|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که پیر بشو نیستن؛ این خفنا تا همرو نکُشن آروم نمیگیگیرن!

خیلی از خانومای بازیگر هستن که شاید فکر کنید هنوز به سن بالایی نرسیدن چون زیادی خوشگل و جوون موندن که در این مطلب با چندتاشون آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد
12

شایانیوز- خیلی از ما ها وقتی بچه بودیم دوست داشتیم تا زودتر بزرگ بشیم اما وقتی به یه سنی رسیدیم دوست داشتیم تا جوون تر بشیم و یا تو همون سن و سال بمونیم که خب هر جفتشم نشدنیه و میمونه راه سوم! حالا راه سوم چیه؟ اینه که به خودمون برسیم و نزاریم شکسته بشیم، حالا یا با ورزش و مراقبت از پوست و مو ... و یا با مواردی مثل کشیدن پوست و هایفو و خلاصه راه های اینچنینی که جوون تر نشونمون بده! البته که منه نویسنده سن بالایی ندارم و هنوز به مرحله استفاده از این موارد نرسیدم!!

حالا شما فکر کن خانوم باشی و بازیگر! خب تو این شرایط قطعا بیشتر سعی داری تا خودت رو جوون نگه داری و از راه های مختلف وارد میشی اما برخی از خانومای سینما هستند که اصلا انگاری قالی کرمونن و خدا اینارو خواسته نقاشی کنه و خدادادی زیبا و جوون تر از سنشون هستند. به همین خاطر ما در این مطلب به برخی از هنرمندامون اشاره کردیم تا هم با حواشی و کارهای کرده و نکردشون آشنا شیم و هم از سن و سال و جوون موندنشون خبردار!

CAC5avFdvM

نیکی کریمی صدر جدول خوشگلا و قالی کرمونااا

احتمالا وقتی همچین مواردی گفته میشه شماهم اسم و چهره نیکی خانوم کریمی بیاد به ذهنتون چرا که علاوه بر اینکه سن و سال بالایی داره اما هنوز خوشگله و شکسته نشده، چهره ای نچرال هم داره و خب این نشون میده که با عمل جراحی خوشگل نشده و خدادادی بوده! نیکی کریمی از هنرمندان کاربلد و دوست داشتنمی ایرانی هستش که حواشی خاص و نامتعارفی نداره اما خب چند باری به دلیل ظاهر و نوع استایلش سوژه و البته سانسور شد! وی هنوز ازدواج نکرده و هرکیم ازش در اینباره سوالی میکنه جواب نمیده و میپیچونه! ناگفته نمونه که نیکی خانوم مدتی پیش هم در رابطه با دخترای سینما که همه عملی و پروتزی شدن هم انتقاد کرد.

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم است. و یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.
 

Untitled

مهتاب کرامتی نچرال و رویایی و البته جَووون

مهتاب کرامتی نیز همانند نیکی کریمی چهره ای طبیعی دارد که نسبت به سن و سالش شکسته نشده و زیبایی خاص خودش رو حفظ کرده! وی از خانومای چشم رنگی سینما هم هستش که حاشیه بدی تا به حال ازش دیده و شنیده نشده. مهتاب خانوم کرامتی در خانواده ای خفن به دنیا اومد که پدرش ارتشی و مادرشون هم استاد دانشگاه بودن. وی هواداران بسیاری دارد که با بازی در فیلم "زن ها فرشته اند" بیشتر معروف شد.

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349 در ملایر ، بازیگر و کنشگر حقوق کودکان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد می باشد که علاوه بر بازیگری در طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت میکند. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز تجربه دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف نیز میباشد.

Untitled

هانیه توسلی دوست داشتنی و نچرال فِیس

هانیه توسلی رو دیگه همه میشناسیم به خصوص تو چند سال اخیر که حسابی تو سریال های شبکه خانگی دیده شده و نقشایی جذاب و باحال داشته. تو این مقاله تا اینجای کار خانومایی انتخاب شدن که هم نچرال و خوشگلن و هم جوون موندن و حاشیه آن چنان زیادی مثل مثلا بهاره رهنما هم ندارن. هانیه توسلی دقیقا یکی از همین خانوماست که بین مردم محبوبه اما مدتی پیش خانوم بازیگر که هنوزم مجرده به هشتگ می تو پیوست و گفت در گذشته بهش تجاوز شده که خب این از چالشی ترین حواشی وی بود. در آخر اینکه هانیه توسلی از خوشگلا و قالی کرمونای سینماس که نمیشد اسمش رو نیاریم!

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358 در همدان می باشد. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است که جز بازیگری به شدت به عکاسی و نقاشی علاقمند است و عاشق گربه می باشد.

Untitled

نگین صدق گویا سنش باورنکردنیه ولی جَوون و جذاب

احتمالش هست که این خانوم بازیگر رو به اسمش نشناسید اما اگه بخوام یادتون بندازم باید به سریال "به کجا چنین شتابان" برگردیم که نقش دختر رضارویگری رو داشت اما اگه بخوایم سریال حال حاضرش رو بگیم باید به "از سرنوشت" اشاره کنیم که این شبا هم در حال پخشه و نقش مهتاب رو داره. نگین صدق گویا از خانومایی هستش که عمل بینی داشته اما نمیشه این مورد رو ملاکی برای جَوون موندنش بزاریم چرا که خیلی از خانوما هستن که سن بالایی دارن و بینیشون رو عمل کردن اما چهرشون شکسته شده. ولی نگین صدق گویا  با کمال تعجب 52 ساله هستش و واقعا به نسبت سن و سالی که داره جوون مونده!

نگین صدق گویا متولد 8 اسفند 1349 در تهران می باشد. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته علوم اقتصادی با گرایش نظری از دانشگاه الزهرا می باشد که از 22 سالگی با فیلم تیک تاک جلوی دوربین رفت. ناگفته نمونه که این بازیگر زن خواهر شیرین بینا بازیگر معروف نیز می باشد.

Untitled

لعیا زنگنه جذابِ لعنتی که کلی خاطر خواه داره

لعیا زنگنه رو دیگه اگه نشناسید باید به فیلم و سریال دیدنتون شک کرد! چرا که خانوم بازیگر سالهاست در فیلم و سریال های پربیننده جذاب بازی داشته که همیشه ام نقشاش مهم بوده. لعیا زنگنه از کم حاشیه ترین هنرمندان ایرانی هستش که سن و سال کمی نداره اما چهره دلنشین و صافی صورت و چشمهای رنگیش باعث شده تا خوشگل و جوون به نظر بیاد و البته دوست داشتنی! وی اغلب نقش مادرانی دلسوز رو داره که هم چادری و هم مانتویی حسابی بهش میاد و مخاطب رو مجذوب خودش میکنه! خلاصه که لعیا خانوم زنگنه ازون پیر نشوهاست!

لعیا زنگنه متولد 1 مهر 1344 در تهران می باشد. وی فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است که دوره نقاشی را هم گذرانده و بشدت عشق فوتبال دارد و طرفدار تیم ملی آرژانتین است. وی در خانواده ای مردسالار بزرگ شد که به سختی هم پا به عرصه سینما گذاشت.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها