|

"لیلا اوتادی" از زاویه فک زیادی چونش شُره کرد؛ فِیک بازی خانم بازیگر تو هالیوود!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی از بازیگران خوش استایل سینما و تلویزیون است. خانم سلبریتی با انتشار استوری در پیج اینستاگرام تلاش دارد خود را امیدوار نشان دهد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا اوتادی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که طرفداران بسیاری رو در طول این سال ها برای خودش جمع کرده. خانوم بازیگر بیش از 2.8 میلیون فالوور داره و آغاز محبوبیت او به سریال مهر و ماه بر میگرده. لیلا خانوم به خاطر چهره جذاب و استایل مناسبی که داره علاوه بر حرفه بازیگری، کارهای مادلینگ رو هم انجام میده.

لیلا اوتادی جزو بازیگران پرحاشیه به حساب نمیاد، اما نسبت به اتفاقاتی که در جهان یا کشور خودمون میفته هم بی تفاوت نمی نشینه. او اخیرا استوری در پیچ اینستاگرامیش منتشر کرده و در اون شعری از شاعر معروف و پرآوازه فریدون مشیری گذاشته. خانوم اوتادی تو این استوری چهره خیلی متفاوتی از خودش رو به نمایش گذاشته. 

leilaotadii_2842321169887147909_417939960

خانوم سلبریتی عاشق میکاپای خاص و جذاب!

لیلا اوتادی بین بازیگرها به زیبایی و خوش استایلی معروفه و خیلی هم اهل پز دادن تو این زمینه نیست، اما این باعث نمیشه که از مدلینگ شدن چشم بپوشه. خانم سلبریتی علاقه زیادی به میکاپ های غلیظ داره که این موضوع رو با کمی گشت و گذار تو اینستا میشه به راحتی متوجه شد.

leilaotadii_1642788371

شیطنت های لیلا اوتادی در فیلم های هالیوودی!

لیلا خانوم با وجود زیبایی که داره اما خیلی علاقه مند به فتوشاپ کردن عکساش و نشون دادن چهره ای متفاوت به طرفداران است. واسه همین هم بعضی اوقات شیطونی هایی میکنه و چهره خودش رو روی بعضی از نقش های هالیوودی میذاره و باعث تعجب خیلی از دنبال کننده هاش میشه. بعضی از کاربران هم معتقدن که این خانوم بازیگر شباهت زیادی به اسکارلت داره. تصور کنید سلبریتی عشق فتوشاپ و این حرفا با شنیدن این قضیه چه کارا که نمیکنه!

لیلا خانوم تو عمان چیکار میکنه!

لیلا اوتادی مدتی بود که برای اکران فیلمش در عمان با ظاهری خیلی متفاوت و خاص، به شهر مسقط سفر کرده بود. این موضوع حواشی بسیاری رو برای خانوم بازیگر به دنبال داشت. بعضی از کاربران میگفتن که لیلا خانوم به عمان مهاجرت کرده و برای همیشه موندگار شده. اما بعد از گذشت زمان معلوم شد که این قضیه شایعه ای بیش نبود.

leilaotadii_1641205942_1

5645072

هر چه پیش آید، خوش آید!

برخلاف بسیاری از بازیگران که علاقه مند به تیپ های خاص، بدون چادر یا برعکس عاشق نقش های چادری و محجبه هستن، خانم اوتادی نشون داد که در هر دو این نقش ها زیبا و خوش ترکیب به نظر میاد. برای همین هم بعضی از کاربران دوست دارن لیلا اوتادی رو مثل نقشی که تو سریال گاندو داشت ببینند. ولی سلبریتی خوش چهره ما با انتشار برخی از پستاش اینو ثابت کرده که براش فرقی نداره که تو چه تیپ و با چه مدل آرایشی باشد. بلکه هر جوری که دلش میخواد میگرده و خیلی نظرات دیگران روش تاثیر نمیذاره.

275794064_132244029321285_3078108799887806923_n

leilaotadii_1642367297

استعدادی که توسط خسرو سینمای ایران کشف شد!

لیلا اوتادی بازیگری خوش نام و محبوب در سال 1362 در تهران به دنیا اومد. خانوم اوتادی هم مثل خیلی از سلبریتی های موفق در مراحل اول زندگیش و شروع دوران بازیگریش با مخالفت های پدرش مواجه شد. لیلا خانوم از بچگی علاقه زیادی به بازیگری داشت و برای اولین بار این استعداد توسط خسرو شکیبایی کشف شد. با گذشت زمان این خانوم بازیگر موفق شد پدرش رو برای شروع این حرفه راضی کند.

leilaotadii_1617186446

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها