|

"مرجانه گلچین" چیتان پیتان کرده پیش خانوم دکتر بِیبی فیس؛ یه کار گرون تو جای گرون!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین ازونجایی که از بازیگرای پر جنب و جوش اینستا و تبلیغات هستش به تازگی برای معرفی در مطب یک خانوم دکتر جوان حضور پیدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر جذاب و دوست داشتنی و البته کاربلد ایرانی می باشد که سالهاااست در عرصه سینما و تلویزیون مشغول است اما مدتی میشه که خبری از خانوم بازیگر نیست که اون هم با توجه به صحبت های خودشون مشخصه پیشنهاد کاری کم شده در صورتی که خیلی از مخاطبین هستند که علاقه زیادی به وی دارند و اگر کاری رو ببینن که مرجانه گلچین در اون ایفای نقش داره پیگیری و تماشا می کنند. اما به تازگی مرجانه گلچین ویدیویی منتشر کرد که مشخص شد در کار جدیدی به نام "پدر گواردیولا" در حال بازی است که البته تازگیا صدای این کار دراومده!

مرجانه گلچین اما از اونجایی که خانمی پر جنب و جوش هستش و از دور شدن از مردم خوشش نمیاد در صفحه اینستاگرامی که دارد ارتباط زیادی با هواداران میگیرد و لایو و پست و استوری هایی منتشر میکند. البته که هواداران هم برای مرجانه خانوم گلچین کم نمیزارن و براش مهمونی هایی خفن در رستوران ها میگیرند! شاید باورتون نشه ولی واقعیه!!

خانوم بازیگر در حال حاضر از طریق همین اینستا درآمد نیز دارد و برای تبلیغات به مزون هایی لاکچری و مطب ها پزشکی و سال های زیبایی میرود و خب از اونجایی که خیلی ها مرجانه گلچین رو خیلی دوست دارند بازخورد خوبی هم برای تبلیغ دهنده دارد. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که خانم گلچین هم حسابی چیتان پیتان کرده هستند!

ظاهر چیتانِ مرجانه گلچین تو تنهاییاش

مرجانه گلچین که در حال حاضر نه بچه ای داره و نه شوهری ، مدتی پیش هم مادرشون رو از دست دادن و حالا خانوم بازیگر ظاهرا به تنهایی زندگی می کنند! البته خواهرشون منیژه گلچین هم هستند اما این بازیگر میانسال روزمرگی خود را با با مواردی مثل آرایشگاه گردی و سالن و مزون و... این موارد میگذراند که البته بی تاثیر هم نبوده و مرجانه گلچین حالا چهره و روحیه ای جینگول طور دارد.

خانوم بازیگر در اینستاگرام نیز بسیار فعال هستند و بیش از 1.6 میلیون فالوور نیز دارند و به تازگی هم تصویری بسیار جذاب و دلفریب از خود منتشر کردند که الحق که با وجود سن و سال اما با نشاط هستند!

مرجانه گلچین کلا خانومی هستش که زیاد به خودش میرسه که البته دو وجه داره. هم به خیلی از خانوما و مادرا ناخودآگاه یاد میده تا توجه بیشتری به خودشون داشته باشن و به خود رسیدن رو فراموش نکنن و هم از طرفی نظرات منفی وجود داره که خب بالاخره در این شرایط اقتصادی برخی از خوشگذرانی های راه و بی راه چهره های معروف باعث میشه تا مردم ناراحت بشن.

281379905_681509026293686_6763176045098719708_n

Untitled (1)

دلیل مرجانه گلچین برای بیکاریش در بازیگری: حضور بازیگران در پارتی های شبانه

او تاکید کرد: متاسفانه حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالا است، اما باور کنید سیستم سالمی در بازیگری نداریم، یعنی چه که یک بازیگر برای داشتن نقش صرفا باید به مهمانی شبانه برود، اگر آنجا بود نقش به وی می‌رسد و اگر نه باید سالها خانه نشین شود، چطور اسم این وضعیت را بگذاریم سینما، هیچکس از پول بدش نمی آید اما من حاضر نیستم در این فیلم‌ها بازی کنم. 

بازیگر فیلم سینمایی «شب بیست و نهم» با اشاره به وضعیت بازیگران پیشکسوتان اضافه کرد: بازیگران پیشکسوت ما همه یا در گذشته اند و یا در خانه و در بستر بیماری هستند، شما اگر به یک تابلو نقاشی پاییزی هم نگاه کنید به عینه می‌بینید که هزار نوع رنگ زرد و قرمز وجود دارد، مگر می شود در تعداد زیادی فیلم فقط یک عده محدود فیلم بازی کنند. 

Untitled

او با اشاره به احترام به بازیگران پیشکسوت اظهار کرد: باور کنید هیچ احترامی برای بازیگران پیشکسوت قائل نمی شوند، در کوچکترین مورد با یک سرویس چندین بازیگر خوب را سوار می کنند و در شرایطی سخت به فیلمبرداری می رسانند، حال باید دید بازیگران پرمدعای امروزی هم حاضرند با چند نفر در یک سرویس قرار بگیرند؟. شاید ما از نسلی هستیم که ناز کردن بلد نیستیم، نسلی نیستیم که غذای سر فیلمبرداری اش حتما باید از فلان رستوران درجه یک برسد، ما عادت کردیم که بازیگری عشق می خواهد و به هیچ عنوان کار سهل و آسانی نیست، اما متاسفانه این نگاه به هیچ وجه در سینمای تجملاتی امروز دیده نمی شود. 

بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر اضافه کرد: ما از نسل بازیگرانی هستیم که اگر ساعت شش صبح آفیش می شوم، ساعت پنج و نیم سر صحنه هستم اما بازیگران امروز اگر دیر نرسند به قول معروف کلاس کاری خود را از دست داده اند، من این مناسبات را نمی فهمم، اما خوشحالم که مردم در نهایت بهترین هایشان را انتخاب می کنند، زمان نشان می‌دهد که این شبه بازیگران پرمدعا چند سال به یاد مردم می‌مانند. من مزدم را از مردم می‌گیرم اما هر چیزی حساب و کتابی دارد، متاسفانه به یک بازیگر جوان آن قدر اعتبار کاذب می دهند که جواب سلام ما را هم نمی‌دهد. احترام به بزرگتر در میان نسل جوان کلا فراموش شده است. 

Untitled

بیوگرافی باحال مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347 در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است. خانم گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

در ادامه مهمونی لوکسی که هواداران مرجانه گلچین برای تولد خانوم بازیگر گرفتند رو مشاهده می کنید تا پرهایتان ریزش کند! واقعا اینهمه ریخت و پاش از سوی آن ها دم به دقیقه زیاد جالب نیست و جای تعجب دارد!

arash.art.artist_1645726350_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها