|

هوا گرمه و از شلوار تنگ عاصی شدی؟ با این جینای گله گشاد و مانتو ستش تیپ بزنُ حال کن!

تابستان داره کم کم از راه می رسه و در کنار مانتو انتخاب یه شلوار جین مناسب و خنک می تونه بسیار لذت بخش باشه.

لینک کوتاه کپی شد
3

تقریباً همه‌ خانوم ها شلوار جین را دوست دارند و از کمدشان حذف نشدنی است. اما یافتن یک شلوار جین مناسب برای استایل هر فصل، مثل یک کشف مهم می‌ماند و در واقع انتخاب شلوار مناسب در بین تنوع چشمگیر شلوار های جین، یک تبحر است.

به گزارش «شایانیوز» هرچه هوا رو به گرما می‌رود، بافت پارچه‎‌ی لباس‌ها ظریف و الگوی آن‌ها گشادتر می‌شود تا تحمل آب‌وهوای سوزان تابستانی ممکن‌ شود. در روزهای آخر بهار و با رسیدن گرمای طاقت‌فرسای تابستان، شلوار جین گشاد می‌تواند شما را از تجربه‌ی تلخ تلفیق گرما و شلوار جین جذب نجات دهد و به‌جای آن استایلی خنک در روزهای داغ برایتان خلق کند. در این مطلب می‌خواهیم چند مدل از شلوارهای جین گشاد را به شما معرفی کنیم.

مانتو+بلند+رو+چطور+ست+کنیم؟

- شلوار واید لگ یه جین گشاد و جذاب

شلوار واید لگ یکی از زیباترین انواع شلوار جین گشاد است و با پوشیدن این شلوار استایلی فوق‌العاده پیدا خواهید کرد. شلوارهای واید لگ الگویی گشاد دارند و در قسمت ران، زانو و ساق کاملاً آزاد هستند. همچنین هرچه به قسمت دمپای شلوار نزدیک می‌شویم، عرض آن بیشتر می‌شود. این شلوارها اندام را بسیار زیبا جلوه می‌دهند و با فاق بلندی که دارند، کمر کم‌عرض‌تر و قد بلندتر به‌نظر می‌رسد.

همه+چیز+راجع+به+شلوار+واید+لگ (1)

واید لگ مناسب چه کسانی است؟

الگوی شلوار گشاد واید لگ اندام بلندبالایی برای شما می‌سازد و قد پای شما را به‌صورت اغراق‌‌آمیزی بلند و خوش‌فرم نشان می‌دهد. بنابراین اگر بلندتر به‌نظر رسیدن برایتان اهمیت دارد، در هنگام خرید شلوار واید لگ، به اندازه قد آن دقت کنید تا بلند باشد و قسمت دمپا حداقل با روی کفش‌تان مماس شود. همچنین هرچه عرض دمپا نسبت به قسمت‌های بالایی بیشتر باشد، قد پا بلندتر به‌نظر می‌رسد. هر نوع فرم بدن با پوشیدن این سبک از شلوار لی گشاد، فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد. در انتخاب کفش نیز دست‌تان باز است و می‌توانید سراغ کفش‌ها و صندل‌های پاشنه‌بلند تابستانی بروید، کالج بپوشید یا آن را با یک کتانی سبک مخصوص تابستان ست کنید.

- یه تیپ اسپرت با شلوار جین بگی

شلوار جین بگی یکی از زیباترین انواع شلوار جین گشاد برای استایل‌های تابستانی است و ظاهری اسپرت و راحت برایتان می‌سازد. این شلوار الگویی فوق‌العاده راحت و آزاد دارد و احساس مطلوبی در روزهای گرم تابستان به شما می‌دهد. شلوار جین بگی از دهه‌ی نود تا امروز، انتخاب جین‌پسندهایی است که احساس راحتی در لباس، از الویت‌های آن‌ها در زمان انتخاب محسوب می‌شود. شلوار جین بگی فاق بلند و کمری چسبان دارد و الگوی آن از ران تا دمپا عریض است.

شلوار پاچه گشاد البته شرطه ها...

شلوار پاچه گشاد یکی از زیباترین انواع شلوار جین در سبک راحت و در عین حال شیک است که از کمر تا زانو تقریباً الگویی فیت دارد. اما بعد از رسیدن به زانو کم‌کم عرض آن بیشتر می‌شود. این شلوار در فصل تابستان می‌تواند انتخاب راحتی باشد، البته به‌ شرط آنکه از پارچه‌ی جین نازک و کاغذی دوخته شده باشد. ناگفته نماند که خنکی و راحتی این شلوار نسبت به واید لگ کمتر است و اگر می‌خواهید در قسمت بالای زانو هم شلوار آزاد باشد، سراغ واید لگ بروید. فراموش نکنید که هرچه قد این شلوار بلندتر باشد و کفش را بپوشاند، اندام بلندبالاتری پیدا خواهید کرد.

272301366_1111562522971650_394350208240645370_n

اصول ست کردن شلوار دمپا گشاد با انواع مانتو

در زمان خرید مانتو با شلوار دمپا گشاد این نکته را در نظر داشته باشید که بلندی مانتو باید تا روی زانو یا بالای زانو باشه تا مدل شلوار خودش نشون بده.

بهترِ از مانتویی استفاده کنید که فیت تنتون باشه به این معنی که تنگ یا گشاد نباشه.

این شلوارها رو میتونید با مانتوهای جلو باز، جلو بسته یا کوتاه ست کنید.

-جین مام فیت و مام استایل مناسب تابستون داغ!

شلوار جین مام از زیباترین انتخاب‌ها در بین انواع شلوار جین گشاد محسوب می‌شود و با دو عنوان مام فیت و مام استایل در دنیای مد شناخته شده است. فاق بلند هر دو سبک مام جین بلند است و این ویژگی کمر را باریک‌تر نشان می‌دهد. راحت‌ترین الگوی شلوار مام، به‌جای کمر دکمه‌دار، کمر کشی دارد.

شلوار مام در قسمت ران و باسن، دوخت آزاد و راحتی دارد و به همین دلیل این شلوار می‌تواند در فهرست انواع شلوار جین مخصوص تابستان قرار گیرد. الگوی مام فیت نسبت به مام استایل، کمی جمع‌وجورتر است و اگر به‌ علاقمند به فرم آزادتر شلوار هستید، در میان دو الگو شلوار جین مام، مدل مام استایل را انتخاب کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

شلوار+مام+استایل+رو+چطور+ست+کنیم؟

شلوارهای مام رو با چه مانتوهایی ست کنیم؟

این مدل شلوار ها که گشاد هستند بهتر است تا با مانتوهای کتی و یا مانتو های راحتی که شباهت به پیراهن مردانه دارند پوشیده شود اما نکته مهم این است که باید مانتو کوتاه باشد تا جلوه زیبایی به استایل شما بدهد.

اگر هم تمایل به پوشیدن مانتو های بلند دارید بهتر است که مانتو نیز گشاد باشد و جذب نباشد و ترجیحا جلو باز باشد تا ترکیبی درست و زیبا شود.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها