|

"متین ستوده" با تیپ شیکُ پیک و میلیونیش رفت رو نرده؛ شلوارش دیگه زاپ نیست خنجر خورده!

matin sotude shayanews

متین ستوده بازیگر جذاب ایرانی می باشد که به تازگی تصویری با ژستی عجیب از خود منتشر کرد و تبلیغی ریز رفت!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- متین ستوده بازیگر جذاب و جوان ایرانی می باشد که با بازی در سریال "لیسانسه ها" بیشتر معروف شد اما در مجموع از هنرمندانی محسوب میشه که چندان کارنامه خفن و شاخی در سینما و تلویزیون نداره اما شناخته شده و محبوبه!

متین خانوم ستوده حالا چجوری محبوبه؟ وقتی در سیما و تلویزیون بازیگری جوان حالا چه زن و چه مرد اما خب بیشتر خانوما، در کاری ایفای نقش می کنند و دیده میشن به سرعت اینستاگرامشون پر میشه از مخاطبینی که عاشق و شیفته وی شدن! متین ستوده هم که از دسته بازیگرایی هستش که تصاویر بسیا زیبا و جذابی از خود منتشر میکنه در نتیجه خیلی ها هستند که هوادار و حتی فن پیج خانوم بازیگر هستند.

اما متین ستوده به تازگی عکسی از خود همراه با دوست جانش منتشر کرد که آنلاین شاپ درند و با تگ پیج هایی رفیق جان تبلیغ ریز و وضحی براش کرد. در ادامه این تصویر را مشاهده کنید تا با این بایگر جوان بیشتر آشنا شیم.

Untitled

متین در نهایت عاشق شد!

متین ستوده که همیشه حتی در مصاحبه هاش گفته بود نگرانه اینه که به خاطر قد بلندش پارتنر خوبی براش پیدا نشه اما بالخره چند ماه پیش ازدواج کرد! طرفداران متین ستوده مدت زیادیه که منتظرن تا خانوم بازیگر از عشقش رونمایی کنه. او در نهایت با انتشار پستی نیمه ی گمشدش، علی زندی رو به مردم معرفی کرد و بار دیگه بر سر زبان ها افتاد. به گفته برخی از افراد، متین خانوم دوست نداره نظرات مردم رو درباره عشقش بدوند و دلیل اینکه کمتر به انتشار عکس هاش با آقای زندی پرداخته رو همین موضوع دونستن.

JQlhO0361d0i

تلنگری در زندگی متین!

متین ستوده در یکی از مصاحباتش بیان کرده که شنیدن خبر از دست دادن عزیزان بسیار دشواره. او چندین سال پیش خاله و دختر خاله اش رو از دست داد. اما معتقده سالها بعد بر اثر مرگ ناگهانی یکی از جوانان فامیل تلنگری بهش خورده که نظر اون رو درباره مرگ به کلی عوض کرده.

Untitled

این روز خهیلی از بازیگران خانوم هستند که خب بسته به میزان محبوبیت و اعتبارشون تبلیغاتی و قبول میکنند. مثلا مدتی پیش نیکی کریمی برای برند دِوو ویدیویی رو بازی کرده بود و منتشر کردند. متین ستوده نیز خب با توجه به اینکه جوان هستش و کمی تا قسمتی هم جیگول! به همین سبب مواردی که به روحیش مربوطه رو هم معرفی میکنه. این روا بازیگرا یاااد ازین کارا میکنن که خب نمیشه هم ازشون ایراد گرفت چرا که هم کمک خوبی به شرایط ملی هستش و هم اینکه خب معروف هستن و میتونن از این مورد استفاده کنند، پس چرا که نه؟!

تبلیغ یه دستبند جینگول توسط خانم بازیگر

متین ستوده همانند بسیار از بازیگران از پیجش و محبوبیتش و زیباییش استفاده میکنه و درامد زایی داره اما خب نه هررر چیز دمه دستی که پیدا شه رو مثل خانم بهنوش بختاری تبلیغ کنه! در ادامه تصاویر خانم بازیگر را برای معرفی پیج طلا فروشی مشاهده می کنید که دستبند جالب و بزرگ وی مورد توجه قرار گرفت و جینگول خطابش کردند، مخصوصا کفش پاشنه داره رو دستبند!

275509888_130373202850240_5552734459329169558_n

متین ستوده از خانومای قد بلندِ بازیگر

همونطور که گفتیم  متین خانوم ستوده قد بلندی داره در ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید در مقابل عکاسان به شوخی با بهام افشاری قدش رو بلند تر نشون مید. قد او در حال عادی 1.75 است که در میان خانم ها قد بلندی دارد و روی قد خود خیلی هم حساس است!

فوبیای عجیب خانم بازیگر

او در مصاحبه ای گفته که من عاشق سفر هستم، واقعا هر جایی از کره زمین را دوست دارم که ببینم، یعنی یکی از بزرگترین آرزوهایم اینست که بتوانم حداقل خیلی از جاها را قبل از مرگم ببینم. شاید بزرگترین فوبیایی من هم این باشد که وقتی از دنیا بروم که خیلی از جاهای دنیا را ندیده ام.

Untitled

WY3ZjJmYzEwO

متین ستوده بسیا علاقمند به میکاپ و تغییر چهره اش می باشد که عمل زیبایی هم داشته. در ادامه او را با میکاپ و نو میکاپ مشاهده می کنید.

MTVjYTIyiRQ1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها