|

لوس بازی الهه حصاری با یه حال و هوای گل گلی تو اینستا؛ ژستای بچگونه خانومِ یکم بزرگ!

elahe hesari shayanews

الهه حصاری بازیگر جوان و خوش استایل سینما و تلویزیون است که به تازگی پستی در طبیعت منتشر کرده و در آن ژست های بامزه و جذابی گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- الهه حصاری از بازیگران جوان و محبوب سینمای ایرانه که تابحال تونسته در فیلم های زیادی نقش های ماندگار و جذاب بازی کنه. استایل خاص خانوم حصاری باعث شده که خیلی از فیلم بازها نسبت به او جبهه خاصی داشته باشن و از طرف دیگر بعضی ها طرفدارای پر و پا قرص این بازیگر هستن. این سلبریتی بسیار جوان اما باتجربه اس و با بازیگران حرفه ای مثل جواد عزتی همبازی بوده.

الهه حصاری معمولا اهل حواشی و این حرفا نیست و زیاد هم پست تو پیج اینستاگرامش نمیذاره. اما هر از چند گاهی که عکسی از خودش منتشر میکنه، اغلب با بازخوردهای جالبی روبه رو میشه. اخیرا الهه خانوم عکس جذابی تو پیجش گذاشته و ژست های خیلی بامزه ای با یه شاخه گل رز گرفته.

elahehesari_1651681325_1

elahehesari_1651681325_3

خانوم بازیگر حسابی عطر بازه!

الهه حصاری عاشق عطر و ادکلنه و حسابی از این جور چیزا سر در میاره. این خانوم سلبریتی در مصاحبه هاش گفته "هر عطری که بیرون میاد رو میشناسم و دوست دارم از همشون یکی یه دونه داشته باشم."

خانوم کوچولو و استایل های بچگونه اش!

شاید تو نگاه اول فکر کنین که الهه حصاری خیلی کم سن و ساله، اما بهتره بدونین این خانوم بازیگر 30 سالشه و استایل ها و رفتارهای بچه طورش تو فیلم ها و سریال ها آدم رو به اشتباه میندازه که شاید حداکثر 18 سالش باشه! واسه همین هم بعضی اوقات پستایی از خودش منتشر میکنه که انگار دهه هشتادیه و خیلی شیفته خودشه.

elahehesari_1638730633_1

elahehesari_1642958778

الهه خانوم از بزرگ شدن میترسه!

الهه حصاری برخلاف بسیاری از بازیگران هم سن و سال خودش از میکاپ کردن خیلی خوشش نمیاد و تو فیلم ها و سریال هایی که تابحال بازی کرده، هیچ کس اون رو با آرایش خاص و چشم گیر ندیده. بعضی از طرفداران این خانوم بازیگر معتقدند که ایشون از اینکه بخواد بزرگتر از سنش به نظر بیاد میترسه و واسه همین هم از میکاپ و تیپ های خانمانه فراریه.

elahehesari_1632515257

راز جوون موندن الهه حصاری

الهه خانوم از اون دسته بازیگرایی به شمار میاد که خیلی به خودش میرسه و به خورد و خوراکش دقت زیادی میکنه. این خانوم سلبریتی تو یکی از مصاحبه هاش اعلام کرده بود که هشت ساله لب به نوشابه نزده و فقط از نان های سبوس دار استفاده میکنه. خانوم حصاری این کار رو برای جوان ماندن پوست و مو انجام میده و دلیل اینکه اینقدر فرفری های جذابی داره رو این موضوع دونسته.

DyR6fmcTzhOX

کشف حجاب خانوم سلبریتی!

چند وقت پیش شایعه ای درباره خانم حصاری دست به دست چرخید که خبر از کشف حجاب او میداد. این قضیه شایعه های زیادی برای این بازیگر درست کرده بود. اما واقعیت اینه که عکس الهه حصاری در تاریکی این خطای دید رو به وجود آورده بود که گویا این بازیگر هیچ چیزی بر سر نداره. ولی بهتره بدونین این قضیه هم یکی دیگه از شیطنت های الهه خانومه و کلاه مشکی که سرش گذاشته در تصویر خیلی معلوم نیست.

elahehesari_1606680332_2

خانواده ای دخترانه و سرسخت!

الهه خانوم در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد و نام خواهران او المیرا و ملیکاست. این سلبریتی دوست داشتنی بدون پدر بزرگ شد و معتقده مادرش با سختی زیادی او و سه خواهرش رو بزرگ کرده. الهه حصاری در برنامه دورهمی که میهمان مهران مدیری بود، بیان کرد که یک بار در زندگیش طعم عشق رو چشیده، اما علاقه ای به توضیح بیشتر درباره این موضوع ندارد.

elahehesari_1583067226

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی