|

رنگ موی چند میلیونی "الناز شاکردوست" که شبیه زرد عقدی شد؛ تو نگاه اول انگار اروپاست!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست که به تازگی برنده بهترین بازیگر زن شده بود موهاشو رنگ کرد اما ظاهرا مورد پسند فالوورا قرار نگرفت و سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- الناز شاکردوست بازیگر بسیار معروف و البته محبوب ایرانی می باشد که سالهاست او را بر روی پرده نقره ای می بینیم و همچنان از ستاره های سینما به حساب می آید! حالا چرا میگیم همچنان چون بالاخره هر بازیگری دوره ای برای خود دارد و اگر صدر سینما هم باشد روزی می افتد و نامش کمرنگ می شود اما الناز شاکردوست هنوز هم از هنرمندان خاص سینما به شمار میاد، مخصوصا این چند سال اخیر که فاز نقشاش هم تغییر کرده و خفن تر شده!

الناز شاکردوست اما با همه این موارد از بازیگران کم حاشیه و باکلاس و بسیاررر پولداری هستش که ولی صداش درنمیاد و سعی داره تا با همون شخصیت هنری و بازیش دیده بشه نه جنجال! اما اینم بگیم که اصلااا فکر نکیند الناز خانوم آرومه بلکه خیلی هم روحیه و شخصیتی شیطون داره که اگه سری به صفحه اینستاگرامش بندازید کاملا متوجه این موضوع خواهید شد.

الناز شاکردوست به تازگی هم برنده بهترین بازیگر زن برای نقش تی تی شد و جایزه ای ارزشمند برد که خودش خیلی دوستش داشت. خانوم بازیگر برای این مراسم موهای خود را رنگ کرد و از مشکی به قهره ای تبدیل کرد که از نظر خیلی از کاربران چندان بهش نمیومد و شبیه به زرد عقدی شده بود! ناگفته نماند این تصویر مربوط به مراسم نیست.

Untitled

اما همونطور که در پست الناز شاردوست مشاهده کردید جشنی برای این مراسم برگزار نشد و تنها هنرمندان منتخب عکس و جایزه خود را دریافت کردند و عکسی با آن گرفتند! حالا چرا؟ الناز شاکردوست در پستی که در ادامه خواهید دید توضیح داده است.

پست خبرساز الناز شاکردوست

الناز شاکردوست یه چیزی تو مایه های محمدرضا گلزار هستش که هوادارای زیادی داره و حسااابی پولداره که خب احتمالا تو این شرایط نیازی به ازدواج نیست!!

الناز شاکردوست چند باری با انتشار پست های عجیب تو صفحه اینستاگرام خودش خبرساز شده بود.یکی از این پست ها مدتی پیش بود که خانوم بازیگر تصویری از یک چتر رنگی منتشر کرد که برخی ها ایشون رو به حمایت از همجنسگراها متهم کردند و الناز بلافاصله مجبور شد این پست رو حذف کند. یکی دیگش هم برای روز تولد الناز بود که رنگ شمع های کیک تولدش که باز هم به اینگ ها تزئین شده بود خیلی از کاربران آن را به مفهوم حمایت از هم جنسگرایان دانستند.

a0dd322c-0a22-48ef-a56f-7078a136a875-permlink

Untitled (1)

ازدواج خانوم بازیگر با آقای دروازه بان!!

البته که الناز شاکردوست هم مانند بسیاری از همکاران مجردش شایعاتی در رابطه با ازدواجش داشته و مدت ها پیش خبر ازدواج او را با علیرضا حقیقی دروازه بان منتشر کرده بودند. خبری که روز بعد در روزنامه‌های سیاسی کشور انتشار یافت و تا ماه‌ها، هیچ یک از طرفین این خبر را تکذیب نکردند. این خبر سپس توسط الناز شاکردوست تکذیب شد.

Untitled

الناز خانوم هم بازیگوش و هم باهوووش

شاید براتون جالب باشه بدونید که الناز خانوم شاکردوست با اینکه خیلی شیطون به نظر میرسه بچه بسیار درسخونی بوده به طوریکه که در رشته ریاضی با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. 

الناز شاکردوست علاوه بر بازیگری که حرفه اصلی اش است مدت کوتاهی ها در صنعت مدلینگ فعالیت کرده خیلی از عکس هایی هم که در صفحه شخصی اش منتشر کرده تم هنری دارند و نشون میده که خانم بازیگر دستی هم در مدلینگ داشته و به قول معروف یه آدم تک بعدی نیست.

167004335_106859681507924_6481907950589788131_n

75397767_102059714586347_3185047078133773134_n

تفریحات الناز شاکر دوست که مثل رویا میمونه!

الناز شاکردوست خب از اونجایی که زندگی مرفه و پر پولی داره قطعا تفریحات خاص و خفنی هم داره.

گفتیم که الناز خانوم بسیار اهل گردش و تفریح رفتن هستند و صد البته تفریحات خانم بازیگر فقط به مرزهای داخلی محدود نمی شه و الناز شاکردوست چندی پیش به مکزیک رفت و کلی عشق و حال کردند! وی عکس و فیلم های خاص و جالبی از خودش منتشر کرد. 

در این ویدیو الناز شاکر دوست ظاهرا در صندلی جلوی ماشین نشسته و از ویو جذاب و دیدنی پشت سر همراه با موزیک فیلم میگیرد. ناگفته نماند رنگ ماشین که صورتیه و معلومه خفن هم هستش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

البته خانم خانما خیلی خیلی پولدار هستند بنابراین این گشت و گذارهای لاکچری همچین بعید هم نیست!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها