|

به تیپ و مانتو مشکی همممه آرایشی میاد ولی...! اگه میخوای یکه یک باشی فوت فن داره ها

آرایش با لباس مشکی دارای نکات بسیار ویژه و مهمی است با ما در این مقاله همراه باشید تا همه آن ها را به شما بگوییم

لینک کوتاه کپی شد

مانتو و لباس مشکی اون رنگی هست که همه جا می تونید بپوشید به واقع هر زنی در کمد لباس خود به چیزی نیاز دارد که برای هر موقعیت و پرستیژی، مناسب باشد و به طور قطع هیچ لباسی مثل یک پیراهن مشکی نمی‌تواند برای هر مناسبتی دست خود را بالا بگیرد. لباس مشکی که تجسم پیچیدگی، سادگی و تطبیق‌پذیری است، پاسپورت شما برای رسیدن به موفقیت در عرصه­‌های مختلف است، همچنین ارزشمندترین دارایی در کمد لباس‌­های شماست.

به گزارش «شایانیوز» درست است که پوشیدن رنگ مشکی بسیار راحت است و به سختی می‌توان استایل بدی با لباس مجلسی مشکی ساخت، اما همواره می‌توان استایل خلق شده با رنگ مشکی را شکوهمند‌تر ساخت و رمز این کار توجه به جزییات استایل و نوع آرایش است.

آرایش با لباس مشکی دارای نکات بسیار ویژه و مهمی است که قصد داریم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم و با دانستن  نکات و رعایت کردن آن ها بهترین ظاهر را در  هر مجلسی داشته باشید، با ما همراه باشید.

M7-9

چرا هماهنگی آرایش با لباس مهم است و باید به آن توجه کرد؟

اهمیت نوع آرایش با لباس مشکی در زیبایی و ظاهر آراسته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و می تواند زیبایی ظاهر و میزان آراستگی را در هر خانمی دو چندان نماید، البته اگر نوع درست و متناسب انتخاب شده باشد.

با توجه به این که آرایش یک امر کاملا سلیقه ای می باشد، اما رعایت کردن نکاتی که در این ارتباط وجود دارد می تواند زیبایی هر خانمی را دو چندان کند. ما در این قسمت نکات مهم را در آرایش با لباس مشکی ورد بررسی قرار می دهیم.

da035be9b5e06ff41fbcc2babea5e684

با مانتو و لباس مشکی چه رنگ رژ لبی بزنیم؟

یکی از نکاتی که در آرایش با لباس مشکی باید مورد توجه قرار بگیرد، استفاده از رژ لب قرمز می باشد.  استفاده از یک رژ لب قرمز در کنار لباس مشکی، ترکیب یک آرایش کلاسیک را دارد که زیبایی آن فوق العاده می شود. در این نوع آرایش فرد احتاج به حرفه ای بودن در زمینه آرایش نخواهد داشت و تنها با یک آرایش ساده چشم و استفاده از  خط چشم بالدار و مشکی و یک رژ قرمز به راحتی می تواند یک سبک آرایش  بسیار زیبای کلاسیک را برای خود استفاده نماید.

3b0b9afeb08723c9d9bbb4de2749f13b

برای لباس مشکی چشم ها را بولد و پر رنگ آرایش کنید

یک انتخاب بسیار مناسب برای آرایش با لباس مشکی، آرایش چشم ها به صورت دودی و یا اسموکی می باشد. توجه داشته باشید که بهتر است با لباس رنگ مشکی چشم هایتان را به صورت پر رنگ و بولد آرایش کنید. اگر این نوع سبک را برای آرایش با لباس مشکی در نظر گرفته باشید، بهتر است که به این نکته نیز توجه کنید که رژ لب نباید رنگ بسیار پررنگ و … داشته باشد و بهتر است یک رنگ طبیعی و نوود باشد، تا آرایش چشم ها بیشتر به چشم بیاید. از این نوع سبک آرایش با لباس مشکی بیشتر در مجالس مهم و بزرگی مانند عروسی و … استفاده می شود و سبب می شود فرد بسیار زیبا و شیک به نظر بیاید.

لیندا-کیانی-1

آرایش چشم شامپاینی مناسب مشکی پوشان است؟

یکی از مدل های آرایش چشم که با لباس مشکی بسیار جذاب می شود آرایش کردن چشم ها به مدل شامپاینی است. در این نوع آرایش چشم ها بسیار پر زرق و برق آرایش می شوند. سایه ها در این نوع آرایش رنگ روشنی دارند و درخشان بودن ان ها شهرت دارد. از هایلایتر صورت با درخشش بسیار استفاده می شود. در این نوع آرایش به راحتی می توان از یک رژ لب قرمز بسیار زیبا استفاده کرد. نکته ای که در این ارتباط وجود دارد این است که هر رنگ رژ لبی می توان استفاده کرد و هیچ  گونه محدودیتی وجود نخواهد داشت.

5ada3d3566b98630fba0de270092fc54

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​ 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها