|

لیلا بلوکات فقط تو فیلما پولدار نیستا خانوم مایه تیله داره خفن؛ ثروت بزرگشو به رخ کشید

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات که این روزها تو نقش مینا خانوم از سرنوشت می بینیمشون تو اینستاگرام حسابی حال و هوای باحالی دارن

لینک کوتاه کپی شد

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون که شاید چند سالی باشد دیگه خیلی نقش یک و اصلی بازی نمی کنه و بیشتر ایشون رو تو نقش های مکمل و یا بعضاً دو سه می بینیم. نمونه اش همین حضور خانوم بازیگر تو سریال ازسرنوشت که خانوم نقش زن بابای سهراب رو بازی کرده که خیلی نقش اصلی نیست.

به گزارش «شایانیوز» لیلا بلوکات به نوبه خود چهره زیبا و نچرالی دارد و از سر و وضعی که در اینستا نشون میده مشخصه که شرایط مالی خوبی هم داره و مرفه است درست مثل مینا خانوم از سرنوشت! البته لیلا خانوم بلوکات از اون دسته افرادی نیست که پول و ثروت رو همش برای خودش بخواد. خانوم بازیگر  یک خیریه داره به اسم خودش (مهر لیلا) برای کمک به کودکانی با شرایط کم توان جسمی و ذهنی، مبتلا به سرطان و بیماری های خاص، بی سرپرست و بد سرپرست در مناطق محروم است و همچنین کمک هایی بنا به شرایط اضطرار مانند زلزله، سیل و بلایای طبیعی از محورهای اصلی خدمات خیریه مهرلیلا می باشد.

در ایام ماه مبارک رمضان هم لیلا خانم افطاری تدارک دید و کلی هنرمند و سلبریتی رو جمع کرد تا در حد توان به خیریه کمک مالی کنند.

لیلای اینستاگرام حسابی جذاب و خاص!

لیلا بلوکات هم به مانند خیلی از بازیگران و سلبریتی ها اهل اینستاگرام و فضای مجازیه و عکس و استوری های زیادی از خودش منتشر می کنه. لیلا بیش از 2 میلیون و 100 هزار دنبال کننده داره و 830 پست هم منتشر کرده است.

لیلا خانوم تو تازه ترین پست اینستاگرامی دو تا عکس جذاب از خودش منتشر کرد و البته یک متن بلند بالا و احساسی!

280658249_146862231232550_5328519030204766325_n

280577662_1054333281839766_8497486598262967787_n

لیلا بلوکات تو کپشن این عکس ها از بزرگترین دارای انسان ها گفت و نوشت: به گمانم بزرگترین دارایی زندگی آدمیزاد، همین انسانهای اطرافش، همین کسانی که برایت پیغام می گذارند که اعلام می کنند حواس شان به تو هست. همین کسانی که با دو سه خط پیغام نشان می دهند چقدر دل شان پی تو، دل  تو و درد توست ...که چقدر خوب تو را می خوانند. همین افرادی که پیگیرند...که نباشی دلگیرند...

شوخی بازی لیلا بلوکات با هاشم و سهراب!

اما لیلا خانوم بلوکات به تازگی ویدیویی جالب از پشت صحنه این سریال منتشر کرد که شوخی باحال او با دارا پسر امین حیایی به شدت مورد توجه قرار گرفت و خیلی زود وایرال شد.

لیلا با این همه احساس و زیبایی چرا هنوز جرده؟

لیلا بلوکات سن کمی ندارد و متولد سال 1361 است اما همچنان مجرد است و ظاهرا از این شرایط هم راضی می باشد. او می گوید یا خانوادم میخوان منو شوهر بدن یا مردم! اما از اونجایی که لیلا خانم بلوکات دستش خیلی به کار خیر میره و دائما تو جنب و جوشه، احتمال میده که همسر آینده مثل خودش نباشه و حتی ممکنه جلوی فعالیت ایشونم بگیره به همین دلیل علاقه ای به ازدواج ندارد. البته که این ها گفته های خود خانم بازیگر است نه ما!

bazigaranirani0_1596533830

آبجی های جذاب خانوم بازیگر

لیلا بلوکات دو خواهر به نام های میترا و نوشا دارد که شباهت عجیبی به لیلا دارند و تنها از فرم لب هایشان می توان آن ها را شناخت که کدام لیلا است و کدام نیست!

میترا خواهر کوچک لیلا بلوکات از ایران مهاجرت کرده و همسرش ایتالیایی است. ایشان گویا در زمینه عکاسی و مدلینگ فعالیت دارند.

حدود دو سال پیش بود که لیلا با انتشار تصاویر عروسی خواهر نوشت: من افتخار می کنم که شما دو نفر عشق، آرامش و خانه را در کنار هم پیدا کرده اید. دوستت دارم خواهر! آرزوی خوشبختی و آرامش در کنار هم براتون خواستارم.

mitrabolukat_1606463362_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها