|

اینقدر تو کفِ مانتو و شال نباش اکسسوریُ هم دریاااب و خاص شو؛ "هشت راز جذابیت اکسسوری"

در یک استایل خفن تنها لباس و پوشش مهم نیست بلکه موردی مثل اکسسوری هم اهمیت بالایی داره که میتونه ظاهر شمارو ازین رو به روی جذاب تبدیل کنه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- هنوز خیلی از خانوم ها و آقایون هستند که از آیتمی خفن و تاثیر گذار به نام اکسسوری غافل اند و چندان واجبش نمیدونن اما بدونید که تاثیر بسیار بالایی در زیبایی و تغییر استایل شما داره که میتونه یه تیپ ساده رو به ظاهری جذاب و نقطه قوت دار تبدیل کنه.

اکسسوری یه بخش جدایی ناپذیر از استایل آقایان شیک پوش و خانومای عاشق دنیای مد و لباس هستش که ظاهری جذاب تر و فاخر به افراد خواهد داد. اکسسوری ها از نظر جنس و رنگ متفاوت هستند و برای فصول و فضاهای مختلف متفاوت میشن و باید بهشون توجه داشت. همونجور که هر مدل کیف و کفشی رو نمیشه با استایل های کژوال و رسمی استفاده کرد، هر مدل بند و ساعت و انگشتر و دستبند و... هم نمیشه با هر استایلی تطبیق داد. 

Untitled

مثلا در استایل های خیابانی، مهمانی، دورهمی و... شاید به چشمتون خورده باشه که شخصی به دلیل استفاده نادرست از اکسسوری ها تیپش رو هم تحت الشعاع قرار داده و به جا اینکه آراسته تر از قبل باشه به جاش شاید بد شکل و حتی شلخته به نظر میاد. خانومهای خوش استایل ظاهر تنها در مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و آرایش و لاک نیست بلکه اکسسوری ها نیز میتونن ظاهر شمارو چشمگیر تر از بقیه نشون بدن.

Untitled

انواع اکسسوری (پوشیدنی، حمل کردنی)

اما اکسسوری ها اضافاتی هستن که مکمل پوشش اصلی ما میشن و در مجموع به دو دسته تقسیم میشن! اولیش اکسسوری های پوشیدنی هستند که پوشیده میشن مثل دستمال سر، دستمال گردن، شال گردن، کت، چکمه و کفش، کراوات، کلاه، کلاه‌های بی لبه، کمربند و بند‌های شلوار یا ساس بند، جوراب، دستکش، جواهرات، ساعت، دستبند، شال، روسری، جوراب و جوراب‌های ساق بلند!

دومیش اکسسوری هایی هستند که حمل میشن و همونطور که از اسمشون مشخصه حمل کردنی هستند و نه پوشیدنی! این اکسسوری ها شامل کیف پول و کیف‌های دستی، عینک آفتابی، بادبزن‌های دستی، چتر‌های آفتابی و چتر‌های معمولی، کیف جیبی، چوب‌های دستی، کروات ، جاکلیدی، آویز های مختلف و مواردی از این دست می باشند که بهتر است برای انواع اکسسوری های حمل کردنی از رنگ های شاخص و متفاوت استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی در استایل شما ایجاد تنوع کند.

اما در این مطلب میخوایم که با هشت راز جذابیت اکسسوری هایی مثل گردنبند، دستبند، انگشتر و... آشنا بشیم.

1- خب همونطور که در انتخاب آیتم های لباس توجه به رنگ پوست هم مهمه در اکسسوری نیز به همین شکله و اگه شما خانومی هستید که تناژ پوستت سرده بهتره که از زیورآلات سفید استفاده کنید تا جلوه زیبا تری داشته باشه.

Untitled

2- اما خیلی از خانوما هم هستند که پوستی گندمی و گرم دارند و دوست دارند تا بدونن چه رنگ و مدل اکسسوری بیشتر بهشون میاد. افرادی تناژ پوستی گرم دارند بهتره که از زیور آلات زر استفاده کنند تا جذابیت بیشتری داشته باشند.

Untitled

3- تو مهمونیا و عروسیا قطعا همه به دنبال این هستند که گردنبند داشته باشند اما در نظر داشته باشید که اگر یقه لباستون تزئینات داره پس بهتره که از گردنبند استفاده نکنید چرا که هم مدل لباس میره زیر سوال و هم گردنبند به خوبی دیده نمیشه. اما در عوض اگه لباسی ساده دارید انداختن یک گردنبند بسته به نوع یقتون و سلیقه ای که دارید میتونه جذابیت بالایی داشته باشه.

Untitled

4- ممکنه شما از دسته خانومایی باشید که اندامی تو پر دارید و یا دستانی تپلی دارید پس خوبه که از دستبند های ظریف استفاده نمکنید چرا که هیچ گونه جلب توجهی ندارد و انگار تنها چیزی به دست دارید. اما در عوض دسبند های درشت میتونن هم خودشون جذابیت داتشه باشند و هم به دستان شما جذابیت بدهند.

Untitled

5- مورد بعدی اینکه اگه گردنی کوتاه دارید و دوست دارید تا گردن خود را بلند و ظریف تر نشون بدین بهتره که از گردنبند کوتاه و نازک استفاده کنید چرا که مدل های شلوغ و بلند کوتاهی رو بیشتر نشون میدن اما اگه مدلی کوتاه بی اندازید خطای دید خوبی برای بلند تر نشون دادن گردن ایجاد میکنه.

279363132_174630168241844_6440032696685169200_n

6- اگه انگشتانی ظریف و باریک دارید بهتره که از انگشتر های ظریف هم استفاده کنید که این ظرافت حفظ بشه و ظاهری نامتعادل نگیره. الان هم که دیگه مدل های چند انگشتری خیلی ترند شده و جذابیتی ناب هم دارن. پس خوبه که از انگشتر های طریف چند تایی استفاده کنید و یا اگر طرحدار دوست دارید طرحی ظریف داشته باشد نه غول و یوقور!

270285259_1094823131271182_6671136706620717564_n

7- گوشواره های درشت خیلی ترند شدن و واقعا هم حتی برای استفاده روزانه مثل کافه گردی و... جذابیت بالایی دارند که خب یکی از آیتم های استایلتون میتونن ست بشن. اما حتما دقت داشته باشید که اگه گردنبند و یا گوشواره ای درشت استفاده میکنید یکی از این دو مورد رو ظریف و کوچیک انتخاب کنید تا زیبایی اون درشته رو نگیره و هر کدوم در جایگاه خود شیک بودنشون رو نشون بدن.

ناگفته نمونه که میتونید به جاش با انگشتر و یا دستبند ست کنید اونوقت جلوه ای خاص خواهد داشت.

راهنمای-خرید-گوشواره

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها