|

"ساناز سعیدی" با فیگورای قُلدرش اینستا رو پر کرده؛ خانوم با این ظرافت چه گنگش بالاست!

sanaz saeedi shayanews

ساناز سعیدی از بازیگران محبوب است که اخیرا در سریال از سرنوشت خوش درخشید. خانوم بازیگر با انتشار پستی جالب نظر طرفدارانش رو جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ساناز سعیدی از بازیگران خوش چهره و حرفه ای سینما و تلویزیون است که اخیرا با سریال پرمخاطب از سرنوشت داره حسابی میترکونه و روز به روز طرفدارای بیشتری پیدا می کند. ساناز خانوم از بچگی عاشق بازیگری بود و با وجود اینکه لیسانس معماری داره، اما نتونست مانع این عشقش بشه و در نهایت یه بازیگر حرفه ای شد. اوج درخشش ساناز سعیدی به سریال نفس بر میگرده که بعد از اون هم خیلی بیشتر دیده شد و اینطور که پیداست حالا حالاها قراره شاهد سوپرایز های زیادی از جانب این بازیگر باشیم.

ساناز سعیدی خیلی اهل خودنمایی و این حرفا نیست ولی هر از چند گاهی پست های جذابی تو پیج اینستاگرام میذاره و همه نظرا رو به سمت خودش جلب می کند. خوشگل خانوم به تازگی پستی سیاه سفید اما با میکاپی جذاب منتشر کرد که علاوه بر آرایش چشمگیرش یه شیطنت خاصی هم تو نگاهش داره.

sanazsaeedi_official_1653046050

خانوم بازیگر حسابی گنگش بالاس!

ساناز سعیدی عاشق استایل های خاصه و تو پیجش هم پر از عکساییه که معلوم نیست هدف از این سبک ژست گرفتناش چیه. مثلا بعضی اوقات خانوم خیلی متین و باوقار میشه و بعضی وقتا هم خیلی خشن و قُلدر عکس می گیرد. این ضد و نقیض بودن حتی توی سبک پوشش ساناز خانوم هم خیلی چشم گیر است و بعضی از فالوورهای خانوم بازیگر معتقدن ایشون خیلی خودشیفته است و به هر طریقی میخواد خودش رو خفن نشون بده.

sanazsaeedi_official_1643379231

sanazsaeedi_official_1642690395

شیطنت های بامزه ساناز خانوم در روز تولدش!

ساناز سعیدی اغلب در فیلم ها و سریال هاش نقش جدی دارد و معمولا هم آدم خیلی پخته و درون گرایی است، اما جالبه بدونین که در واقعیت دقیقا برعکسه و ساناز خانوم پر از شیطونیای بامزه است که برای خیلی از طرفدارانش تعجب آوره. مثلا همین اواخر ساناز سعیدی به مناسبت تولدش پست جالبی گذاشت و نشون داد کنار بازیگری تو آشپزی هم دستی بر آتش داره. 

sanazsaeedi_official_1649961382_10

محبوبیتی که روز به روز بیشتر می شود!

به گزارش شایانیوز: به نقل از روابط عمومی شبکه دو، از میان سه سریال خوشنام، از سرنوشت ۴ و نجلا به ترتیب با عدد ۳ میلیون و ۹۶۰ هزار، ۹ میلیون و ۵ هزار و ۸ میلیون و ۲۳۱ بازدید تا لحظه تنظیم این خبر سریال شبکه دو بیشترین آمار بازدید را در سامانه تلوبیون به دست آورده است که این موضوع موفقیت بسیار بزرگی برای ساناز سعیدی به عنوان یکی از تجربه های بازیگری اخیرش به حساب میاد و باعث میشود که نام او بیش از پیش سر زبان ها بیفتد. گفتنی است در فصل چهارم این سریال برای اولین بار در سیما موضوع تولید دانش‌بنیان دستمایه سریال‌سازی قرار گرفته است‌.

1400030412591745222849414

ساناز سعیدی با نقش ها یکی می شود!

ساناز سعیدی از اولین تجربه بازیگریش به صورت حرفه ای مصاحبه های زیادی انجام نداده است، ولی چیزی که خیلی درباره سبک بازیگری او به چشم میاد، هماهنگی و درک بالای کاراکترهایی است که بازی می کند و باعث شده مخاطب به خوبی بتواند او را درک کند. ساناز سعیدی زمانی که برای نقش ناهید در سریال نفس انتخاب شد طی مصاحبه ای گفت که کارگردان برای اینکه بتونم نقش رو بهتر بازی کنم، 100 سوال از من پرسید و بعد فیلمبرداری رو شروع کرد.

sanazsaeedi_official_1640944859

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها