|

تیپای جدید "زنِ سپهر حیدری" اونور آب؛ خانوم این آرایشه یا بتن ریزی!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که به تازگی وارد برهه جدیدی از عرض اندام شده و تصاویری این چنینی پشت سر هم از خود منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سپهر حیدری و خانومش آرام جوینده از تو چشم ترین چهره هایی هستند که میان فوتبالی ها وجود دارد. این زوج که صاحب دو فرزند پسر می باشند این روزها در دبی زندگی لوکسی برای خود ساخته اند. 

 سپهر حیدری در امارات یک موسسه مهاجرتی باز کرده که کارهای اقامت و مهاجرت به دبی را انجام می دهد. سپهر برای تبلیغ کسب و کار جدیدش از همسرش خوشگل و پرطرفدارش هم کمک گرفته و در اینستاگرام آرام کلی پست و استوری تبلیغاتی منتشر کرد.

270046474_427666179046927_3975599429181045777_n

آرام خانم جوینده در ایران مدیریت یک سالن آرایشی در منطقه فرشته را برعهده داشت. اسم اختصاری این سالن AJ بود که از ترکیب حرف اول اسم آرام و  فامیلی جوینده بود اما آرام خانم خیلی در این زمینه موفق نبود و در مدت کوتاهی مجبور شد سالن زیبایی اش رو تعطیل کند. بعد از اینکه آرام جوینده و همسرش از ایران به دبی مهاجرت کردند آرام به شدت در اینستاگرام فعال شد و هر روز تصاویری از زندگی لوکس خود و همسرش به اشتراک می گذارد و حالا که توانست با این لاکچری بازی ها تعداد فالوورهایش را زیاد کنند از کسب و کارهای تازه خود و همسرش رونمایی کرد.

اما آرام خانوم جوینده انگاری این روزا زده تو فاز عکسای عجیب از خودش! البته که قطعا این ژست تصاویر و عرض اندام خیلی زود میتونه تو اینستاگرام جذب فالوور کنه و انگاری برای سپهر حیدری هم این مسائل چندان مهم نیست و عادی میدونه. در ادامه عکس های جدید خانوم خانومارو مشاهده می کنید که پشت هم بدون وقفه داره به اشتراک میزاره.

280176730_564703774979407_9141947355427529116_n

البته که این اولین باری نیست که سپهر حیدری سوژه کاربران قرار میگیره و مدت ها پیش هم سپهر خان همسرشون رو با ظاهری جذاب و بزرک کرده به آکادمی و مدرسه فوتبال میبرد!

63dc0605165c571c0c9385c9a2e3a17e

غذاهای لوکس و تشریفات برای خانوم و آقا

اما انگاری این زار و زندگی مرفه برای این زوج کم است چرا که آرام جوینده در پیج خود تبلیغات فراوانی دارد و موارد خاصی که حتی در آن تخصص هم ندارند معرفی میکند.

اینبار استوری های وی پر شد از غذاهای ایرانی که با رنگ و رویی جذاب سِرو میشدن. این رستوران بسیار لوکس غذاهای زیادی رو برای تست و تبلیغ برای آرام خانوم آوردن که جای تعجب داشت چرا که همسر سپهر خان وانمود کردن همرو خودشون خوردن!! در ادامه نمونه ای از ان را مشاهده می کنید.

Untitled

البته که در این بیت آرام جوینده نیم نگاهی هم از استایلش منتشر کرد جوری هم تابلو نباشه لباسش به چه حد کوتاهه و هم نشون داده باشه چقدر کوتاه! و البته کفش های خفن و پاشنبه بلندی که دل خانومارو برد.

زیبایی ارثی آرام جوینده و نحوه آشنایی

در اینکه آرام زن زیبایی شکی نیست و به نظر می رسد این جذاب بودن در در خانواده جوینده موروثی باشد. تصاویری که چندی پیش سپهر حیدری از خواهر زن های خود منتشر کرد گواه این ادعاست. اصلا همین جذابیت آرام در باعث شد که سپهر خان حیدری در نگاه اول عاشق او شود. سپهر درباره آشنایی اول با همسرش گفته بود: در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

family-of-sepehr-heidaris-wife

family-of-sepehr-heidaris-wife-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها