|

"نازنین بیاتی" شیطووون محبوب هرچی دِله؛ شگفتا! لوستر غوره ای وسط خونه خانومو!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی بازیگر جذابی است هم برای کارکردانان و هم برای تماشاچی. خانم بازیگر نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی هم همواره واکنش نشون میده

لینک کوتاه کپی شد
3

نازنین بیاتی را این روزها باید خانم اول سینما نامید چرا که این مدت تو هر فیلمی که حضور داشته به نوعی فروش اون اثر رو تضمین کرده. البته از حق هم که نگذریم نازنین خانم بیاتی از عهده اون نقش هم به بهترین شکل براومده و کاملاً حضور درخشانی داشته است.

به گزارش «شایانیوز» دینامیت پرفروش‌ترین فیلم این بازیگر بود که از تیر تا اسفند 1400، 58 میلیارد تومان فروخت. بخش مهمی از فروش فیلم به بازی موفق بازیگران آن برمی‌گشت. علاوه بر نازنین بیاتی، پژمان جمشیدی و احمد مهران‌فر هم جزو بازیگران این فیلم بودند.

سگ‌بند به کارگردانی مهران احمدی از فیلم های اکران نوروز بود که نازنین در آن حضور داشت و تا الان 27 میلیارد فروخته است. «شادروان» حسین نمازی هم با بازی این بازیگر، 9 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش رسیده است. اکران «سگ بند» و «شادروان» کماکان ادامه دارد و فروش این فیلم‌ها طبیعتا بالاتر خواهد رفت.

سکانسی از سگ بند با حضور نازنین بیاتی

این یعنی فیلم هایی که نازنین بیاتی تو اون ها ایفای نقش داشته از در 9 ماه از تیر تا اواسط اریبهشت چیزی در حدود 95 میلیارد تومان فروش داشته که این رقم طی روزهای آتی قطعاً به مرز 100 میلیارد خواهد رسید.

از یاد نبرید که نازنین بیاتی در سال 1396 هم در فیلم پرفروش «آینه بغل» منوچهر هادی بازی داشت. این فیلم به فروشی 20 میلیاردی دست پیدا کرد.

نازنین اینبار یک تنه به جنگ گیشه می رود!

تازه ترین اثری که قرار است از نازنین پخش بشه و اتفاقاً تو نوبیت اکران هم قرار گرفته «عروسی مردم» مجید توکلی است. که به نظر مضمونی طنز دارد البته این کار با باقی فیلم های نازنین یک فرق بزرگ دارد و اون هم تنها بودن خانم بیاتی است. تو عروسی مردم نازنین هیچ پارتنر معروفی ندارد و در مقابل خودش هم بازیگر چهره و به اصطلاح بفروشی ندارد. علاوه بر نازنین شکیب شچره و احترام برومند و زهرا داوود نژاد بازیگران اصلی این فیلم هستند. البته قصه این فیلم جذاب است و احتمال دارد به فروش فیلم کمک کند. عروسی مردم روایتی دختر و پسر جوونی است که تصمیم می‌گیرند برای تفریح به عروسی‌های مردم بروند و خوش باشند.

279537733_1006630373560879_1098988104141431993_n

سوگواری نازنین بیاتی برای پلنگ و خرس!

نازنین بیاتی جزو آن دسته از هنرمندانی است که نسبت به رخدادهای اجتماعی بی تفاوت نیست و سعی می کند در فضای مجازی هم که شده نسبت به آن ها واکنش نشان بدهد. متاسفانه در 10 روز گذشته تو حادثه تلخ رخ داد یک پلنگ در قائم شهر و یک خرس در اردبیل به شکل عجیبی تلف شدند. خانم بازیگر جزو اولین کسانی بود که نسبت به کشته شدن این دو حیوان که هر دو از گونه های در معرض انقراض در کشور بودند واکنش نشان داد و از بی مسئولیتی ها گله کرد.

واکنش+هنرمندان+به+تلف+شدن+پلنگ+در+قائم+شهر

واکنش+هنرمندان+به+تلف+شدن+پلنگ+در+قائم+شهر (1)

واکنش+هنرمندان+به+تلف+شدن+پلنگ+در+قائم+شهر (2)

طرفدارایی که حسابی نازنین رو سر ذوووق آوردن!

از این ها که بگذریم  نازنین بیاتی با اینکه تو اینستاگرام خیلی فالوور نداره (حدود یک میلیون 200) اما به نظر عاشق و طرفدار تو فضای مجازیش کم نیستن به تازگی هم برای خانم بازیگر ویدیویی درست کردن که ادیت جالبی از نقش های نازنین تو این یکی دو ساله و خانم بازیگر با دیدنش کلی کیف کرد وسریع تو اینستاگرام پست کرد برای تشکر استوری هم گذاشت.

البته ناگفته نماند که خانم بازیگر یک پیج شخصی هم دارن که private و فقط دوستان و آشنایان اجازه دارن ایشون رو فالوو کنن و احتمالاً عکس های شخصی و جذاب نازنین خانم اونجا منتشر میشه.

5

کیف کوک نازنین بیاتی با الناز حبیبی!

نازنین بیاتی اینطور که معلومه رابطه صمیمانه ای هم با الناز حبیبی دارد. اینکه این دو بازیگر کی انقدررر با هم مَچ شدن مشخص نیست اما عکس های بغل تو بغل زیادی با هم دارند. در کل هنرمندان با بالا اومدن فعالیت های اینستایی روابطشونم خیلی صمیمی تر از قدیم شده چرا که به خاطر لاک و فالو کردنم شده به هم نزدیک میشن یا بیرون میرن و...

ناگفته نمونه که نازنین بیاتی به تازگی هم تصویری از خود همراه با الناز حبیبی با گریم برای تئاتر منتشر کرد که در نوع خود باحال بود.

nazaninbayati_1605368950_1

 

Untitled+(3)

شیطونی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی و شیطونیه این شخصیت خانم تو برخی از نقش هاش هم کاملاً مشخص است. خانم بازیگر جمع دوستان بسیار شاد است و در کل شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارم به آن چیزی که می خواهد خیلی زود برسد.
 
bayati__nazanin_1501000388

غوره ای قشنگی که دل نازنین براشون غَنج میره!

نازنین خیلی اهل خودنمایی و فخر فروشی کردن نیست و به ندرت عکس و یا ویدیویی از خونه و زندگی یا خودرو شخصی خود منتشر می کند اما به تازگی خانم بازیگر عکسی جالب از منزل خود منتشر کرده و از گیاه عجیبی که حسابی دوستشون داره نوشت.

ac-image-ys1650390016mL

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها