|

"محیا دهقانی" با تیپ پسرونه اما اکسسوری دخترونه؛ خانوم آرتیسته و از سلاطین تضاده!

mahya dehghani shayanews

محیا دهقانی از بازیگران خوش استایل سینما و تلویزیون است که به تازگی درنقش های متفاوت خوش درخشیده و طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- محیا دهقانی از بازیگرای تازه کار و خوش استایل سینما و تلویزیونه که یه شبه تونسته به موفقیت باورنکردنی برسه. این خانوم بازیگر اولین بار در فیلم سینمایی شیار 143 به صورت حرفه ای کار بازیگریش رو شروع کرد و تو سریال پربیننده پایتخت با استقبال زیادی از طرف مردم روبه رو شد. اما اوج محبوبیت محیا خانوم برای بازی در سریال نجلاست که نقش متفاوت و جذابش به دل خیلیا نشست.

محیا دهقانی اخیرا تو فیلم "چند میگیری گریه کنی" نقشی رو به عهده گرفته و پست جذابی درباره مراسم اکران این فیلم در پیج اینستاش منتشر کرده.  خانوم سلبریتی اهل استایلای خیلی دخترونه و شیکه و این روزا هم خیلی از فالوورای صفحه های مجازی واسه این جور بازیگرای شیک پوش سر و دست میشکونن.

mahyadehghani70_1652894921_1

شیطنت های محیا خانوم تو اینستا!

محیا دهقانی معمولا نقشای آروم و خیلی خانومانه رو بازی کرده، ولی با یکم گشت و گذار تو پیجش میشه فهمید که خیلیم آروم نیست و شیطونی های خاص خودش رو داره. خانوم بازیگر خوش چهره، عاشق ژست گرفتنای خاصه و خیلی دوست داره متفاوت تر از آنچه هست به نظر بیاد و واسه همینم برخلاف رنگ پوستش، تو انتخاب میکاپ برنزه بودن واسش در اولویته.

mahyadehghani70_1651856058

خانوم بازیگر اکسسوری باز و فراری از تبلیغات!

محیا دهقانی خیلی اکسسوری و زیورآلات دوست داره و در عین اینکه تیپای ساده و شیک میزنه، اما خیلی از دستبند و گردنبنداش چشم گیره. درواقع اولین چیزی که تو عکساش به چشم میاد، آویزه های پر نگینشه که حسابی دل فالوورای این سلبریتی دوست داشتنی رو برده.

شاید الان با خودتون فکر کنین که این بازیگر زیاد اهل تبلیغات و این حرفاست، اما اصلا اینطور نیست. نکته جالب درباره این بازیگر علاقه نداشتن به تبلیغات زیاد تو فضای مجازیه و برخلاف شهرت زیادش تو این روزا اما برخلاف خیلی از سلبریتیای دیگه خبری از معرفی میکاپ آرتیست و این جور تبلیغات نیست.

mahyadehghani70_1651940433

صدایی دلنشین در کنار بازیگری حرفه ای!

محیا دهقانی فقط بازیگر حرفه ای سینما و تلویزیون به حساب نمیاد و تو حوزه های دیگه مثل دوبلوری هم فعالیت میکنه. این خانوم بازیگر دوست داره همیشه اثری از خودش تو سینما داشته باشه و تو بعضی پستاش از بازی در فیلمای بی نتیجه شکایت کرده. به همین خاطر بعضی اوقات به جای بازیگری، دوبلوری میکنه و مهارتش تو این کار رو هم به رخ میکشه.

خانوم عشق موسیقی، ولی بی استعداااد

محیا دهقانی یکی از عاشقان موسیقی و سازه و تو بچگی هم کم و بیش ساز دهنی میزده. این خانوم بازیگر با گذر زمان متوجه میشه که استعدادی تو این زمینه نداره ولی همچنان موسیقی های مختلف رو دنبال میکنه. البته محیا خانوم معتقده که فقط میتونه خوب به موسیقی گوش کنه ولی چیزی از اون سر در نمیاره!

mahyadehghani70_1602578780_1

محیا خانوم نترس در بازیگری!

در سینما بازیگرای زیادی هستن که فقط نقشایی با یه سبک خاص رو قبول میکنن و واسه همین زیاد جا تو دل مردم باز نمیکنن. اما نکته قابل توجه درباره محیا دهقانی سبک و تیپ های جذابش تو نقشای متفاوته.درواقع وقتی یک نقشی به این بازیگر پیشنهاد میشه، سعی داره اون رو به خوبی به نمایش بذاره و از بازخوردای غیرمنتظره هراس چندانی نداره.

mahyadehghani70_1621616072

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها