|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که یه شبه از این رو به اون رو شدن؛ کوبدن از نو ساختن!

بسیاری از بازیگران به دلیل اضافه وزن، مدت زیادی کم کار شدند یا طرفداران خود را از دست دادند. به همین دلیل دست به انجام عمل های زیبایی زدند.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یکی از کارهای زیبایی که امروزه خیلی بین بازیگران و سلبریتی ها در حوزه های مختلف باب شده، عمل های لاغریه. بازیگرهایی که مدام زیر ذره بین مردم هستند، کافیه کمی اضافه وزن داشته باشن، اونموقع است که فورا با حجم زیادی از انتقادات از سمت طرفدارانشون روبه رو میشن و حتی در برخی موارد دیده شده که از تعداد فالووراشون به شدت کم شده و به گفته بعضی ها از سینما دور می افتن.

برای همین هم خیلی از سلبریتی ها خصوصا خانم های بازیگر که این جور حرفا بیشتر روی اعتماد به نفسشون تاثیر منفی میذاره، تصمیم میگیرن از روش های مختلف فرم مناسبی به ظاهرشون بدن. البته بهتره به این موضوع هم اشاره کنیم که بعضی تغییرات در ظاهر بازیگران بخاطر پذیرفتن نقش هایی است که این مدل شکل بدنی رو می طلبه.

Untitled

شروع تغییر ظاهر خارق العاده نعیمه نظام دوست!

نعیمه نظام دوست از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است. خانوم بازیگر 47 سال داره و در تهران به دنیا اومده. این سلبریتی خوش چهره در یک دوره نقش های بسیاری چه تو سریال و چه در فیلم های سینمایی بازی می کرد، اما بعد از گذشت مدتی تصویر او در فیلم ها و سریال ها کمتر دیده میشد، تا جایی که هنرهای این بازیگر تقریبا داشت رو به فراموشی میرفت.

پس از مدتی هواخواهان او متوجه میشوند که علت دوری او از سینما و تلویزیون اضافه وزن شدیدی است که گریبان گیر خانوم بازیگر شده. نعیمه نظام دوست معتقده که به هم خوردن ظاهر او به دلیل مصرف بی اندازه کورتون است. اما چند سالی میشه که با انجام عمل بالون گذاری در معده و ورزش تونسته به وزن معقولی برسه و دوباره در قالب نقش های گوناگون جلوی دوربین بیاد.

یمه+نظام+دوست

چاقی شهره لرستانی، مانعی بزرگ برای ایفای نقش ها!

شهره لرستانی بازیگر باسابقه و بسیار حرفه ای به شمار میاد که تابحال تو سینما و تلویزیون نقش های ماندگاری رو به عهده گرفته. خانم لرستانی نمونه یکی از بازیگران دهه چهلی بسیار موفق در حوزه کاریش است که تا حالا هنوز ازدواج نکرده.

این بازیگر خوش سبک در دهه هفتاد به یکی از محبوب ترین چهره های سینما تبدیل شد، اما به طور ناگهانی تصمیم گرفت دیگه جلوی دوربین نیاد و این موضوع هشت سال طول کشید که البته علت این موضوع شکست عشقی بود. بعد از این مدت شهره خانوم با اضافه وزن قابل توجهی دوباره به فضای بازیگری برگشت که این موضوع خیلی جاها مانع از ایفای نقش او می شد. شهره لرستانی سال 1400 عمل اسلیو معده انجام داده و از اون پس برای اجرای نقش های مختلف دستش بازتره.

shohreh-lorestani-photokade-c2

قصه لاغری الهام حمیدی از کجا شروع شد

الهام حمیدی از بازیگران خوش استایل سینماست که سال 56 در تهران به دنیا اومد. خانم سلبریتی دو بار ازواج کرده و الان هم با یکی از سرمایه دارای ایرانی ازدواج کرده. این بازیگر در طول یک دوره اضافه وزن شدیدی پیدا کرد که بعضی از کاربران حدس بر حاملگی او می زدند. زمانی که خانم حمیدی مهمان دورهمی بود وزنی حدود 87 کیلوگرم پیدا کرده بود که دقیقا در اون دوره هم زیاد کار نمیکرد. اما بعد از آن با ورزش و کم خوری تونست وزن خودش رو به 74 کیلوگرم کاهش دهد.

Untitled

وقتی باران کوثری مجبور میشه وزن کم کنه!

یکی از محبوب ترین بازیگرهای سینما و تلویزیون که سالیان زیادی مشغول به کاره و همچنان طرفدارنش روز به روز بیشتر می شوند، باران کوثری است. این سلبریتی خوش استایل از دهه شصتی های موفق در عرصه بازیگری است که برای اولین بار با سریال زیبای صاحبدلان محبوب دل های مردم شد.

باران خانوم از بازیگرایی بود که طرفدارانشون هیچوقت فکر نمیکردن یه روزی جزو سلبریتی های چاق به حساب بیان، اما کارهای مداوم و استرس های گاه و بیگاه این اتفاق رو برای خانم کوثری رقم زد. جالبه که همین بازیگری هم باعث شد ایشون اراده کاهش وزن رو پیدا کنن و برای بازی در فیلم عرق سرد، 21 کیلو وزن کم کرد.

بی+همه+چیز»

بهاره رهنما انگیزه ای برای لاغری بازیگران!

بهاره رهنما جزو بازیگران بسیار حرفه ای در زمینه فیلم و سریال های کمدی و جدی به شمار میاد که دو بار تجربه زندگی زناشویی داشته که هر دوی آن ها نهایتا به طلاق ختم شد. این سلبریتی محبوب به طور ناگهانی اضافه وزن زیادی رو در طول زندگیش تجربه کرد و برای رهایی از آن تصمیم گرفت عمل بالون گذاشتن در معده رو امتحان کنه، اما هیچ نتیجه ای از این عمل برای او حاصل نشد. پس از آن به کمک عمل اسلیو معده موفق به کاهش وزن 40 کیلویی شد.

Bahareh_Rahnnew_06

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اتاق عملی پلاستیکی ایران

  • عاطفه ارسالی در

    ریبایی فقط روشنک گرامی بقیه هیچ جذابیتی ندارن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی