|

خوشگل خانوم تاثیر رنگای شال و روسریُ رو چهره میدونی؟ بیا اصولشو بگم که محشررر شی

تو یه استایل شیک تنها مانتو و کیف و کفش مهم نیست بلکه انتخاب اصولی شال و روسری هم اهمیت زیادی داره تا در نهایت تیپی خوشگل داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خیلی از خانوما هستن که تو سال شاید مجبور شن چند باری سراغ خرید مانتو برن و یا کفش های متفاوتی بخرن که به هر مانتویی بیاد اما آیتم دیگه ای تو استایل وجود داره مثل شال و روسری که خیلیم مهمه اما شاید چندان لزومی نداشته باشه که هی خریدار بشه و اگه به درستی متناسب با سلیقه و تم رنگی که دوست دارید و رنگ پوستتون تهیه بشه میتونه طولانی مدت به کارتون بیاد و هی پول به خرید شال و روسری ندید!

حالا شاید بگین مانتو گرونه و شال زیاد قیمتی نداره اما دیگه شال و روسری هم بخواد جنس خوب باشه و خوشگل و خوش دوخت باشه قیمت بالایی داره پس بهتره که قبل از پسند و خرید به یکسری نکات توجه کنید تا وقتی رفتید خونه نخوره تو ذوقتون که شالم به هیچکدوم از مانتو ها نمیاد و ست نمیشه!

Untitled

دیگه شال و روسری مثل قدیم نیست که تنها برای پوشاندن مو و حجاب باشه و خود نیز آیتمی جذاب و تاثیرگذاره که میتونه شمارو خوشگل و آراسته نشون بده و یا بد شکل! که خب شال و روسری ها مدلای خاصی ندارن و اون رنگ و طرحشونه که از هم متمایزشون میکنه و میتونه با موارد مختلف ست بشه. شال و روسری به دلیل اینکه نزدیک ترین لباس به صورت هستش و هر کی بخواد با شما صحبت کنه و یا شمارو ببینه بیشتر به چهرتون نگاه میکنه پس باید تو انتخابش دقت کرد.

مثلا رنگ ها میتونن حس های مختلف رو القا کنند که در درجه اول اهمیت انتخاب هستن بعد میرسیم به طرحشون. به همین جهت در ادامه مطلب اول میخوایم با چنتا رنگ و حس آشنا بشیم تا برسیم به اصولی ترین روش خرید شال و روسری.

275159917_2847510955552488_4799604785585730730_n

تاثیر رنگها بر چهره

1- خیلی از دختر خانوما هستن که طرفدار صورتی می باشند. بدونید که صورتی به خاطر ملایم بودنش باعث میشه چهره ی شما آرام و ملیح به نظر برسه.

2- شاید استفاده از رنگ زرد واسه این فصل زیاد طرفدار نداشته باشه و بیشتر مناسب پاییز باشه اما این رنگ جذاب جزو رنگهای شارپ و شاد محسوب میشه و اعتماد به نفس رو میبره بالا.

3- رنگ سرخابی از رنگاییه که طرفدار زیاد داره و استفاده ازش میتونه نقطه قوتی در استایل باشه. سرخابی رنگیه که چهره رو شاد و بشاش نشون میده.

4- رنگای کرمی و نود از دسته رنگهایی خستن که با خیلی از لباسا و آیتما ست میشن و شیک و باکلاس هستن. کرمی جزو رنگهای گرم و خنثی محسوب میشه که حس امنیت رو نشون میده

5- آبی روشن یه رنگ آروم و خوشگله که همراه با آیتمای طوسی و یا سفید رنگ میتونه محشر بشه. رنگ آبی روشن حس اعتماد و آرامش رو القا میکنه و چهره رو ملیح و با متانت نشون میده.

6- رنگ سفید نیز از رنگای خاصی محسوب میشه که به برخی خحیلی میاد و به برخی اصلا نمیاد و حد وسطی نداره. رنگ سفید نماد خلوص و پاکی و سادگی می باشد.

Untitled

Untitled

اصولی ترین روش در خرید شال و روسری

_ اگر مانتو شما یقه ای برجسته و بزرگ دارد از روسری با قواره متوسط استفاده کنید اینجوری تناسبات بهتر رعایت شده اند.

_ اگر صورت مربع و یا گردی دارید روسری انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود.

_ به جنس شال توجه داشته باشید تا با استایل شما همخوانی داشته باشد، مثلا شال های زمستانه دیگر مناسب فصل بهار نیست.

_ شالی را انتخاب کنید که قابلیت ست شدن با چند مانتو را داشته باشد چرا که اگر تنها برای یک تیپ انتخاب شود استفاده خیلی کمی دارد و باید تعداد بالایی شال و روسری تهیه کنید.

_ برای داشتن یک استایل کلاسیک روسری گزینه مناسب تری است و شما را جذاب تر  و البته خاص تر می کند.

_حتما به هم نشینی رنگ روسری در کنار پوستتان توجه کنید.

_هنگام خرید حتما میزان چروک پذیری را بررسی کنید. چون همانطور که می دانید جنس شال اگر مناسب نباشد شما دائما باید مراقب چروک نشدن و یا اتو به دست باشید.

_میزان سُر بودن، راحتی و سبکی شال را چک کنید. اگر یک شال دائما قرار باشد از سرتان لیز بخورد و یا سنگین باشد قطعا آزار دهنده است.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

عکس ها از پیج: (dezhvaar) (aseman_scarf)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها