|

تزریق و کاتِ گونه شیک "فریبا نادری" که فوق العادش کرد؛ خانوم چه تیپ عروسکی داره!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر معروف ایرانی می باشد که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد اما اینبار در تصویری که منتشر شد کات گونه اش تابلو شد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر خوش چهره و باحال ایرانی می باشد که از دهه هشتاد وارد عرصه بازیگری شد اما اوج شهرتش با بازی در سریال "ستایش" بود در نقش زنی گول زننده که پسر حشمت خان فردوس رو گول میزنه و زن دومش میشه!

فریبا نادری برای این نقش که خیلی هم عالی بازیش کرده بود واکنش بسیاری از سوی کاربران و مخاطبین گرفت که چندان جالب نبودند که هیچ فش و ناسزا هم شنید و این تنها به دلیل نقش منفی خانوم بازیگر بود! اما فریبا نادری حالا محبوبیت خوبی دارد و بیش از 2 میلیون فالوور در اینستاگرام. فریبا نادری در صفحه خود فعالیت بسیاری دارد و تصاویر سلفی طور و شبیه به هم زیااادی هم از خود به اشتراک میگذارد که واقعا جای تعجب است! 

اما به تازگی عکسی که این بازیگر زن پست کرد گونه ای برآمده داشت که همین باعث شد کاربران فکر کنند تا کات گونه زده، که البته شاید هم زده و صداش رو درنیاورده! در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

fariba_naderi___1652193826

فریبا نادری ثروتمندی که بی پوله؟!

حالا نکته دیگه ای که وجود داره اینه که فریبا نادری از دسته خانومایی هستش در سینما که شوهری پولدار داره و وضع مالی و خونه زندگی لاکچریش حتی همکاراش رو هم متعجب ساخته!

خانوم بازیگر خود نیز هم فعالیت بازیگری داره و هم در اینستاگرام تبلیغات زیادی میکنه و هممم رستورانی شریکی با آقای شوهر دارن. خب همه اینارو گفتیم که متوجه ثروت این خانواده بشید اما فریبا نادری ظاهرا این چند وقته یه شال خرسی عروسکی خریده که مدااام سرش دیده میشه و خیلی از فالوور هاش این سوال رو دارند که مگه شال دیگه ای نداره؟!

در ادامه مشاهده می کنید که هم دو عین کُپ هم منتشر کرده و هم دقیقا با یک شال. البته که زیاد از این شال استفاده میشه!

Untitled

مادلینگ فریبا نادری

فریبا خانوم نادری از فعالین اینستاگرام و قرتی بازیای تبلیغی و مدلینگ و اینجور موارد می باشد. البته که تو این شرایط اقتصادی هر کسی ممکنه از هر طریقی بخواد درآمد داشته باشه و فردی که معروفه هم از این آپشن استفاده کرده و پول در میاره.

این روزا خیلی از خانومای بازیگر هستن که برای مزون و یا سالن های آرایشی لوکس مدل میشن و یا عکاسی می کنن و... در ادامه هم ویدیویی کوتاه از فریبا نادری مشاهده می کنید.

فریبا نادری از کشور رفت!

اما بازیگران باز هم به خصوص خانوماشون سفر های زیادی به خارج از کشور دارن و خب عکس و فیلم هایی هم منتشر می کنن حالا یکی بیشتر و یکی کمتر! فریبا نادری نیز بعد مدتهاااا انگاری به پاریش رفته چرا که تصاویری از برج ایفل به اشتراک گذاشت تا خیلی ریز و مجلسی عنوان کنه که اونجا حضور داره.

279832267_3417966851756679_7541318732619645994_n

اما خصوصیات اخلاقی فریبا نادری

فریبا نادری به گفته خودش انسانی زودرنج، حساس، مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برایش اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است. 

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

277316217_141119851748138_2924880100163205199_n

ازدواج اول فریبا نادری با 27 سال اختلاف سن

فریبا نادری در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، او گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. وی در مورد همسرش می‌گوید در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه‌ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره‌ام از اوست که هنوز هم حرف‌های پرمحتوایش در خاطرم هست.

ازدواج مجدد فریبا نادری

فریبا نادری در سال ۹۶ با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد. ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند 96 می باشد. همسر فریبا نادری در مورد مراسم خواستگاری گفت: پدر و مادر من هم مذهبی هستند و هم سنتی بنابراین با پدر و مادرم کاملا به شکل سنتی به خواستگاری فریبا جان رفتیم و البته ایشان چای هم آورد ولی از نیمه راه برادرش زحمت آوردن را کشید!!!

faribanaderi_art_1641023330

faribanaderi2_1575922253

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها