|

پوست سبزه ای و موندی چه رنگایی بیشتر بهت میاد؟ اونش با من کلی ایده خوشگل و سِرتق دارم!

اگر خانومی سبزه هستید و از پوشیدن رنگای جیغ و بهاری واهمه دارید، پس حتما به این مطلب سر بزنید تا با اصول ست کردن رنگ های مناسبتون آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانوم های ایرانی خب به دلیل اینکه آیتم های بیشتری به نسبت خانومای خارجی دارند و باید بپوشن بنابراین کار سخت تری هم در پیش دارن چرا که باید این موارد با هم به خوبی ست بشن، هم از لحاظ رنگ و هم از لحاظ مدل! در مجموع استایل یک خانوم ترکیبی از مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و حتی اکسسوری و آرایش می باشد که هر کدوم از این ها باید به درستی انتخاب بشه تا ظاهری جذاب و اصولی داشته باشید.

در انتخاب لباس حالا به جز اینکه مدل و سلیقه خیلی مهمه، مورد دیگه ای هم وجود داره که شاید کمتر کسی بهش توجه کنه اما شما حتما توجه کنید! تو دنیا میلیارد ها انسان هستش که رنگ پوستشون طیف مختلفی داره اما اگه بخواهیم کلیت رو در نظر بگیریم سه دسته تقسیم میشن. سفید، گندمی، سبزه!

حالا ممکنه بگین از کجا بفهمم من کدومم و باید چیکار کنم؟! در ادامه ابتدا با تشخیص رنگ پوست شروع میکنیم تا ببینیم به کی چی میاد. 

sabaRico-com-117-730

رنگ پوست روشن

  • رنگ آبی زیر چشم این افراد نشان دهنده آن است که پوستشان سفید است.
  • این نوع پوست رنگدانه‌های بسیار کمی دارد و پوست این افراد سفید و شیری رنگ می‌باشد.
  • این افراد اگر بخواهند در مقابل نور خورشید برنزه شوند، سریع دچار آفتاب سوختگی خواهند شد.

رنگ پوست گندمی

  • پوست‌های گندمی به ندرت در برابر نور آفتاب به سوختگی دچار می‌شوند.
  • این افراد به راحتی و بدون دردسر در برابر نور آفتاب برنزه می‌شوند.

رنگ پوست سبزه

  • رنگ پوست این افراد تقریبا شبیه رنگ زیتون است.
  • پوست‌های سبزه معمولا موهای تیره‌ای دارند.
  • این پوست از ترکیب سه رنگ زرد، سبز و کمی هم قهوه ای ساخته شده است.

Untitled

حالا همه اینهارو گفتیم تا برسیم به این قسمت و یکی از این رنگ هارو بررسی کنیم که چی بهش میاد و چی نمیاد! خانومای سبزه اصولا به دلیل رنگ تیره تری که دارند شاید انتخاب لباس براشون سخت تر باشه به همین دلیل خوبه که این مطلب رو تا انتخا بخونن و نمونه هارو ببینن.

زرد و خردلی

طور کلی رنگ جذاب خردلی منحصر به هیچ گروه سنی یا جنسیت خاصی نیست. هم خانم‌ها و هم آقایان در هر محدوده‌ی سنی که باشند می‌توانند از آیتم‌های جذاب خردلی در استایل‌شان استفاده کنند و بدرخشند. با این حال در استایل خردلی نکاتی هست که باید به آن‌ها دقت کنید تا استایل جذاب‌تری داشته باشید.

خردلی جزو رنگ‌های گرم طبقه‌بندی می‌شود؛ رنگی که گرما و نور آفتاب را تداعی کرده و جلب توجه می‌کند اما چندان مانند زرد روشن یا لیمویی در چشم نیست و بیشتر تمایل به خنثی بودن دارد. رنگ خردلی از رنگ هایی می باشد که به خانوم های سبزه برای استایل پیشنهاد می شود.

Untitled

قرمز و زرشکی

رنگ قرمز نشانه انرژی است ولی باید توجه داشت که از آن دسته رنگ‌هایی نیست که بتوان همیشه یا به طور مرتب پوشید. همچنین شخص را کمی چاق‌تر از سایز واقعی‌ نشان می‌دهد.

شاید بگید نه قرمز اتفاقا به سبزه ها نمیاد! اما باید بدونید که این رنگ جذاب و دوست داشتنی طرف های مختلف داره که شما باید رنگ مناسب خودتون رو پیدا کنید تا ببینید چقد قرمز میتونه به یک خانومه سبزه بیاد.

272683194_670731547693144_5250736844986043611_n

سبز و زیتونی

سبز و زیتونی رنگ هایی محبوب در صنعت مد و فشن هستند، چون به هر نوع رنگ پوستی می‌آید. اگر اهل دنبال کردن‌ ترندهای برتر مد باشید، حتماً می‌دانید که زیتونی یکی از رنگ‌هایی است که هر سال در فشن شوها دیده می‌شود. طراحان لباس علاقه خاصی به این رنگ دارند، چون که جذابیت زیادی به استایل فرد می‌دهد و در عین حال، به راحتی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود.

در مجموع سبز از رنگ های ایده آل برای خانوم های سبزه می باشد.

Untitled

صورتی

رنگ صورتی از رنگهای گرمی محسوب می شود که در بیشتر فرهنگ ها به عنوان یک رنگ ناز و دخترانه شناخته شده است، صورتی بخاطر رنگ منحصر به فردش گزینه خوبی برای به کار بردن در فصل های سرد و همچنین عالی ترین انتخاب برای فصل بهار می باشد. رنگ های پیشنهادی همراه با صورتی: خاکستری، آبی، سفید، قرمز، کرم شتری، سبز ترکیبی می باشند که جذاب خواهند شد.

صورتی نیز همانند قرمز در ذهن شاید برای یک خانوم با پوست سبزه چندان جالب به نظر نیاد اما اگر در تناژ درست و با آیتم های درست انتخاب بشه میتونه زیبایی خاصی رو به وجود بیاره.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

تصاویر از پیج: (mahshiid_ff)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها