|

شمایی که مانتو جلوباز دوست نداری! بیا ببین جلو بسته ها چه دِلبر و خوش پوش شدن

تو روزهای گرم سال همه فکر می کنند که باید مانتو جلوباز بپوشن اما نمی دونن که با انتخاب یه مانتو جلو بسته خوب هم می تونن راحت و شیک باشند

لینک کوتاه کپی شد
5

مانتو پوشش اصلی زنان ایرانی است به همین دلیل خوب است که مناسب با فصل و شرایط مدل های مختلف مانتو را تو کمد لباسمون داشته باشیم. تا در هر زمان استایل مورد نظر خودتون رو به بهترین شکل ممکن انتخاب کنید.

به گزارش «شایانیوز» با توجه به نزدیک شدن به روزهای گرم سال و نیاز خانم‌ها به داشتن مانتو خنک، در این مقاله تصمیم داریم به معرفی انواع مدل مانتو جلو بسته تابستانه بپردازیم. در خصوص این نوع مانتوها یکسری نکات کلی وجود دارد که خوبه به اون ها توجه داشته باشید. مثلاً در رابطه با استفاده از مانتو جلوبسته تابستانه سعی کنید از مانتو جلو بسته نخی و یا حریر استفاده کنید؛ این پارچه‌ها به پارچه خنک معروف هستند و در روزهای گرم تابستان احساس خنکی و راحتی برای شما به ارمغان می‌آورند. همچنین تو بازار امروز تنوع مانتوهای جلوبسته بسیار زیاده و لازم است برای انتخاب به فرم بدن و موقعیتی که میخوایم مانتو رو بپوشیم توجه کنیم در ادامه شما را با انواع مدل مانتو جلوبسته تابستانه آشنا می‌کنیم.

women-outfo4

مانتو جلو بسته کلوش، برای شما که یکم شکم و پهلو دارید!

افرادی که از چربی‌های اضافه اطراف شکم و پهلو رنج می‌برند یا به عبارتی اندام سیبی شکل دارند، معمولاً برای انتخاب مانتو جلوبسته باید بیشتر دقت کنند. انتخاب مدل مانتو جلوبسته اگر به‌درستی انجام نشود، می‌تواند اندامشان را بزرگ‌تر نشان دهد؛ اما جای نگرانی وجود ندارد؛ مانتو جلوبسته‌ای که به‌صورت مثلثی دوخته می‌شوند یا به‌صورت کلوش هستند، یک انتخاب عالی برای افرادی است که اندام سیبی شکل دارند و می‌توانند در آن بدرخشند.

ed9159

مانتو جلوبسته طرح دار خوراک روزای تابستون!

در فصل تابستان طراحان مد و فشن تلاش می‌کنند با الهام از گل‌های بهاری دلچسب و طرح‌های زیبای تابستانی، مانتو‌های طرح دار و گل گلی را طراحی کنند. این مسئله سبب جذابیت بسیار مانتو جلوبسته تابستانه می‌شود و استقبال از آن‌ها بسیار بالا می‌رود. اگر از مانتوهای تک رنگ خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید مانتو جلوبسته طرح دار، استایل متفاوت و جذاب تابستانه خود را درخشان کنید. مانتو جلوبسته طرح دار را به‌راحتی با شال ساده و شلوارهای جین جذب می‌توانید در استایل خود ست کنید تا در مرکز توجه باشید.

model-manto-tabestani-sale-2020-99-5

مانتو جلو بسته دکمه‌دار، انتخابی کلاسیک و خاص!

دهه ۶۰ و ۷۰ حتی ۸۰ شمسی در ایران روزهای درخشش مدل مانتو جلوبسته دکمه‌دار در استایل خانم‌های ایرانی بوده است. نکته جالب در مورد مانتو دکمه‌دار این است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و امسال هم این مانتو کلاسیک ایرانی، توسط بسیاری از طرفداران مد و فشن با استقبال مواجه شده است. مدل مانتو جلوبسته دکمه‌دار با انواع دکمه‌های زیبا کمک زیادی به جذابیت استایل شما می‌کند. در روزهای گرم تابستان می‌توانید زیر این مانتو از تاپ‌های خنک و راحت استفاده نمایید تا نگرانی بابت گرمای هوا نداشته باشید و از مانتو دکمه‌دار شیک خود لذت ببرید. از این مدل مانتو به‌عنوان مانتو جلوبسته مجلسی تابستانه نیز می‌توانید استفاده نمایید.

مانتو-پاییزه-دکمه-دار-مانگ-1734001073-2-700x875

اکسسوری مناسب مانتو جلوبسته

یکی از لوازمی که زیبایی مانتو جلوبسته را چندین برابر می کند. اکسسوری هایی مانند گردنبند و دستبند و ساعت می باشد. مثلاً استفاده از گردنبندهای بلند که روی سینه قرار می گیرند جلوه خاصی به استایل شما با این نوع مانتوها می دهد.

همچنین سعی کنید وقتی از مانتوهای جلو بسته استفاده می کنید کمتر روسری سر کنید و بیشتر از شال استفاده کنید.

photo_2021-11-01_10-37-21

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها