|

پشت صحنه باحالی که "لیلا بلوکات" از بازیگر مورد علاقه دخترا رووو کرد؛ چه مرد جذابی!

leila bolukat shayanews

لیلا بلوکات که این روزا مشغول بازی در سریالی پربیننده هستش گهگاهی هم از پشت صحنه ویدیو منتشر می کنه که اینبار بیشتر به مذاق کاربران خوش امد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا بلوکات بازیگر جذاب و باحال ایرانی می باشد که در حال حاضر او را در نقش مینا در سریال پر بیننده و جذاب از سرنوشت می بینیم که از ابتدای ماه رمضان شروع شد و همچنان هم ادامه دارد. لیلا خانوم بلوکات چندان پررر کار نبود اما چون این مجموعه چهار فصل داشت مخاطب مدتی میشه که ایشون رو در تلویزیون می بینه!

لیلا بلوکات از هنرمندان بسیار مایه داری هستش که البته جز بازیگری و پولدار بودن یه کار دیگه هم بلده که از همه مهمتره و واقعا از دیگر هنرمندان متمایزش میکنه. لیلا بلوکات مدیریت خیریه مهر لیلا رو برعهده داره که کار آسونی هم نیست و در اون از بچه های معلول و بی سرپرست نگهداری میکنه. 

اما اگه بخوایم برگردیم سر شغل و حرفه لیلا بلوکات باید برگردیم سر ازسرنوشت که خانوم بازیگر گاهی پست و استوری هایی از پشت صحنه منتشر میکنه و از مخاطب نظر میخواد. اما این وسط مجید واشقانی هم که در این سرایل نقش همسر لیلا رو داره، از بازیگران پررر کراشی شده که اگر سری به پیج آقای بازیگر بزنید متوجه این موضوع می شوید. لیلا بلوکات هم که به تازگی ویدیویی از پشت صحنه همراه با مجید خان منتشر کرد هوادرای آقای واشقانی سرازیر شدند و حسابی قربون صدقه بازیگر محبوبشون رفتن!!

در ادامه نمونه ای بارز از این ابراز علاقه این هوادران رو مشاهده می کنید.

Untitled

اما برگردیم سر لیلای خودمون و یکم ازش تعریف کنیم. 

به تازگی لیلا بلوکات تصاویری منتشر کرد که برای یک زوج کوتاه قامت عروسی گرفته بودن و خانوم بازیگر هم تیپ و استایلی خیلی خوشگل داشت. البته که وی در این استوری ها در کنار مردی جوان بود که با یه متن و توضیح شایعات رو خاتمه داد!

leilabolukat_2839368711137113698_532473594

leilabolukat_2839374675999547940_532473594

لیلای اینستاگرام حسابی جذاب و خاصِ!

لیلا بلوکات هم به مانند خیلی از بازیگران و سلبریتی ها اهل اینستاگرام و فضای مجازیه و عکس و استوری های زیادی از خودش منتشر می کنه. لیلا بیش از 2 میلیون و 100 هزار دنبال کننده داره و 830 پست هم منتشر کرده است.

لیلا خانوم تو تازه ترین پست اینستاگرامی دو تا عکس جذاب از خودش منتشر کرد و البته یک متن بلند بالا و احساسی!

Untitled

لیلا بلوکات تو کپشن این عکس ها از بزرگترین دارای انسان ها گفت و نوشت: به گمانم بزرگترین دارایی زندگی آدمیزاد، همین انسانهای اطرافش، همین کسانی که برایت پیغام می گذارند که اعلام می کنند حواس شان به تو هست. همین کسانی که با دو سه خط پیغام نشان می دهند چقدر دل شان پی تو، دل  تو و درد توست ...که چقدر خوب تو را می خوانند. همین افرادی که پیگیرند...که نباشی دلگیرند...

Pic-LeilaBolukat

لیلا خانوم خوشگل ولی مجرد!

لیلا بلوکات به نوبه خود چهره زیبا و نچرالی دارد و از سر و وضعی که در اینستا نشون میده مشخصه که شرایط مالی خوبی هم داره و مرفه است! لیلا خانوم همونطور که گفتیم تصاویر زیادی از خود منتشر می کند که در ادامه یکی از اونهارو خواهیم دید. وی از کم حاشیه ترین هنرمندان است که تا به حال ازدواج هم نکرده و مجرد می باشد.

Untitled

اینهمه ژیگول بازی واسه چیه؟!

اما چند وقتی هم میشه که خانم خانما دائما تو اتلیه و مطب جراحی زیبایی و سالن های آرایشی عکس میزاره و ظارهرا لیلا بلوکات هم تو راه تلاش برای شاخ شدن و فالووره بیشتره! احتمالا در اینده ای نه چندان دور باید در انتظار دیدن تبلیغات خانم بازیگر هم باشیم.

به هر روی به نظر می رسد این عکس های آتلیه ای و جلوه گری ها اقتضای شغل بازیگری شده و بازیگران علی الخصوص خانوم ها برای اینکه در بورس باشند و به چشم بیایند هر از گاهی تصاویری این چنینی از خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

لیلا+بلوکات

leilabolukat_2608246929488637212_532473594

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی