|

شاهرخ استخری آخر زندگی لوکسشو جمع کرد پرید؛ آخه این لوس بازیا اونم تو اروپا

shahrokh estakhri shayanews

شاهرخ استخری به همراه همسرش سپیده خانوم گویا از ایران رفتن و اسن روزها ساکن بلژیک هستند. اما آیا خانواده استخری به ایران برنمی گردند؟

لینک کوتاه کپی شد

شاهرخ خان استخری که چند سال و چند فیلم بازی کرد و گویا حسابی بارش رو بست! چرا که خیلی وقت است که دیگه نه فیلمی از شاهرخ تو سینما دیدیم و نه جلوی دوربین هیچ کارگردان تلویزیونی رفته است.

به گزارش «شایانیوز» شاهرخ خان البته زندگی بسیار لوکس و لاکچری دارن و اون طور که طوی مجازی پیچیده ایشون مالک چندین طلافروشی تو تهران هستند و حسابی کار و بارشون سکه است. سپیده خانم بزمی پور همسر شاهرخ هم که تا پیش از ازدواج ساکن اروپا بودند و بعد از اینکه عروس شدند تشریف آوردن ایران و در ایران هم که به شغل شریف بلاگری و البته مدلینیگ مشغول هستند و الحمد الله پول خوبی در می آرن.

شاهرخ استخری مدتی است که از ایران رفته و در بلژیک ساکن شده است خیلی مشخص نیست دلیل مهاجرت آقای بازیگر و خانواده اش چی بوده اما آن طور که از شواهد بر می آید گویا سپیده و بچه ها قرار تو بلژیک موندگار بشن اما شاهرخ موندنی نیست و قرار است بین تهران و بروکسل در رفت آمد باشه. این موضوع رو می توان از استوری های سپیده فهمید. همسر شاهرخ استخری در این استوری ها گفته که آن ها در بلژیک خانه اجاره کرده اند و بچه ها مدرسه می روند.

شاهرخ تو ایران چه کار می کنه؟

شاهرخ استخری همان طور که گفتیم تو کار جواهرات هستند و  در این ویدیو که به تازگی در اینستاگرام اش منتشر شده، می گوید که 50 تا 60 نفر برایش کار می کنند و کارآفرینی برایش جذاب شده است. او همچنین گفته که قصد توسعه کارش را در ایران دارد و تاکنون 20 شعبه در ایران دایر کرده است.

خلاقیت شاهرخ استخری واسه تولد خانمش!

شاهرخ شخصیتی شوخ طبع و بسیار خانواده دوستی دارد به طوری که برای تبریک تولد همسرش سپیده بزمی پور خلاقیتی نه چندان جالب به خرج داد. آقای بازیگر با این نوع تبریک و ابراز علاقه، کاربران را بسیار متعجب کرد و با انتقاداتی هم روبرو شد. وی با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نوشت:

همسرم، زندگی من به دو بخش تقسیم میشه، بعد از آشنایی با تو و بعد از ازدواج با تو، قبل از اونو گ... خوردم

تولدت مبارک همسرم

shahrokh_estakhri_1640366986

شاهرخ چرا اجازه نمی داد عکسی از همسرش منتشر بشه؟

یکی از مسائل مربوط به همسر شاهرخ استخری ماجرای منتشر نشدن عکس او است که برای بسیاری از طرفدارانشان جای سوال داشت تا اینکه بعد از گذشت سالها در سالروز تولد شاهرخ استخری عکسی از همسرش منتشر شد. اما شاهرخ استخری در یکی از لایو های خانوادگی اش گفت قبلا همسرش جنبه انتشار تصویر را نداشته اما حالا کنترل خوبی دارد. وی سال ها پیش بر این عقیده بود که نباید عکسی از همسر جوانش در مجازی پخش شود و حتی سپیده بزمی پور را به هیچ یک از مراسمات سینمایی هم نمیبرد تا مبادا عکسی از خانومش دربیاد!

اما حالا همانطور که میدانید سپیده بزمی پور یکی از بلاگر های اینستا است که نه تنها تصاویر خود را منتشر می کند بلکه برای انجام تبلیغات لباس هایی جذب و چسبان هم پوشیده و معرفی می کند! این تغییر در عقیده 180 درجه ای آقای بازیگر هنوز هم برسر زبان هاست.

271574245_942064936434353_8601897113788500498_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی