|

شومیز عجب چیز باحالیه ها! بلند و کوتاه، مهمونی و خیابون میشه همه جوره تیپ زد آس و ناز

فصل بهار و تابستان شومیز پوشیدن خیلی انتخاب مناسب و خوبیه اما برای انتخاب شومیز باید یه چند تا نکته رو مدنظر قرار بدید با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
5

شومیز زنانه از جمله آیتم‌ پرکاربرد در کمد لباس است که شما می‌توانید آن‌ها را با ترکیب رنگ‌های مختلف در استایل‌های متنوع استفاده کنید. انتخاب اکسسوری‌های مناسب در کنار شومیزهای زنانه باعث جذابیت بیشتر آن‌ها خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» قابلیت ست کردن شومیز در کنار سایر لباس‌های موجود در کمد شما کار بسیار راحتی است تنها پیشنهاد ما به شما استفاده از خلاقیت در هنگام ترکیب گزینه‌های مختلف است تا علاوه بر خودتان اطرافیان شما هم از ترکیب ‌العاده‌ای که برای خود خلق کرده اید لذت ببرند. اگر شما هم دوست دارید تنها با خرید یک محصول و اضافه کردن آن به کمد خود چند هدف را نشانه گیری کنید ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

23928_web_1ivHa_1644163958

تو بهار و تابستون شومیز جذاب بپوش!

فصل بهار و تابستان زمان مناسبی جهت استفاده از انواع تاپ و کراپ تاپ در استایل‌های روزانه و رسمی است که استفاده از شومیز در کنار این آیتم باعث جذابیت بیشتر استایل شما خواهد شد. پیشنهاد ما پوشیدن شومیزهای حریر یا نخی روی کراپ تاپ است. به این صورت که به جای بستن دکمه‌های آن از گره زدن استفاده کنید و ظاهر زیبایی را در استایل خود خلق کنید. استفاده از این روش در کنار انواع دامن و شلوارهای مختلف ظاهر شما را بی نقص نشان می‌دهد.

فراموش نکنید که استفاده از اکسسوری‌ها و زیورآلات به کامل‌تر شدن استایل شما و جذابیت آن کمک می‌کند. اگر به دنبال شومیز مناسب جهت استفاده در کنار سایر آیتم‌ها هستید انتخاب رنگ خنثی نتیجه بهتری را به همراه خواهد داشت.

ba059d15c15798d789e601446a14c94f

ترکیب شومیز با مانتو کتی

همانطور که اطلاع دارید چند سال است که مانتو کتی محبوبیت بسیار بالایی در بین خانم‌های شیک پوش به دست آورده‌اند و شما می‌توانید از انواع شومیزها در زیر آن‌ها استفاده کنید و در نتیجه ظاهر شیک و جذابی را برای خود خلق کنید. اگر دوست دارید گزینه مناسبی را برای در امان ماندن از گرمای هوای گرم روزهای پایانی فصل بهار انتخاب کنید پیشنهاد ما خرید یا انتخاب انواع شومیزهای نخی برای استفاده در زیر مانتوهای کتی است.

شما می‌توانید از انواع شلوارهای جین و پارچه ای با مدل‌های مختلف در کنار این ترکیب استفاده کنید و ظاهر مناسب و جذابی را برای فصل بهار خلق کنید.

274699298_499067515085208_6996962383973324194_n

اصلاً بی خیال مانتو بشو و فقط شومیز بپوش البته بلندش!

همانطور که گفتیم شومیزها کاربردهای بسیار متنوعی برای خانم‌ها دارند به طور مثال انواع شومیزهای بلند و اورسایز محصول مناسبی جهت استفاده به عنوان مانتو هستند تا در کنار استایل کژوال و روزانه مناسب به شما کمک کنند تا از راحتی بالایی در طول روز برخوردار باشید. شما می توانید از شومیزهای بلند، به صورت جلو بسته و جلو باز استفاده کنید. اگر جزو آن دسته هستید که طرفدار استفاده از شومیزها به صورت جلو باز هستند انتخاب انواع تیشرت‌های تک رنگ و طرح دار در کنار شلوار جین مام استایل ترکیب فوق العاده‌ای خواهد بود.

280751164_576189100752609_5615506358008733497_n

علاوه بر این که شما می‌توانید از شومیز‌های بلند به عنوان مانتو استفاده کنید، ترکیب مناسب از آنها سبب می‌شود تا به گزینه جذابی جهت استفاده در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه تبدیل شوند.

برای اینکه بتوانید شومیز بلند خود را به گزینه مناسب جهت مهمانی تبدیل کنید، کافی است از اکسسوری‌های متنوع مانند انواع زیورآلات طلایی به همراه کفش پاشنه بلند را به ترکیب خود اضافه کنید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها