|

عکس رِمینی شده "فریبا نادری" که فوق العاده جذابترش کرد؛ خانوم مدل یه برند خفن شدن!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر مهربون ایرانی می باشد که انگاری زده تو کار مدلینگ و عکس و ویدیویی در این راستا منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر خوش چهره و البته خوش نقش ایرانی می باشد که در این چند سال کارنامه کاری اش بیشتر در سریال های تلویزیونی ایفای نقش داشته به گونه ای که شاید تا به حال مخاطب موی او را در فیلم و سریالی ندیده باشد! حالا منظور چیه؟ یعنی فریبا نادری هیچگاه روی پرده سینما نبوده و در تلویزیون هم که حجاب ها کامله!!

البته که فریبا خانوم نادری به تازگی در فیلم "خائن کشی" ایفای نقش داشته که هنوز به اکران نرسیده. حالا از این ها که بگذریم این بازیگر دوست داشتنی در صفحه اینستاگرام خود فعالیت زیادی دارد و اکتیو است و در حال حاضر نیز بیش از 2 میلیون کاربر دنبال کننده او هستند. خانوم بازیگر این روزها مشغول یه فعالیتی شبیه به مدلینگه و تصاویر و تیکه ویدیوهایی هم به اشتراک میگذارد. وی به تازگی عکسی منتشر کرد که چنین بود و با نظرات خوب هوادارانش همراه شد. البته که بقول کاربران این تصویر به نظر میرسه با برنامه رمینی کیفیتش بالا رفته باشه و جذابتر شده باشه.

Untitled

مایه داره ولی مثل مایه دارا نمیچرخه!!

یکی از سلبریتی هایی که دو بار تصمیم به ازدواج گرفته فریبا نادریه. این بازیگر معروف و خوش استایل دفعه دوم یه شوهر پولدار رو تور کرده و یه رستوران هم به طور شریکی اداره میکنن. اما بعضی وقتا اینقدر از لباس ها و استایل های تکراری استفاده میکنه که برای دنبال کننده ها و مردم سوتفاهم پیش میاد که جریان چیه. مثل زمانی که دو تا پست رو با یه شال به اشتراک گذاشت، شاید هم خیلی شال خرسی دوست داره.

fariba_naderi___1648744391

fariba_naderi___1652028868

 fariba_naderi___1652193826

مادلینگ فریبا نادری

فریبا خانوم نادری از فعالین اینستاگرام و قرتی بازیای تبلیغی و مدلینگ و اینجور موارد می باشد. البته که تو این شرایط اقتصادی هر کسی ممکنه از هر طریقی بخواد درآمد داشته باشه و فردی که معروفه هم از این آپشن استفاده کرده و پول در میاره.

این روزا خیلی از خانومای بازیگر هستن که برای مزون و یا سالن های آرایشی لوکس مدل میشن و یا عکاسی می کنن و... در ادامه هم ویدیویی کوتاه از فریبا نادری مشاهده می کنید.

فریبا نادری ممکنه یه وقتایی با هشتگ های نامربوط و عجیب و یا فیگورهایی که میگره و لباشو غنچه میکنه سوژه کاربرا قرار بگیره و حاشیه دار بشه اما در مجموع شخصیتی باحال و آرام دارد. این بازیگر که برخلاف نقشش در سریال ستایش روحیه ای مهربانتر دارد فن پیج های زیادی هم هستند که خانوم بازیگر رو حمایت میکنن که در ادامه یکیشونو مشاهده می کنید که فریبا نادری جهت تشکر استوریش کرد.

ازدواج های فریبا نادری!

به گزارش شایانیوز: فریبا نادری در حال حاضر همسری پولدار دارد و اصلا نصف شهرت خانم بازیگر در فضای مجازی برای خانه مجللی است که در برنامه "شام ایرانی" نشان همه داد! فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و ظاهرا اینطور که معلوم است بازیگران یا ازدواج نمی کنند یا چند باری ازدواج کرده اند و تعداد زوج هایی مثل جواد عزتی و مه لقا باقری که سال هاست باهم زندگی می کنند و کم حاشیه هستند کم است!

دعوای دختر فریبا نادری وسط لایو

فریبا نادری ابتدا با مسعود رسام کارگردان معروف که ازش کلی بزرپتر بود ازدواج کرد اما بیماری سرطان همسرش خیلی زود به این وصلت و عشق پایان داد تا اینکه خانوم بازیگر برای بار دوم ازدواج کرد اما اینبار با مردی پولدار به نام مرداد طباطبایی! و این زوج حالا دختری به نام یارا دارند که در کانادا به دنیا آمد و حالا فریبا نادری گاهی ویدیو هایی هم از او منتشر میکند. مدتی پیش فریبا نادری وسط لایو بود که دخترشم میاد وسط لایو اما رفتار مهربونه خانوم بازیگر با دخترش باعث میشه تا برخی خوششون بیاد و برخی هم طبق معمول کامنت منفی بدن!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها