|

تولد شاهانه "مهران غفوریان" واسه خانومش با یه کیک غول؛ عجب بابا آخه پاپیون جای شال!

mehran ghafourian shayanews

مهران غفوریان بازیگر طنز و باحال ایرانی می باشد که به مناسبت تولد همسرش آرزو جشن تولدی زیبا و تصویری زیباتر منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مهران غفوریان بازیگر محبوب و معروف ایرانی می باشد که البته تو چند سال اخیر اول به دلیل لاغری بیش از حدی که داشتن کمی از محبوبیتشون کم شد و مردم با همون ابعاد و تپلی قبل بیشتر دوستش داشتن، دوم اینکه مهران غفوریان نیز همانند بسیاری از همکارانش برای جذب مخاطب وارد بازی به اسم حاشیه شد و سعی دارد تا با مواردی مختلف خود را وارد فضای مجازی و جنجالات کند!

خیلی از کاربران بر این نظرند که مهران غفوریان تصاویر همسر خود را با پوشش و حجاب نه چندان کامل منتشر می کند و راحتی خانوادگی شان را نشان میدهد تا خبرساز باشد و به همین جهت هم برخی مواقع خیلی از کاربران نظراتی منفی میدهند و برخی هم مثبت! آقا مهران غفوریان به تازگی عکسی زیبا و خانوادگی همراه با همسر و دخترش هانا منتشر کرد که البته بی دلیل هم نبود و به مناسبت زادروز و تولد آرزو غفوریان یعنی همسرشون بود.

Untitled

البته اگر فکر میکنید این تصویر بدون کپشن بود سخت در اشتباهید چرا که آقای غفوریان در متن تصویر نوشت: ۲۷ / ۲ / ۱۳۶۵

زادروز زیبایت مبارک عزیز دلم

عشقم ،. دوستت دارم آرزو

(همسرم در این عکس حجاب دارند و روسری مشکی به صورت پاپیونی به سرشون بسته)

Untitled

مهران غفوریان عاااشق خانوم بچهاس!

ناگفته نماند مهران غفوریان بسیار علاقمند به هسر و فرزندش می باشد به طوری که تصاویر بسیاری از آنها به خصوص دخترش هانا در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. در ادامه تصاویری از مواردی که گفتیم را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

عشق جنجالی یا خالصانه؟!

اما جدا از این ها مهران غفوریان با وجود اینکه دیر زدواج کرد اما عاشقانه همسر و دخترش را دوست دارد به گونه ای که وقتی که برای فیلمبرداری سریال نیسان آبی به ترکیه رفته بودند با هانا تماس تصویری گرفت و زار زار گریه کرد. این ویدیو نظرهای کاملا مختلف از سوی کاربران داشت که عده ای این رفتار او را برای دیده شدن و منفی خطاب کردند و برخی دیگر از هم نگاه عشق پدرانه و مثبت نظر دادند. عکس دیگر که آرزو غفوریان و مهران غفوریان منتشر کرند را مشاهده می کنید که البته این عکس و قربون صدقه برای آقای بازیگر است.

278103193_1135856367206929_2789507699869343916_n

حاشیه بی حجابی همسر خوشگل مهران

در این میان که بسیاری از هنرمندان در حال طلاق و یا جدا شده از همسرشان هستند این نوع عاشقانه ها برای مخاطب بسیار زیبا و جذاب به نظر می آید. 

اما چندی پیش هم تصویری از مهران غفوریان همراه با همسرش منتشر شد که ظاهرا در خارج از کشور حضور دارند و مهران خان به مناسبت تولد خود با همسر خوش چهره اش آن را به اشتراک گذاشت که این تصویر هم با بازخورد زیادی همراه شد.

عده ای برای آن ها آرزوی خوشبختی کردند و از دیدن این زوج ذوق زده شدند، عده ای هم از بی حجابی آرزو غفوریان نظرات تندی نوشتند.

Untitled+(1)

ورزشکار بودن آقا مهران

وقتی صحبت از هیکل مهران غفوریان به میان می آید طبیعی است که ذهن مردم معطوف موارد خاصی شود و برایشان عجیب باشد که چطوری مهران غفوریان با این وزن در کاراته و رشته های رزمی فعالیت می کند اما واقعا این طور می باشد مهران غفوریان در رشته های رزمی با برادرش فعال بوده است.

Untitled

بیوگرافی جالب مهران غفوریان

مهران غفوریان زاده سوم شهریور ۱۳۵۳ در تهران بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. وی فارغ‌التحصیل رشته نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی می‌باشد.

در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها