروی سینما می باشد که خیلی تو یکسال اخیر پولساز و حرفه ای تر از پیش شد و حالا هم تصاویری خفن طور از خود منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- نازنین بیاتی بازیگر خوش چهره و خوش نقش ایرانی می باشد که تو همین چند سال اخیر خیلی سریع و خفن تونست خودش رو به جایگاهی اسم و رسم دار و البته پولساااز در سینمای ایران برساند.

حالا چرا گفتیم پولساز ترین چون نازنین بیاتی با بازی در فیلم هایی که به تازگی بازی داشت تونست به عنوان پولساز ترین بازیگر شناخته شود. به طور مثال بعد از فروش ویژه فیلم «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی نازنین بیاتی، حالا دو فیلم «سگ بند» و «شادروان» هم با حضور این بازیگر در صدر جدول پرفروش‌های نوروزی قرار گرفته‌اند. «دینامیت» پرفروش‌ترین فیلم این بازیگر بود که از تیر تا اسفند 1400، 58 میلیارد تومان فروخت. بخش مهمی از فروش فیلم به بازی موفق بازیگران آن برمی‌گشت. «سگ‌بند» به کارگردانی مهران احمدی، تا الان 17 میلیارد در اکران نوروز فروخته است. «شادروان» حسین نمازی هم با بازی این بازیگر، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش رسیده است. اکران «سگ بند» و «شادروان» کماکان ادامه دارد و فروش این فیلم‌ها طبیعتا بالاتر خواهد رفت.

Untitled

اما نازنین بیاتی همیشه استایل هایی خانومانه و ظریف داشته و دارد که خب گاهی با تغییراتی که در ظاهر خود میدهد سورپرایزی برای مخاطب و سوژه ای برای عکاسان میشود. اما گاهی هم تصاویری از نازنین بیاتی منتشر میشه که با تیپ و استایل گَنگ و لاتی می باشد. 

Untitled

Untitled

تیپ های نکته دار نازنین بیاتی 

اما از این ها که بگذریم نازنین بیاتی همیشه در مراسمات از استایل های شیک و خوشگل استفاده می کنه. اما جدا از این ها با توجه به عکس هایی که از او گرفته شده ظاهرا خیلی هم علاقه مند به کفش های پاشنه بلند و جلو باز است تا ناخون و لاک و پاهایش هم مشخص باشد! در ادامه مواردی از تیپ جذاب خانم خانما را در همین راستا مشاهده می کنید.

nazaninbayati_1639660682

nazaninbayati_1625987839

bazigaranjazzab_1643478104

طرفدارایی که حسابی نازنین خانوم رو سر ذوق آوردن!

به گزارش شایانیوز: نازنین بیاتی با اینکه تو اینستاگرام خیلی فالوور نداره اما به نظر عاشق و طرفدار تو فضای مجازیش کم نیستن به تازگی هم برای خانم بازیگر ویدیویی درست کردن که ادیت جالبی از نقش های نازنین تو این یکی دو ساله و خانم بازیگر با دیدنش کلی کیف کرد وسریع تو اینستاگرام پست کرد برای تشکر استوری هم گذاشت.

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

بخشی از مصاحبه نازنین بیاتی

در یکی از مصاحبه هایت گفته بود که مردم جلوه ای از من را دیده اند که جدی و معصوم است، در حالی که خودم اهل شیطنت و شوخی هستم. دوست داریم بیشتر از این جنبه شخصیتی ات بدانیم.

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم. مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد 24 ساعت پای آن بایستم انجامش می دهم. ولی اصولا در نقش هایی که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده.

مثلا در رخ دیوانه در صحنه تصادف، هیحانِ واقعیِ خودم است. یا آن جایی که ماشین دور 360 می زند، بدلکار نبود و من خودم کنار راننده نشسته بودم. برایم این هیجان، جذاب است. به خاطر همین دوست دارم در فیلم های هیجانی هم بازی کنم چون احساس می کنم بیشتر تخلیه می شوم.

nazaninbayati.2_1640691934

وقتی سینا مهراد از رابطه اش با نازنین بیاتی میگه!

نازنین بیاتی، بازیگر فیلم شادروان درباره بازی با سینا مهراد به عنوان خواهر و برادر گفت: «ما در پیش‌تولید و به‌هنگام تولید کار طی تمرین‌هایی بسیار زیاد تلاش کردیم تا حس خواهر و برادر را به درستی به مخاطب القا کنیم.»

سینا مهراد هم در این‌باره افزود: «من با نازنین بیاتی واقعا شبیه به خواهر و برادر هستیم و وقتی متوجه شدم او ایفاگر نقش خواهر من است، بسیار خوشحال شدم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • A.A ارسالی در

    بهترین بازیگر😍😍

  • ماهور ارسالی در

    وای نازنین من عاشقتم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها